Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-01-01, 15:38
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
jag vet inte, det är ju inte så ofta man träffar på någon från buenos aires och där bor ju flera miljoner.
och då har väl de från buenos aires inget emot att man vet att de kommer i från staden.

Jodå men om man nu tar exemplet Buenos Aires så finns de mest där, i sin stad. Då påträffas de naturligtvis oftast där också.
Porrskådespelerskor borde vara lite mer jämnt spridda över världen.

Citat:
fd eskorter (hur många svenska sådana finns det?) går kanske inte och skryter om sin fd 'karriär'.

Finns en hel del svenska eskorter men jag har aldrig stött på någon random så att säga. De påträffas vanligtvis mest i sin yrkesroll. Visst håller de säkert tyst om sitt yrke eller extraknäck men man kan tycka att man någon gång borde ha hört talas om någon.

Om det t.ex. flyttade en f.d. porrskådespelerska till grannskapet så kan jag tänka mig att det skulle höra talas om sig. Miljoner damer från sexbranschen runt om i världen borde inte kunna gömma sig ständigt.
Citera
2016-08-04, 17:04
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baise-moi
De flesta avdankade porrstjärnor brukar se förfärliga ut - plastikopererade och tatuerade vrak.
Linda verkar ju oförskämt fräsch och ofördärvad. Förmodligen gömde det sig en präktig helylletjej under den porriga ytan hela tiden.

Är det här Linda Jonsson fd Thorén ?

https://www.facebook.com/linda.jonsson.1804?fref=ts

Ganska likt tjejen på fotot: http://i.imgur.com/N0Vez1g.png
Senast redigerad av Märklintåget 2016-08-04 kl. 17:09.
Citera
2016-08-04, 17:15
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget

det är hon , dock tycker jag vi kan lämna henne i fred
Citera
2016-08-04, 21:23
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil

Alltså det är alltid lika spännande att se hur porrstjärnor förändras genom åren. Vissa som tex. Amina Axelsson, Angelica Guldlock och Ingrid Swede (Camilla Svensson) fortsätter att strippa och porra ända upp i 40 årsåldern, medans andra som Linda Thorén Jonsson fullständigt sopar igen spåren av sin porrkarriär. Likaså käcka Kajsa-Lotta som också är högskoleutbildad och dessutom slottsfru.

Dessa svenska porrstjärnor har porrat lika mycket, men de sistnämnda har mörkat sin bakgrund och ska därför fredas ?

Om man tittar på Linda Thorén idag är det 100% helylletjej som har gått på högskola och är småbarnsförälder. Undrar vad hennes små lintottar kommer att säga om mammas ungdomssynder när de blir stora nog att söka på internet...och vad är det för en grundlurad stackare som gått med på att bilda familj med Linda Porrén ??
Citera
2016-08-04, 21:29
Medlem
Citat:
Alltså det är alltid lika spännande att se hur porrstjärnor förändras genom åren. Vissa som tex. Amina Axelsson, Angelica Guldlock och Ingrid Swede (Camilla Svensson) fortsätter att strippa och porra ända upp i 40 årsåldern, medans andra som Linda Thorén Jonsson fullständigt sopar igen spåren av sin porrkarriär. Likaså käcka Kajsa-Lotta som också är högskoleutbildad och dessutom slottsfru.

Dessa svenska porrstjärnor har porrat lika mycket, men de sistnämnda har mörkat sin bakgrund och ska därför fredas ?

Om man tittar på Linda Thorén idag är det 100% helylletjej som har gått på högskola och är småbarnsförälder. Undrar vad hennes små lintottar kommer att säga om mammas ungdomssynder när de blir stora nog att söka på internet...och vad är det för en grundlurad stackare som gått med på att bilda familj med Linda Porrén ??

Hur orkar du bry dig om det?

Har du inget liv och har som största intresse att följa skvallret i tidningen Damernas värld.
Citera
2016-08-04, 21:29
Medlem
Citat:
och vad är det för en grundlurad stackare som gått med på att bilda familj med Linda Porrén ??

Varför skulle han vara grundlurad?
Citera
2016-08-04, 22:31
Medlem
Mats Linds avatar
Citat:
Alltså det är alltid lika spännande att se hur porrstjärnor förändras genom åren.

Men va fan, hoppas du är ironisk? Om en människa väljer att byta inriktning så menar du att "ungdomssynder" ska hindra? För dig är allting är alltid piss och glaset är alltid halvfullt.
Citera
2016-08-04, 22:55
Medlem
Alla gillar sex, och alla gillar att snygga brudar gör sex på film - Hade varit svårt att leva utan porr.
...............men sedan när de lägger av så ska de "jagas" - Helt jävla otroligt lågt.

Varför inte nöja sig med att "hon bor i en småstad har två barn och är lycklig hemmafru" (typ)

Jag säger så här - Njut av hennes klassiska filmer och var glad att hon gjorde porr.
Citera
2016-08-04, 22:58
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:

Står i hennes facebok att hon är från Avesta.Men är inte Linda ifrån Övik eller Domsjö i Ångermanland?
Citera
2016-08-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Står i hennes facebok att hon är från Avesta.Men är inte Linda ifrån Övik eller Domsjö i Ångermanland?
Tycker inte alls att det liknar henne.
Citera
2016-08-04, 23:14
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
När jag blir gammal hoppas jag att den som tar hand om mig är en f.d kvinnlig porrstjärna.

Varför då? För att du tror att ex-porrstjärnor ger spontana avrunkningar till sina brukare?

Räcker det inte med en okänd snygg tjej?

Även om hon(tjejen som tar hand om dig) skulle vara f.d. porris så kanske du är i ett sådant dåligt skick att du varken fattar det eller kan uppskatta det.

Men om du mest skojade, ber jag om ursäkt!
Senast redigerad av GenesisP 2016-08-04 kl. 23:26. Anledning: stavning
Citera
2016-08-04, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil

Tyvärr har du tagit fel på person. Det där är inte hon och dessutom så kommer hon från Ö-vik och inte Avesta. Inte likt henne för fem öre heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in