Citat:
Ursprungligen postat av
Pazuzu80
Jag undrar om den här senaste byxtappningen - d.v.s. Trumps kritik av familjen till en stupad och dekorerad irak-veteran - driver mig till att volontär-jobba några veckor i mellanvästern i höst. Han får inte bli president. Det skulle vara som en kvantmekanisk svängning av intet - Big Bang.
Nu har Jag inte hört talet om muslimen som stod för USA och dog. Men jag misstänker att dem används som propoaganda grundat på deras etnicitet.
Det finns många amerikaner som har dött gör USA och inte har dem använts som snyftpropaganda?
Du verkar vara lätt att lura. Clinton kommet fortsätta nytt krig med arabländerna. Varför? Krig är en stor inkomst för USA och har varit det sedan Vietnam.
Det är ni som har blod på era händer och ni tycker att ni är så jävla fina av er för att ni är tyst och håller med. Detta gör er inte bättre som person jämfört med en som öppnar käften stup i kvarten.
Faktiskt så föredrar jag att politiker öppnar käften och jobbar. Varför ska politiker sitta tyst och bara acceptera?
Ni är orsaken varför världen ser ut som den gör. Svin!
Du har en bild på mussolini med Trumps ansikte på, samtidigt stöder du etablissemanget i väst.
Ska jag ta dig seriöst eller vad är det med dig? Du framstår mer oseriös än Trump.