2016-08-02, 20:21
Medlem
roppss avatar
Rattarattaraa

Sven har naturligtvis 100% rätt, det är därför han får medhåll av män.

Och till sist, att invandrare skulle vara överrepresenterade i sexualbrott är en myt.
Citera
2016-08-02, 20:22
Medlem
Returpappers avatar
I rapport står en ung svartskalle och kommenterar ungefär "att det är bra att Sven Melander uttalar sig, han når målgruppen vita medelålders män". Total medial hjärnblödning!

Gärningsmännen är en oåtkomlig grupp tydligen. Ingen får ens andas sanningen, att det är unga invandrarmän som är gärningsmännen.

Som vanligt ska vi vita medelålders män ta på sig skulden, eller vi alla ska skärpa oss vi måste sluta våldta våra egna döttrar.

Sara har dåligt samvete för att det våldtas under hennes framträdanden och ingen får anklaga hennes skyddslingar som hon till varje pris måste försvara. Hur skulle hon annars kunna se sig i spegeln?

Sven Melander är svårare att förstå, han måste börjat bli dement.
Citera
2016-08-02, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Folk, både män och kvinnor, hatar en person men Zara Larsson hatar halva jordens befolkning. Det är skillnad i hat men det enda Rapport berättar är att ZL är hatad. Varför berättar inte Rapport varför folk hatar ZL? SVT framställer ju ändå sig som att de ska vara objektiva och neutrala!

Nej, Zara hatar inte halva jordens befolkning. Man får vara bra dum om man tror det. Däremot hatar hon våldtäktsmän, de våldtäktsmän som många kvinnohatande män här på FB hyllar genom att ge sig på Zara. Zara jobbar inom musikbranschen, en bransch i vilken männen är i majoritet. Hon jobbar alltså med en massa män och om dessa hade känt sig hatade så hade hon knappast fått något jobb. Däremot hyllas hon av de män hon jobbat med som t.ex Tinie Tempah och David Guetta. Och till skillnad från dig och andra kvinnohatare här inne så har ju både Tinie och David träffat Zara personligen. Det är inte Zara som hatar, utan det är ni här inne tillsammans med Parnevik som hatar, inte bara Zara, utan alla kvinnor. Ni är män som hatar kvinnor helt enkelt.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/article22988102.ab

http://www.expressen.se/noje/david-guetta-hyllar-svenska-zara-larsson/

http://www.expressen.se/noje/britten-tinie-tempah-hyllar-zara-larsson/
Citera
2016-08-02, 20:26
Medlem
Sven borde för övrigt uppdatera sin sketch där han intervjuar ett litet barn och blir arg och till slut får dra ur henne vad hon helst av allt vill ha (fred) med vad en vuxen svensk vill ha (mångkultur)

https://www.youtube.com/watch?v=hcxwTgEC7IM
Citera
2016-08-02, 20:30
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Nej, Zara hatar inte halva jordens befolkning. Man får vara bra dum om man tror det. Däremot hatar hon våldtäktsmän, de våldtäktsmän som många kvinnohatande män här på FB hyllar genom att ge sig på Zara. Zara jobbar inom musikbranschen, en bransch i vilken männen är i majoritet. Hon jobbar alltså med en massa män och om dessa hade känt sig hatade så hade hon knappast fått något jobb. Däremot hyllas hon av de män hon jobbat med som t.ex Tinie Tempah och David Guetta. Och till skillnad från dig och andra kvinnohatare här inne så har ju både Tinie och David träffat Zara personligen. Det är inte Zara som hatar, utan det är ni här inne tillsammans med Parnevik som hatar, inte bara Zara, utan alla kvinnor. Ni är män som hatar kvinnor helt enkelt.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/article22988102.ab

http://www.expressen.se/noje/david-guetta-hyllar-svenska-zara-larsson/

http://www.expressen.se/noje/britten-tinie-tempah-hyllar-zara-larsson/

Nej nej nej, hon hatar inte våldtäktsmän, hon håller dem om ryggen. Hon hatar vita medelålders män i stället. Det är mycket enklare att ge sig på en grupp som alla andra redan mobbar.

