2016-08-05, 11:20
Medlem
Kundalinis avatar
Man kan undra vad som kommer härnäst.

Schizofrena paranoiker som skriver debattartikel om Muslimsk invasion?

Sjukt oetiskt.
Citera
2016-08-05, 11:51
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Men snälla, det är ju uppenbart fake.

Ge inte det någon uppmärksamhet som sen i sin tur används som ett bevis för förtryck och kvinnohat.

Läs, fnissa åt det tafatta försöket till provokation och gå vidare...
Citera
2016-08-05, 12:01
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
...tycker i alla fall Kimberly Olsson som bor i Malmö och är långtidssjukskriven på grund av psykisk ohälsa (om det inte är uppenbart av artikeln lol):

Vad säger ni, använder män sex som ett medel att förtrycka kvinnor, kan kvinnor aldrig bli "fria" så länge män existerar eller är Kimberly Olsson en toka?

Hahaha!
Stereotypt exempel på en feminist som antagligen inte ens förstår sig själv, kvinnor eller grundläggande frihet.
Må hennes sjukskrivning bli lång, feministiskt andefattig och framgångsrik

Feminismen och marxismen står snarare för motsatsen till frihet och visar tydligt i deras retorik att de ej ens reflekterat över grundläggande frihet.
Deras förhållande till beskattning och lagar visar deras strävan mot en girig diktatur.
Citera
2016-08-05, 12:55
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Långtidssjukskrivne hen säger:
Citat:
När du hälsar på honom så hälsar du på patriarkatet.

När du kramar honom så kramar du patriarkatet.

När du kysser honom så kysser du patriarkatet.

När du har sex med honom så har du sex med patriarkatet.

Poetiskt!
Citera
2016-08-05, 16:03
Medlem
Jag lutar också åt att det är fejk. N24 är väl en av de sajter som mest ägnar sig åt klickfiske snarare än att publicera äkta nyheter. Därför man har krönikörer som hon som skrev om att hon ville ha stenåldersmän som var riktigt "manliga" eller något liknande.
Citera
2016-08-05, 16:21
Medlem
elgecys avatar
Jag tycker sex är ett mycket angenämt och trevligt nöje, gratis dessutom. Kan det inte bara få vara så enkelt? Jävla radikal-feminister. /själv kvinna
Citera
2016-08-05, 16:36
Medlem
Huruvida personen i just denna historia är påhittad eller ej är tämligen ointressant.
Queerfeminism existerar i Sverige och det finns flertalet tjejer som uttrycker exakt samma sak
Har själv sett feministdebatter där svenska tjejer sitter o har ångest över sina jobbiga heterosexuella känslor.
För att inte nämna ångesten om en eventuell framtida dotter INTE skulle växa upp o bli lesbisk!
Hujeda mig!
För den som inte har en susning om vad queerfeminism är för något så kan det väl enkelt sammanfattas med:
Lever du som heterosexuell så kränker du alla andra som inte är det!

Som sagt dessa människorna existerar på riktigt, hur mycket som är friskt i knoppen låter jag dock någon annan bedömma.
Citera
2016-08-05, 16:37
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
...tycker i alla fall Kimberly Olsson som bor i Malmö och är långtidssjukskriven på grund av psykisk ohälsa (om det inte är uppenbart av artikeln lol):

Vad säger ni, använder män sex som ett medel att förtrycka kvinnor, kan kvinnor aldrig bli "fria" så länge män existerar eller är Kimberly Olsson en toka?

Så det ska vara förbjudet att knulla? Ja män förtrycker och vilseleder kvinnor med sex.
Citera
2016-08-05, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel-Malmo
Huruvida personen i just denna historia är påhittad eller ej är tämligen ointressant.
Queerfeminism existerar i Sverige och det finns flertalet tjejer som uttrycker exakt samma sak
Har själv sett feministdebatter där svenska tjejer sitter o har ångest över sina jobbiga heterosexuella känslor.
För att inte nämna ångesten om en eventuell framtida dotter INTE skulle växa upp o bli lesbisk!
Hujeda mig!
För den som inte har en susning om vad queerfeminism är för något så kan det väl enkelt sammanfattas med:
Lever du som heterosexuell så kränker du alla andra som inte är det!

Som sagt dessa människorna existerar på riktigt, hur mycket som är friskt i knoppen låter jag dock någon annan bedömma.

Jag vet också att dessa existerar. Jag har haft det tveksamma nöjet att debattera med flera på twitter och varje gång slutar det med att de blockar när de inte längre har några argument. De tål helt enkelt inte kritik.
Citera
2016-08-05, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag vet också att dessa existerar. Jag har haft det tveksamma nöjet att debattera med flera på twitter och varje gång slutar det med att de blockar när de inte längre har några argument. De tål helt enkelt inte kritik.

Sveket känns väl för stort när en kvinna argumenterar för patriarkatet?!
Citera
2016-08-05, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Jag tycker sex är ett mycket angenämt och trevligt nöje, gratis dessutom. Kan det inte bara få vara så enkelt? Jävla radikal-feminister. /själv kvinna
He he för män kommer det allt annat än gratis.
Citera
2016-08-05, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
He he för män kommer det allt annat än gratis.

Hehe ja i alla fall om man ska ha lite "klass", bara maten kan uppnå i minst 200-300, lägg till ett par drinkar, kanske en bio, blommor, eventuella andra gåvor... kan bli en dyr historia, men personligen skulle jag aldrig genomgå exklusiva dejter för ett One night stand. Det är snarare något man gör för någon speciell man eller kvinna. (Notan för min första riktiga dejt med min karl, gick på ca 2300 kr p.g.a. biljetten från Danmark, vilket är rätt mkt pengar för mig). Tycker faktiskt synd om de män som konstant trampar på minorna när dom gör en all in...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in