Citat:
Ursprungligen postat av Pazuzu80
Så du avskyr honom men har inte sett och hört honom?
Han är riktigt kul! Representative från NY, en rätt stor figur utan att vara tjock, lätt läspande. Pratar snabbt. Är såpass senior att han blir kvar där tlls han blir talman nån dag
EDIT: Vanligt återkommande gäst hos Bill Maher
Citat:
Citat bludderbladder:
Kom jag på dig att ljuga nu igen. Verkar vara det enda du gör. Jag ville ha bevis för ditt påstående att han var jude och att denna gifta man var bög. Tog du det bara ur röven som allt annat du svamlar om?
Hade dock varit intressant om det stämde med tanke på hur dysfunktionella paret Clinton är. Så länka gärna källor.
Trumps supportrar påminner en del om sin lille maskot. Barney Frank har varit en av Trumps fränaste kritiker, men även stenhård mot Bernie-folket. Jag förstår att du och Trump inte gillar honom.
Men du, bludderbladder, kan vi vara överens om att det var du som ljög där? Jag hörde aldrig av dig efter att jag lagt upp boken med ISBN-nummer och allt, du vet. Här kommer den igen:
Weisberg, Stuart: Barney Frank: The Story of America's Only Left-Handed, Gay, Jewish Congressman. ISBN 9781558497214. University of Massachusetts Press 2009.