Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-15, 23:51
  #457
Medlem
JoeL431s avatar
-Pa-pa-Pappa e tillbax!!
Citera
2016-07-16, 02:28
  #458
Medlem
Snart blir jag oxtokig a la neger. Ingen mod som kan begränsa diskussionen i tråden till svar på frågan vem rr är?

Jag vill ha svar. Vem är roffe ruff aka roffe the ruffler? Recensioner av låtar, senaste släppet, dickrides etc får ha eller finnas i andra trådar.

Tack på förhand.
Citera
2016-07-16, 07:14
  #459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbex
Snart blir jag oxtokig a la neger. Ingen mod som kan begränsa diskussionen i tråden till svar på frågan vem rr är?

Jag vill ha svar. Vem är roffe ruff aka roffe the ruffler? Recensioner av låtar, senaste släppet, dickrides etc får ha eller finnas i andra trådar.

Tack på förhand.


1:43

https://www.youtube.com/watch?v=Wjsi2wpNgy4
Citera
2016-07-18, 00:45
  #460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbex
Snart blir jag oxtokig a la neger. Ingen mod som kan begränsa diskussionen i tråden till svar på frågan vem rr är?

Jag vill ha svar. Vem är roffe ruff aka roffe the ruffler? Recensioner av låtar, senaste släppet, dickrides etc får ha eller finnas i andra trådar.

Tack på förhand.


Lugna ner dig och lär dig söka i tråden. Det har sagts om och om i tråden om vem det är, enligt folket som postar. Typ 6 år gamla inlägg.

Jävla fin intervju och platta.
Citera
2016-07-20, 23:53
  #461
Medlem
Ryggradsluss avatar
Tack Rufflarn terapi för min själ.
Citera
2016-07-23, 17:50
  #462
Medlem
silverkungens avatar
Riktigt fett album! Älskar fan Roffe!
Citera
2016-07-26, 07:40
  #463
Medlem
johnny-knatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbex
Snart blir jag oxtokig a la neger. Ingen mod som kan begränsa diskussionen i tråden till svar på frågan vem rr är?

Jag vill ha svar. Vem är roffe ruff aka roffe the ruffler? Recensioner av låtar, senaste släppet, dickrides etc får ha eller finnas i andra trådar.

Tack på förhand.


Roffe heter egentligen Örjan Olsson. Han var tidigare sångare i ska-bandet USCB All Stars
Han ser ut så här
http://cdn-01.rockfoto.nu/imagesbig/...5_33731000.jpg
Citera
2016-07-26, 07:56
  #464
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbex
Snart blir jag oxtokig a la neger. Ingen mod som kan begränsa diskussionen i tråden till svar på frågan vem rr är?

Jag vill ha svar. Vem är roffe ruff aka roffe the ruffler? Recensioner av låtar, senaste släppet, dickrides etc får ha eller finnas i andra trådar.

Tack på förhand.

Är du seriös? Mod ska alltså begränsa diskussionen för att du har missat att RR:s identitet varit känd de senaste fyra-fem åren (minst)?
Citera
2016-08-03, 02:59
  #465
Medlem
Prio4s avatar
Nu har det gått några veckor och man har börjat smälta, Och han älskade dom alla. Jag ska erkänna, när Bruna Kuvert släpptes blev jag nervös. Verkligen ingen dålig låt, men jag tror inte jag talar för mig själv när jag säger att det finns andra låtar på albumet som är långt mycket bättre. Jag har tidigare suttit på fester och dylikt och hävdat att Ormar i Gräset är det bästa svenska hiphopalbumet sedan I skuggan av betongen. I helvete att RR skulle kunna toppa sina tidigare grejer, men helvete vad fel jag fick.

Och han älskade dom alla är det bästa som någonsin kommit ur den (iofs rätt trötta) svenska hiphop-scenen. Underbart att han bara valt att bara att samarbeta med en artist, på en låt, ifrån den annars rätt halvdassiga Gbg-scenen. Istället är det ett album med rakt av Roffe, inget skitsnack. För mig är Roffe det jag kan tänka mig att Håkan är för (typ) resten av väst-Sverige, när RR flowar om Andra, Vasa, Olivedal etc blir man varm inombords. Man har ju fan varit där, känt det RR uppenbarligen känner, ja jävlar.
Citera
2016-08-05, 19:40
  #466
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
Tack Rufflarn terapi för min själ.



Håller med dig fullständigt!
Citera
2016-08-14, 16:10
  #467
Medlem
ArturoBandinis avatar
Nu finns reportaget ute http://faktum.se/tillbaka-som-ett-aterfall/
Citera
2016-08-15, 22:23
  #468
Medlem
Doktordonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenomenal
Bruna kuvert - så kunglig låt!

Nu får jag väl framstå som okunnig om jag ställer denna frågan men... visst åsyftar han typ bruna kuvert som...

Tycker det är rätt tydligt vad som avses, Roffe själv har en bra kommentar på den frågan!
https://twitter.com/Roffe_Ruff/statu...44001445691399
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback