2016-08-02, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Det är ren nonsens att IS ska ha växt under USA bombningar av dem. Du lyssnar för mycket på Assadintervjuer.

Är du "god"?

Du svarade inte på en enda av mina frågor?
Citera
2016-08-02, 01:12
Medlem
Obekräftade information om att SAA erövrat Handarat läger.
Citera
2016-08-02, 02:16
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kazino
Du svarade inte på en enda av mina frågor?
Jag är varken på förhör eller intervju. Jag svarar på inlägg, inte frågor.
Citera
2016-08-02, 04:36
Medlem
postkrans avatar
Citat:
Jag är varken på förhör eller intervju. Jag svarar på inlägg, inte frågor.

Fast så låter det inte när du själv står för frågorna. Då är det ju t.ex okey att spamma samma sak i olika formuleringar i 40+inlägg i ungefär ett års tid som du gjorde med Humanlife när du tyckte att han skulle svara på frågan du ställt.

Du är väll inte en hycklare ?
Senast redigerad av postkran 2016-08-02 kl. 04:39.
Citera
2016-08-02, 07:38
Medlem
Ser ut som att ISIS startat ännu en större offensiv mot Deir Ezzor

#Syria #DeirEzZor Looks like the #ISIS #ISIL #Daesh #IS offensive that was rumored earlier has begun.

https://twitter.com/IvanSidorenko1/status/760335682879496192

Rumored ISIL offensive on government held Deir Ezzor has begun. SAA locked in very fierce clashes on multiple fronts.

https://twitter.com/IvanSidorenko1/status/760333126849728512
Citera
2016-08-02, 09:19
Medlem
Citat:
Det har länge talats om att förse MANPADs till rebellerna, vilket är en utmärkt idé.
Jag håller med, det är en utmärkt idé!

Vi kommer isåfall att få se fler videos som den här med PKK som skjuter ner en turkisk helikopter med en rysk missil: https://www.youtube.com/watch?v=HE9aA8_ikM4

Vi kommer också att få se rebeller i Jemen som skjuter ner saudiska flygplan och sätter fart på destabiliseringen och sönderfallet av terroristlandet saudiarabien. Inte en dag för sent!

Och bäst av allt så kommer vi att få se härliga bilder av israeliska kackerlackor som regnar ner från skyarna efter att palestinier och Hezbollah har skjutit ner smutsen med ryska missiler!

Jag går och hämtar popcorn!
Citera
2016-08-02, 10:47
Medlem
till Hopes.N.Dreams..

manpads har blivit försedda till terroristerna i olika vågor tidigare så det är inget nytt...denna gånger är det mer omfattande o bättre kvalitet på dom o orsakar större problem för syriska o ryska flygvapnet..

om jag hade varit ryss för att kontra manpadsen i syrien så hade jag levererat genom iran eller oman manpads till yemens arme så saudi o deras allierade plan började skjutas ner också i högre frekvens

en stor fördel för ryssarna är att de får förstås testa sin militära utrusning, utvärdera, ta fram bättre produkter för framtiden..ex pansarvagnen 2.0 som är aktuell som är till för att skydda andra pansarvagnar mot antitank missiler..
Citera
2016-08-02, 11:40
Medlem
Yaskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volksgemeinschaft

Sen skjuter de ner ett passagerarplan med västerlänningar, då är det inte lika kul längre, popcornen sitter i halsen...
Citera
2016-08-02, 12:27
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkran
Fast så låter det inte när du själv står för frågorna. Då är det ju t.ex okey att spamma samma sak i olika formuleringar i 40+inlägg i ungefär ett års tid som du gjorde med Humanlife när du tyckte att han skulle svara på frågan du ställt.

Du är väll inte en hycklare ?
Nja, det är inte samma sak. Jag har svarat på flertals inlägg om vem jag vill ska överträda eller hur en post-Assad Syrien bör se ut. Humanlife har inte kommenterat något utav det jag frågade om, och gör det fortfarande inte för att han varken har ett lämpligt svar som inte innebär ett erkännande av att han totalt har ändrat sig angående folkrätten.
Senast redigerad av Hopes.N.Dreams 2016-08-02 kl. 12:34.
Citera
2016-08-02, 12:32
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volksgemeinschaft
Jag håller med, det är en utmärkt idé!

Vi kommer isåfall att få se fler videos som den här med PKK som skjuter ner en turkisk helikopter med en rysk missil: https://www.youtube.com/watch?v=HE9aA8_ikM4

Vi kommer också att få se rebeller i Jemen som skjuter ner saudiska flygplan och sätter fart på destabiliseringen och sönderfallet av terroristlandet saudiarabien. Inte en dag för sent!

Och bäst av allt så kommer vi att få se härliga bilder av israeliska kackerlackor som regnar ner från skyarna efter att palestinier och Hezbollah har skjutit ner smutsen med ryska missiler!

Jo, för det var exakt det ryssarna gjorde i Afghanistan när deras flyg blev nedskjutna.
Citera
2016-08-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yasko
Sen skjuter de ner ett passagerarplan med västerlänningar, då är det inte lika kul längre, popcornen sitter i halsen...
Ja, för det skulle aldrig USA-stödda moderata jihadisterna få för sig att göra eller hur?
Citera
2016-08-02, 13:35
Medlem
Citat:
Jo, för det var exakt det ryssarna gjorde i Afghanistan när deras flyg blev nedskjutna.
Ryssarna gjorde det i Vietnam? Annars såg du videon jag länkade till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in