2016-07-31, 19:52
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knepplenning
Nä, så klart, men det kan ju hända att någon av dem hamnar på rättpsyket..

Det kommer att göras en stor rättspsykiatrisk undersökning på alla i gänget, men det skall mycket till för att någon skall bli "kryssad." Personen måste i princip vara kannibal eller tro att den är vampyr för att lyckas med det idag.

https://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%A4ttspsykiatrisk_unders%C3%B6kning
Citera
2016-07-31, 20:08
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Det kommer att göras en stor rättspsykiatrisk undersökning på alla i gänget, men det skall mycket till för att någon skall bli "kryssad." Personen måste i princip vara kannibal eller tro att den är vampyr för att lyckas med det idag.

Nu blir jag orolig. BH tycks ju tro att hon är en sexbomb och POH att han är en "ganster", de vanföreställningarna kanske räcker till psykvård isf fängelse.
Citera
2016-07-31, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Nu blir jag orolig. BH tycks ju tro att hon är en sexbomb och POH att han är en "ganster", de vanföreställningarna kanske räcker till psykvård isf fängelse.

ROFL!

De äger hela undre världen. Hörde att BH numera äger Hugh Hefner. POH driver Bandidos när han inte är upptagen med HAs ledning.

Källa:
http://www.ladda-upp.se/bilder/ofydjjsfhblir/
Citera
2016-07-31, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
ROFL!

De äger hela undre världen. Hörde att BH numera äger Hugh Hefner. POH driver Bandidos när han inte är upptagen med HAs ledning.

Källa:
http://www.ladda-upp.se/bilder/ofydjjsfhblir/
Gängets önskemål borde unisont vara-fängelse, enligt deras bad-ass-filosofi.
Noterade i bildgalleriet att nästan alla har samma ansiktsdrag,de liknar varandra.

Att vara förhörsledare kan jag tänka mig, blir riktigt jååbbit, när detajerna i brottet ska utredas, och vem som gjort vad.
Men i dagsläget kanske några av dem har berättat hela sanningen, däribland B.H vilket faktiskt hedrar henne, hon erkände, och det visst direkt. Kanske är hon bad-ass, nu.
OM 50-hundra år så kommer detta mordet att bli både film och teater, med alla dess makabra ingredienser, typ som Yngsjömordet.
Och detta mordet kommer att vara värsta- mordet av alla. Precis son-FetMandansar, förespått.
Turistguider visar gruvhålet och berättar om gänget och deras offer.
Citera
2016-07-31, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan

på 70-talet ville folk bli kryssade, men inte idag.
så kannibalerna vi haft de två killarna, de fick alltså X, ja men permissioner har de haft.
vampyr tjejn har väl inte x.
Nä ingen av "de våra"- gänget får heller, eller ?
Citera
2016-07-31, 21:49
Medlem
Harold.Faltermeyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Turistguider visar gruvhålet och berättar om gänget och deras offer.

Ja och det av goda skäl, såhär beter man sig inte.. Med det sagt, den här tråden och det här fallet lever sitt eget lilla liv nu tror jag. Jag tror även att domaren i detta fall är redo för lite uppståndelse när förundersökningsprotokollet och stämningsansökan kommer in, så redan nu vill jag väcka tanken på att det kanske kan krävas en insamling för att de närmast sörjande (Folk som läser denna tråd) ska få ta del av densamma.

Citera
2016-07-31, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harold.Faltermeyer
Ja och det av goda skäl, såhär beter man sig inte.. Med det sagt, den här tråden och det här fallet lever sitt eget lilla liv nu tror jag. Jag tror även att domaren i detta fall är redo för lite uppståndelse när förundersökningsprotokollet och stämningsansökan kommer in, så redan nu vill jag väcka tanken på att det kanske kan krävas en insamling för att de närmast sörjande (Folk som läser denna tråd) ska få ta del av densamma.

Håller med så klart, detta fallet är nog det avgjort värsta jag kan hitta i vårt land.
Till synes ett gäng ostraffade ungar,begår detta brott, och roar sig gladeligem med fest och förskingring av offrets ägodelar, och ingen enda av dessa har signalerat någon form av medkänsla eller ånger, utan spridit ut mordplanerna med som vi förstått en viss stolthet.
Så många inblandade och ingen har till synes reagerat med känsla eller tycks ha ångrat sig, gäntryck ja men vilka är dessa individer , så sorgligt o hemskt. Ska inte utgjuta mig mera, för det
gagnar inte tråden .INsamlingen då- ge mer info.
Citera
2016-07-31, 22:12
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
på 70-talet ville folk bli kryssade, men inte idag.
så kannibalerna vi haft de två killarna, de fick alltså X, ja men permissioner har de haft.
vampyr tjejn har väl inte x.
Nä ingen av "de våra"- gänget får heller, eller ?
Jag kanske missminner mig, men blev inte vampyrkvinnan ihop med kannibalen på rättspsyk?

Jag tror inte att någon i gänget blir kryssad. De är underintelligenta hela högen, men ingen av dem verkar fylla kraven på allvarlig psykisk störning i juridisk bemärkelse.

Det vore mycket intressant att veta mer om gängets sociala struktur, men jag antar att vi vackert får vänta till FUP:en blir allmän handling.
Citera
2016-07-31, 22:19
Medlem
Citat:
moshes, jag är bara en clown. Det du har skrivit i dina inlägg är korrekta grejer.

Förhörsledaren suckar nog djupare än vad vi gör. Tror du att han surfar in till den här tråden innan han somnar in?

Hans tankar: "om de bara visste... kul tråd iofs, gillar moshes, han är skarp"
Förhörsledaren sliter sitt hår under natten och rids av maran,mordets detaljer.
kan inte skriva om Madde längre-fy så förfärligt.
därför behövs det en fetdansar som käckar tillét.
Citera
2016-07-31, 22:23
Medlem
Harold.Faltermeyers avatar
Citat:
Håller med så klart, detta fallet är nog det avgjort värsta jag kan hitta i vårt land.
Till synes ett gäng ostraffade ungar,begår detta brott, och roar sig gladeligem med fest och förskingring av offrets ägodelar, och ingen enda av dessa har signalerat någon form av medkänsla eller ånger, utan spridit ut mordplanerna med som vi förstått en viss stolthet.

-Så vitt jag förstår det, det kliar dock i fingrarna att fråga efter förundersökningsprotokollet i detta fall.

Citat:
Så många inblandade och ingen har till synes reagerat med känsla eller tycks ha ångrat sig, gäntryck ja men vilka är dessa individer , så sorgligt o hemskt. Ska inte utgjuta mig mera, för det
gagnar inte tråden .INsamlingen då- ge mer info.

Det är inte säkert på att det behövs en insamling i detta fall. Jag är dock så paranoid så jag väcker tanken redan nu.
Citera
2016-07-31, 22:32
Medlem
FUP kommer att släppas till oss alla 1 800 000 som läst tråden.

Insamling?

Ska vi behöva skaffa en jurist för att få ut FUP?

Min övervikt gör mig lite seg i hjärnan så ni andra får gärna fylla in missad information.
Citera
2016-07-31, 22:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
FUP kommer att släppas till oss alla 1 800 000 som läst tråden.

Insamling?

Ska vi behöva skaffa en jurist för att få ut FUP?

Min övervikt gör mig lite seg i hjärnan så ni andra får gärna fylla in missad information.
Vissa domstolar gillar att jävlas med populasen och de otvättade så de tar betalt per sida för utskick av FUP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in