Citat:
Ursprungligen postat av
Frappant
Jag skrattar alltid högt när de limsniffande dyslektikerna tror att Donald Trump står för mångkultur.
Jag påstog inte direkt att han är för mångkultur. Men det är löligt att tro att han är emot det, en Amerikan kan i princip inte vara emot det utan att vara en gigantisk hycklare.
Citat:
Han värderar alla etniciteter lika - han har t ex oräkneligt med afrikanskättade personer framför allt i sin fastighetsverksamhet - men att amerikansk majoritetskultur med engelska som språk är det som gäller, och inget annat, det är så självklart så att det inte ens behöver sägas. Kommer du med multikultisnack till The Donald, så trycker han ner dig i papperskorgen och skickar ut dig genom fönstret på 75:e våningen.
"multikultisnack". Pojknationalister som dig blir alltid väldigt känsliga så fort man använder ordet mångkultur eller påpekar felaktigheter i erat synsätt. Ni utgår från att mångkultur per definition betyder "mer muslimer". Det gör det inte.
Det enda jag påpekar är att USA redan är extremt mångkulturellt, håller man inte med så vad man inte vad ordet "mångkultur" betyder. Då vet man ingenting om USA's historia.
Och du kan skippa machodyrkandet av Trump. Det imponerar ingen. Runka av till han om du känner för det.