Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-12-31, 12:13
Medlem
Wiseguys avatar
Hon bor numera granne med mig tydligen........
Citera
2014-12-31, 17:26
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseguy
Hon bor numera granne med mig tydligen........

Tro det? Ser fram emot en ärlig rapportering kring detta. Bild?
Citera
2014-12-31, 18:00
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Tro det? Ser fram emot en ärlig rapportering kring detta. Bild?
Bild? Har inte sett till henne, men å andra sidan visste jag det inte förrän idag då jag såg det på upplysning.se. Skulle vara kul om man lyckades känna igen henne nån dag.

Hon bor tydligen i kvarteret snett mittemot från mig sett. Lägger inte ut adress etc här då jag inte vill henne något illa, men å andra sidan är det fullt möjligt att söka henne i registret själv!
Citera
2014-12-31, 19:31
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Bild? Har inte sett till henne, men å andra sidan visste jag det inte förrän idag då jag såg det på upplysning.se. Skulle vara kul om man lyckades känna igen henne nån dag.

Hon bor tydligen i kvarteret snett mittemot från mig sett. Lägger inte ut adress etc här då jag inte vill henne något illa, men å andra sidan är det fullt möjligt att söka henne i registret själv!

Så här ser hon ut numera. Mycket snyggare än den gamla blonderade bimbon:

http://i.imgur.com/N0Vez1g.png

Vore kul om du kunde ta en bild. Berätta om du får syn på henne
Citera
2015-01-01, 08:55
Medlem
watcher1970s avatar
Citat:

Hoppas hennes gubbe vet om hennes bakgrund och tidigare karriär, kanske kan bli en negativ överraskning annars..
Hon verkar vara en smula hemlig och skygg, finns inte med på Eniro och Hitta, men på Upplysning och Ratsit har hon inte kunnat få dem att radera.
Måste vra skitjobbigt att veta att eventeulla arbetskamrater plötsligt kan få reda på den rätt befläckade bakgrunden..
Citera
2015-01-01, 10:31
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watcher1970
Hoppas hennes gubbe vet om hennes bakgrund och tidigare karriär, kanske kan bli en negativ överraskning annars..
Hon verkar vara en smula hemlig och skygg, finns inte med på Eniro och Hitta, men på Upplysning och Ratsit har hon inte kunnat få dem att radera.
Måste vra skitjobbigt att veta att eventeulla arbetskamrater plötsligt kan få reda på den rätt befläckade bakgrunden..
Vem bryr sig vad hon har gjort förut? Knullat på film? Än sen då?
Citera
2015-01-01, 10:39
Medlem
watcher1970s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Vem bryr sig vad hon har gjort förut? Knullat på film? Än sen då?

Det är ju inget olagligt, men moraliskt kanske en smula tveksamt. En 37-årig kvinna som kanske inte tycker att arbetskamraternas åsikter om porrfilmer hon medverkat i känns så roliga. Chefen kanske tycker att hennes bak-grund ( ) inte platsar i företagets värdegrundspolicy..

Men det viktiga är ju att hon själv och hennes kille, samt eventuella barn, ger tumme upp. Filmerna finns väl fortfarande att ta del av...
Citera
2015-01-01, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av watcher1970
Det är nog ingen fara...Hon var väldigt nöjd och till och med stolt över sitt yrkesval på den tiden...
Det skulle i så fall vara att hon har ändrat uppfattning,med tiden...
Citera
2015-01-01, 11:34
Medlem
ganglere2s avatar
Intressanta upplysningar.

Jag har ofta funderat runt var alla porrskådespelerskor, eskorter o.likn. tar vägen. Det måste ju finnas miljoner f.d. porrskådespelerskor och prostituerade m.fl. runt om i världen men det är inte så att man stöter på dylika varje dag. Jag gör det aldrig. Visst, de kanske inte talar öppet om det men man brukar få höra saker och ting av andra i omgivningen.
Var finns de alla?
Citera
2015-01-01, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Intressanta upplysningar.

Jag har ofta funderat runt var alla porrskådespelerskor, eskorter o.likn. tar vägen. Det måste ju finnas miljoner f.d. porrskådespelerskor och prostituerade m.fl. runt om i världen men det är inte så att man stöter på dylika varje dag. Jag gör det aldrig. Visst, de kanske inte talar öppet om det men man brukar få höra saker och ting av andra i omgivningen.
Var finns de alla?

men du stöter ju inte på dem när de är yrkesverksamma heller väl?
Citera
2015-01-01, 13:05
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
men du stöter ju inte på dem när de är yrkesverksamma heller väl?

Nej fast de ingår ändå i det som jag menar. Jag träffar inte och hör inte ens talas om någon som är porrskådespelerska. Varken direkt eller genom andra. Varken nu verksamma eller f.d. Var finns de alla? Med tanke på det stora antalet så tycker jag att man åtminstone borde höra talas om någon i ens omgivning som är eller har varit i den branschen.
Citera
2015-01-01, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Nej fast de ingår ändå i det som jag menar. Jag träffar inte och hör inte ens talas om någon som är porrskådespelerska. Varken direkt eller genom andra. Varken nu verksamma eller f.d. Var finns de alla? Med tanke på det stora antalet så tycker jag att man åtminstone borde höra talas om någon i ens omgivning som är eller har varit i den branschen.

jag vet inte, det är ju inte så ofta man träffar på någon från buenos aires och där bor ju flera miljoner.
och då har väl de från buenos aires inget emot att man vet att de kommer i från staden.
fd eskorter (hur många svenska sådana finns det?) går kanske inte och skryter om sin fd 'karriär'.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in