Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
EliasAlucard, jag uppfattar dig ofta som lätt galen.
Jag är allt annat än galen. Hur är det man säger? "It takes a fool to remain sane", men ett bättre (och tyvärr obskyrt ordspråk), är följande citat:
“The more wisdom you attain and the more conscious you become, the crazier you will sound to others.” — okänd
^^ Så är det. Jag är en upplyst man, som tänker logiskt och jag har
den rätta mentaliteten. Att du uppfattar mig som "galen" beror på att du inte riktigt hänger med i min mer bildade, avancerade och upplysta världsbild. Snarare lider jag av "
Kassandra komplexet", vilket för en mainstreamtänkare som du själv, framstår som "galen".
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Men här håller jag med dig.
Det kanske finns hopp för dig trots allt?
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Det vore en välsignelse om någon kunde kunde radera Mecca från kartan medelst massivt atombombande, och på ett sätt så att det finns precis noll hopp om att det skulle kunna återuppstå.
Det är givetvis det enda rättfärdiga man kan göra. Tyvärr har Västvärlden haft den makten att bomba sönder Mecca (även utan kärnvapen) i över 100 år nu, utan att göra det. Detta beror på att Västvärlden är trots sekularism, ateism osv, fortfarande väldigt kristet i "operativsystemet" (alltså mentaliteten). Hade muslimerna haft möjligheten och makten att t.ex. atombomba Vatikanstaten eller resten av Italien för den delen, så hade de inte tvekat.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Detta vore även det barmhärtigaste vi kunde göra mot muslimerna.
Ni svenskar har lite svårt att förstå sånt här, vilket dels beror på att er tribalistiska empati ofta är begränsad till Norden generellt och Europa överlag på sin höjd (alltså i vanliga fall, när ni inte indoktrineras av judarna att tycka synd om svältande zoomalier osv), och att ni har historiskt varit rätt skyddade från verkligheten (de enda krigen ni hade var mot ryssar och danskar, typ, som ju egentligen är i global jämförelse, faktiskt rätt goda folkslag; riktig ondska kommer från t.ex. muslimer och mongoler, som skandinaver aldrig behövde stå ut med). Men jag är inte intresserad av att det visas någon barmhärtighet mot muslimer. Tvärtom: jag vill ha rättvisa för mitt folk, som muslimer har gradvis och eskalerande folkmördat i 1,400 år nu, och på senare tid har muslimerna även förstört assyro-babyloniska kulturskatter. Detta är ett oförlåtligt brott mot mänskligheten, och det enda rätta är att utplåna allt vad islam heter (och muslimerna också, om de vägrar lämna denna människofientliga religion), deras två heligaste kulturskatter inräknat (som är Mecca och Medina). Jag vill ha blodig hämnd här, öga för öga, tand för tand, precis som mina förfäder körde med. Och du ska veta det, att det är jävligt frustrerande att vi assyrier inte tillåts eller kan för stunden, göra smutsjobbet själva, utan måste förlita oss på er européer att göra det enda rätta och krossa dessa satans muslimer en gång för alla, med tanke på att ni varken har haft viljan eller den rätta moraliska mentaliteten att göra det som är rätt. Hillary kommer vara precis lika pro-islamisk som Obama har varit; Trump kan möjligtvis komma att bli revolutionär och radikal nog, att göra rätt för sig, i islamfrågan och andra demografiska frågor:
Donald Trump: Let's Make America Great Again Theme Song:
https://www.youtube.com/watch?v=5ecEb4tEPic
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Att på detta sätt en gång för alla krossa deras tro, innebär att befria dem från deras mentala fängelse.
Jag vill inte befria muslimer från något mentalt/religiöst fängelse; jag vill skicka dem till det riktiga fängelset: helvetet, om det nu finns. Det är där muslimer hör hemma.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Trump kommer såklart inte att radera Mecca med nukes, men han kommer att krossa ISIS, och det är ett viktigt steg i rätt riktning.
Så är det med Trump: han är allt annat än optimal, inte heller är han tillräckligt radikal och extrem som jag vill att han skall vara, och han kommer vara en stor besvikelse efter 8 år... men han är ett steg i rätt riktning, och i desperata tider som dessa, är det stort, och betyder mycket, att vi goda människor får en amerikansk president som gör någorlunda rätt för sig och tjänar mänskligheten istället för att springa ärenden till bankirer och saudiaraber, och än värre, den globala och internationella judemaffian.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
För precis som Mecca är en viktig symbol för islam, så är Kalifatet det.
