Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-01, 21:30
Medlem
Clodiuss avatar
Kvinnan som aspirerar på att bli the first lady har alltså låtit fotografera sig naken i en lesbisk sadomachositisk situation där hon antyds bli piskad.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23262454.ab
Jag må vara konservativ, men är inte detta för mycket?
2016-08-01, 21:38
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det är en sak jag inte förstår att många tror att det kommer bli någon slags förändring med Trump vid makten. Jag ser Trump som lättmanuvrevad ungefär som George W Bush. George W Bush var från början en isolationist och var inte så intresserad av mellanöstern. Detta ändrades kraftigt efter 911 och han satte fart med sin krigsiver genom tal som han knappt förstod innebörden själv. Han var lätt att kontrollera i sin terrorrädsla.

Trump är lite som George W Bush att han kan lätt ledas in i en artificiell konflikt. Utrikespolitiken kommer även vara oförändad eftersom Trump aldrig kommer vända Israel ryggen. Israel dikterar USAs utrikespolitik och om det ska ske en förändring måste alla band kapas till den staten.

Jag ser hellre att Clinton vinner för hon är fullkomligt inkompetent och bara lyder order. Det kommer bli fullkomligt uppenbart vem som styr henne och hon kommer styra in USA i rena vansinnigheter. Detta är bra tycker jag för detta ökar istället att fler människor kommer till insikt hur korrumperat USAs maktapparat är och hur sionister styr. Hennes tid som president kommer vara mer vansinnig än Obamas och fler och fler inser att revolt är enda vägen. T.ex. USAs miltär kommer vägra att lyda neocons längre.

Dum på riktig?

Bush var globalist redan från början.

Du kan inte jämföra Bush med Trump.
Se här.

https://youtu.be/46ZLAT7BY_s
2016-08-01, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Kvinnan som aspirerar på att bli the first lady har alltså låtit fotografera sig naken i en lesbisk sadomachositisk situation där hon antyds bli piskad.

Haha varför skulle det vara det? Jag tycker det är för lite! Jag hoppas Trump gör en grej av det här. Kinky bilder på en first lady är ju guld på alla sätt och vis. Det tvättar ju också bort bilden av att Trump skulle vara en moralist. Dessutom har hon en modell karriär, så klart som fan att sådana bilder finns. Ingen bryr sig egentligen, förutom media och några kåta tonåringar. Trump vinner på detta, som med allt annat! Det kommer väl om inte annat attrahera en del manliga röster

Trump: ”sådana bilder är trendiga i Europa”.
2016-08-01, 21:41
Medlem
Pazuzu80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Trump är en man med humor. Sånt gillar folk. Har du sett hans gamla reklamfilmer om Trump Tower? Riktigt roliga.

Den där mosquito-grejen var kul, vem hatar inte myggor liksom höhö. Och när han farfars-svamlade i en halvtimme om Ben Carsons bälte. Och när han gjorde entré genom att åka ner för en rulltrappa.

Han är onekligen rolig. Humor är nog mer en personlig smaksak.
2016-08-01, 21:42
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:

Ska vi vara för HBQT eller inte? Eller gäller det bara när Jonas Gardell uttrycker sina känslor?
2016-08-01, 21:43
Medlem
Citat:

Jag kunde inte bry mig mindre. Patetiskt att massmedia basunerar ut bilderna, riktigt desperata är de. Tror inte en enda kotte kommer ändra uppfattning pga de bilderna.
2016-08-01, 21:45
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Dum på riktig?

Bush var globalist redan från början.

Du kan inte jämföra Bush med Trump.
Se här.

https://youtu.be/46ZLAT7BY_s

Trump är såklart mycket mer mångfacetterad och artikulerad än George W Bush. Kalla George W Bush globalist är ungefär som att påstå att en hund är globalist. George W Bush tog order från neocons och hans far och förstod inte innbörden av det.

Trots det så var frågan om utrikespolitiken kommer ändras med Trump och tror att den kommer att ändras minimalt. Han kommer bli indragen och lurad som George W Bush, han är för lättlurad trots sin show business förmåga.
2016-08-01, 21:46
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazuzu80
Den där mosquito-grejen var kul, vem hatar inte myggor liksom höhö. Och när han farfars-svamlade i en halvtimme om Ben Carsons bälte. Och när han gjorde entré genom att åka ner för en rulltrappa.

Han är onekligen rolig. Humor är nog mer en personlig smaksak.

Ja. Trump är riktigt rolig. Det märks att han är sån där feststerotyp som lägger stort fokus på dyra restauranger och hotell, och samma veva så är han oseriös.

Se filmen jag länkade ovan.
2016-08-01, 22:00
Medlem
Pazuzu80s avatar
Citat:
Ja. Trump är riktigt rolig. Det märks att han är sån där feststerotyp som lägger stort fokus på dyra restauranger och hotell, och samma veva så är han oseriös.

Se filmen jag länkade ovan.

Kul att vi är överens! Han är rolig och dråplig och verkar ha en energi som man annars mest ser hos kolatorskar (missförstå inte detta, jag tror absolut inte att Trump knarkar). Jag kommer att sakna honom efter den 8 november...
2016-08-01, 22:01
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Trump är såklart mycket mer mångfacetterad och artikulerad än George W Bush. Kalla George W Bush globalist är ungefär som att påstå att en hund är globalist. George W Bush tog order från neocons och hans far och förstod inte innbörden av det.

Trots det så var frågan om utrikespolitiken kommer ändras med Trump och tror att den kommer att ändras minimalt. Han kommer bli indragen och lurad som George W Bush, han är för lättlurad trots sin show business förmåga.

Trump är en slipad och smart affärsman så det går inte att jämföra honom med trögot Bush Jr på något sätt. Det tror jag är den viktigaste förklaringen till varför etablissemanget är livrädda för Trump. De känner honom som affärsman och vet att han är oerhört svår att styra eller lura.
2016-08-01, 22:02
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Jag kunde inte bry mig mindre. Patetiskt att massmedia basunerar ut bilderna, riktigt desperata är de. Tror inte en enda kotte kommer ändra uppfattning p.g.a. de bilderna.
Du tror inte att konservativa kristna väljare har åsikter? eller för den delen de som anser att presidentparet skall föra sig med viss värdighet??
2016-08-01, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AkeTheSnake
Qaddaffi investerade en hel del i svenska företag, spåren leder till, ja just det, den som söker den finner..
http://www.st.nu/medelpad/sundsvall/har-hamnade-gadaffis-pengar
Alltid kul att gå in här och kolla hur alla Reinfeldt-Troll mår
Apropå Qaddafi, så finns ju klippet på hur Trumps motståndare i höstens presidentval, Hillary Clinton, reagerade när hon hörde att Qaddafi dött. 0:14 in i det här klippet. https://www.youtube.com/watch?v=vqYJRc0TJkQ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in