Då är man med i en stor grupp och får en identitet som rättrådig ledande feminist en vi alla mot dom känsla som är som knark för lilla Sara.
Citera
2016-08-02, 20:33
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ropps
Och till sist, att invandrare skulle vara överrepresenterade i sexualbrott är en myt.
Va, är det sant? Jag har hört på stan att det är unga invandrarmän som gör övergreppen. Tänk så fel man kan ha. Var har du hittat dina uppgifter? Jag vill gärna veta så att jag inte tar fel framöver.
Citera
2016-08-02, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Nej nej nej, hon hatar inte våldtäktsmän, hon håller dem om ryggen. Hon hatar vita medelålders män i stället. Det är mycket enklare att ge sig på en grupp som alla andra redan mobbar.

Då är man med i en stor grupp och får en identitet som rättrådig ledande feminist en vi alla mot dom känsla som är som knark för lilla Sara.

Sluta projicera!!! Det är du och dina gelikar som håller våldtäktsmännen om ryggen genom att hata Zara istället för att hata våldtäktsmän. Vuxna karlar som känner sig hotade av en 18-åring. Kan det bli mer patetiskt? Jösses!
Citera
2016-08-02, 20:34
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald99
Och nu har skiten växt till att Rapport strax tar upp det i sin huvudsändning.

"Växt"? Det var nog tanken hela tiden.

Media vidarebefodrar med glädje den här klichéartade retoriken för ett allmänt skuldbeläggande av vita män. Det är i grund och botten ett "antirasistiskt ställningstagande" vilket är smärtsamt löjligt och uppenbart.
Citera
2016-08-02, 20:44
Medlem
marfokabs avatar
[quote=hoaxgammon|58046591]Nej, Zara hatar inte halva jordens befolkning. Man får vara bra dum om man tror det. Däremot hatar hon våldtäktsmän, de våldtäktsmän som många kvinnohatande män här på FB hyllar genom att ge sig på Zara. Zara jobbar inom musikbranschen, en bransch i vilken männen är i majoritet. Hon jobbar alltså med en massa män och om dessa hade känt sig hatade så hade hon knappast fått något jobb. Däremot hyllas hon av de män hon jobbat med som t.ex Tinie Tempah och David Guetta. Och till skillnad från dig och andra kvinnohatare här inne så har ju både Tinie och David träffat Zara personligen. Det är inte Zara som hatar, utan det är ni här inne tillsammans med Parnevik som hatar, inte bara Zara, utan alla kvinnor. Ni är män som hatar kvinnor helt enkelt.

Det är sant. Hon hatar inte alla killar. Några utvalda går fria.

"- Jag hatar inte ALLA män. För att citera min Instagram ”Jag älskar min pojkvän, min pappa, mina fina och omtänksamma killkompisar, dom manliga producenterna jag jobbar med"

Dessa herrar har givetvis ingen som helst skuld till kvinnoförtrycket.
Det är alla vi andra som bör dra på oss skamkepsen
Citera
2016-08-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Zara Larsson har själv sagt JAG HATAR MÄN åtskilliga gånger. Både i tidningar, nätet, radio och teve. Därtill startade hon ju band med enbart kvinnor. Könet var alltså viktigare än om de kunde spela bra. Hon sa själv att hon valde dem för att de inte var män. Jag hatar inte kvinnor, jag älskar kvinnor. De är dock stor skillnad på äckliga feminister och kvinnor. Zara Larsson är en hatare som använder sitt kändisskap till att ondgöra sig över halva befolkningen, inkl alla manliga släktingar.
Citera
2016-08-02, 20:51
Medlem
Mich13s avatar
Ja, det var en desperat försök av Sven Melander att nå rampljuset igen. Nu får han sina sista 15 minutes of fame. Kanske får han en inbjudan till "Stjärnorna på Slottet", där han prata om alla han har våldtagit eller något, eftersom han uppenbarligen inser att han är en del av problemet. Känner inte igen mig i hans kritik och tänker inte ta åt mig av något han säger.

Snart är du glömd igen, Sven, och ingen bryr sig.
Citera
2016-08-02, 20:52
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Zara Larsson har själv sagt JAG HATAR MÄN åtskilliga gånger. Både i tidningar, nätet, radio och teve. Därtill startade hon ju band med enbart kvinnor. Könet var alltså viktigare än om de kunde spela bra. Hon sa själv att hon valde dem för att de inte var män. Jag hatar inte kvinnor, jag älskar kvinnor. De är dock stor skillnad på äckliga feminister och kvinnor. Zara Larsson är en hatare som använder sitt kändisskap till att ondgöra sig över halva befolkningen, inkl alla manliga släktingar.
Men du är ju efterbliven uti huvudet om du på allvar tror att hon hatar män. Hon säger det för att provocera reaktioner från efterblivna, d.v.s. från dig och de andra stjärnorna i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in