Just därför man inte kan krossa islam med mestöntarnas retorikmetod (Dawkins, Hitchens och liknande bögfjollor), utan det görs genom att utplåna Mecca/Medina, och bomba sönder kalifatet, och folkmörda alla äkta/militanta muslimer (vilket såklart är en minoritet av alla "muslimer") som gör motstånd. De pseudo-muslimer som förespråkar fred och vill sköta sig, bör såklart även uteslutas från den mänskliga genpoolen av helt andra skäl (t.ex. att de är för fula, eller för korkade, eller har defekta gener i övrigt så att säga), som t.ex. deras bristande moral i att passivt ha varit muslimer i 1,400 år och är således lika etiskt ruttna som ISIS.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Vidare innebär Trump en brytning av och ett slut på det onda århundradet 1917-2016 av effeminate amerikansk dominans.
Ja, detta är viktigt, mycket viktigt. Trump trots hans anti-intellektualism, representerar
manlig politik. Många förstår inte detta. De förstår inte hur traditionell och indo-europeisk Trump faktiskt är, när han t.ex. kallar Hillary, "crooked". Trump själv förstår nog inte det heller, men det är symboliskt viktigt. Jag förklarade den biten mer här:
(FB) Stora tråden om Donald Trump (mod)
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
"Läser" man mellan raderna så kommer han också att börja omdefiniera den perversa relation som rått mellan USA och Saudiarabien under det onda århundradet, och som har skyddat Mecca.
Jag vette fan, har fått rätt mixade budskap kring Saudiarabien, av Trump, men jag hoppas att han gör rätt för sig och sänker den skitstaten. Men jag tror inte att Trump kommer göra något åt Saudiarabien, precis som han inte kommer göra något med Azraelstaten.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Trump har till synes övergett idén om att gå efter deras familjer, vi får se...
Det är ju tråkigt. Det är en mycket bra idé.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Idén kommer såklart ifrån Israel (precis som det länkats om ovan). Israelerna har inte tid med en massa ömfotat trams, utan agerar i en mycket hotfull verklighet som måste hanteras handgripligen (men det gör vi också lika mycket idag, det är bara att våra ledare är k-o-r-k-a-d-e; och sen är de förstås inte judar, och då har man liksom inte fripass att bete sig "illa").
Du har missförstått något här: västerländska ledare är inte korkade, de är onda:
“Evil always turns up in this world through some genius or other.” — Denis Diderot
^^ Samma gäller förstås judarna, som är betydligt intelligentare än valfri västerländsk politiker, och därmed också ondare.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Idén med de 49+1 kulorna doppade i grisblod (som Trump ofta tar upp) räcker dock långt. Om man som muslim blir skjuten av en kula doppad i grisblod, så hamnar man inte i himlen utan istället i helvetet. Så det funkar bra. Det borde vara standard.
Ja, fast mer för skojs skull i så fall. Visar det sig att grisblod har en avskräckande effekt och får muslimer att lämna islam, då bör man sluta upp med det. Vi som tänker rätt, vill inte göra muslimer till en del av mänskligheten. Vi vill liksom inte sekularisera muslimer och assimilera dem till västerländsk kultur. Det är bra att muslimer är muslimer; islam upprätthåller en genetisk barriär mellan oss människor och muslimska djur. Detta är viktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
På det hela taget är det lätt att besegra muslimer, om man lämnar den dumamerikanska mentala feminiseringen som präglat det onda århundradet, och gör det mer à la Churchill. Trump kommer att göra en hel del som får de pudrade hovdamerna att svimma, men han kommer ändå att lägga band på sig. Hans quest blir att krossa ISIS. Någon annan kommer att få ta över det hela därifrån.
Feminismen (som ju är pro-islamisk i allra högsta grad) är inte dum; feminismen är ond.
Churchill var inte heller korkad, snarare oärlig och ond.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
En liten historia från Irak-kriget var om de smartare amerikanska trupper som körde in i ett kvarter där man visste att det fanns fullt med jihadister. Lite som i filmen Kelly's Hjältar hade man högtalare på tanksen, som skrek ut på arabiska: "Ni är impotenta bögar" osv. Arga jihadister springer ut på gatan, och man kunde skjuta ner dem.
Haha, fan vad korkade muslimer är. Givetvis finns det korkade typer som också är onda; muslimer är ett bra sådant exempel.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Exemplet ovan är mycket barmhärtigt också, eftersom man på så vis kunde skilja stridande från civila. På samma sätt är krossandet av deras tro, genom krossandet av deras symboler (Kalifatet och Mecca), mycket barmhärtigare än att hålla på att döda deras "soldater" (vilket de ändå inte bryr sig om). Men vi kan gott bry oss mer om människoliv än vad de gör. Men inte så mycket att de fortsätter att vinna över oss.
Fast varför är du så intresserad av att visa muslimer någon barmhärtighet? Muslimer bör krossas utan nåd, och Trump kommer som sagt inte vara tillräckligt extrem här, men han är ett steg i rätt riktning.
Slutligen vill jag avsluta med ett bra grekiskt citat:
“Destroy the seed of evil, or it will grow up to your ruin.” ― Aesop
12,000 inlägg!