Citat:
Du måste förstå att det du kallar "grodor" kallar hans väljare för "tell it like it is". Det du menar är att Trump "gör bort sig", har lett honom fram till att bli republikanernas presidentkandidat.Jag tänker mer på detta där han menade att NFL var de som tyckte debatten var till deras nackdel, så jag mindes fel.
http://profootballtalk.nbcsports.com/2016/07/30/trump-nfl-dispute-whether-league-asked-debates-to-be-moved/
Eller menar du att NFL skulle skicka fysiska brev till Donald Trump?
Om han verkligen inte har något att komma med så tror jag nog han skulle försöka undvika debatter, som sagt han tjänar på att vara tyst för det är när han väl öppnar sin mun som grodorna brukar regna.
Men det skall återigen poängteras att jag inte tror att han kommer att aktivt undvika debatterna för även om han gör bort sig i debatterna så har han åtminstone dykt upp.
http://profootballtalk.nbcsports.com/2016/07/30/trump-nfl-dispute-whether-league-asked-debates-to-be-moved/
Eller menar du att NFL skulle skicka fysiska brev till Donald Trump?
Om han verkligen inte har något att komma med så tror jag nog han skulle försöka undvika debatter, som sagt han tjänar på att vara tyst för det är när han väl öppnar sin mun som grodorna brukar regna.
Men det skall återigen poängteras att jag inte tror att han kommer att aktivt undvika debatterna för även om han gör bort sig i debatterna så har han åtminstone dykt upp.
Jag kan mycket väl tänka mig att NFL och Trump har kontakter. han har väl en gång ägt ett football-team (?). Mer sannolikt att de har mailkontakt.
Varför skulle han göra bort sig i debatterna? Tror du inte han kan sätta sig in i sakfrågorna? Debatterna går ofta till så att de får frågorna två veckor i förväg. På så sätt kan Clinton läsa på och få hjälp av sina talskrivare att svara på frågorna. Svaren testas på fokusgrupper och de svar som faller testpersonerna i smaken, skrivs ner och lärs in.
Samma sak gäller Trump. Tror inte han släppt ut en enda groda. Det mesta är väl genomtänkt och kalkylerande för att nå så stor spridningseffekt som möjligt.
Vilka grodor tänker du på?