Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Men ändå är det väl inte så att hon tvingats till vare sig att umgås eller låna ut och bjuda för så jäkla mycket pengar?!?! Stämmer det att det handlar om ett par hundra tusen så hade hon väl kunnat köpa en lägenhet för de pengarna i den delen av landet. Om man nu har prio ett till bostad?!?! Det du beskriver om att hon umgås mycket med f.d. mannen låter som att det skulle kunna vara fråga om att hon försöker skaffa kompisar. Och det behöver inte alls bero att före detta mannen är kontrollerande gentemot Madeleine utan bara kanske att hon var väldigt beroende av någon som är stabil och hon vände sig till några som inte var det (men som för den skull inte nödvändigtvis ville något illa alls initialt när de började umgås).
Är du ute helt och seglar???
Citat "och det behöverr inte alls bero att före detta mannen är kontrollerande gentemot Madeliene utan bara kanske att hon var väkdigt beroende av någon som är stabil och hon vände sig till några som inte var det" slut citat.
Kan DU hitta någonstans i denna tråd, att jag har påstått något dyligt??
Om du läser det jag skriver och har någon slags uppfattningsförmåga, så skriver jag att Madeleine var runt i det område där exmaken bodde, och kanske ville vara i närheten av honom, då han uppger till media, att han var hennes fasta punkt
Jag har just skrivit det, initialt, genom att ta ett exempel.
De lät henne vara inneboende efter branden, det visar medmänsklighet, empati, det skapar förtroende..
Och hon ville inte snylta på dem, hon betalade mat o hyra. So far, so good...
Så vart fan du fått att någon skulle påstå att mannen var kontrollerande ifrån begriper jag inte..
Jävla hittepåhistoria... att någon påstått dyligt.
Antingen måste du vara trött, eller så är det något annat som gör att du inte kan läsa...
..
Antingen har du tagit dig en torrfylla, är ellef så är det något annat.