2016-07-30, 22:20
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag har som tur är bra släkt som inte tjatar om barn. De vet att jag inte vill ha och accepterar det.
Värre med övriga vänner och bekanta som är 100 på att jag kommer antingen ändra eller ångra mig.

Jag och min barnlösa bästa vän brukar säga att vi har redan storvuxna barn hemma.
Män är ett heltidsjobb.
Citera
2016-07-30, 22:21
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Fast rent effektivt så är det ju tre personer, två män och en kvinna som har failat med att föra sina gener vidare, då pga. att mina päron inte skaffade fler barn.

Ja egentligen så är det ju så ja. Om jag någonsin mot förmodan har turen att få barn så önskar jag verkligen att det blir flickor. Annars är det ju stor chans att blodsbanden stannar med dom. Majoriteten av killar har inget värde när det kommer till fortplantning. Vi är bara rena "supporters".
Citera
2016-07-30, 22:22
Medlem
Jag gilla kvinnor utan barn. Dom har trängre ock skönare fitta.
Citera
2016-07-30, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag och min barnlösa bästa vän brukar säga att vi har redan storvuxna barn hemma.
Män är ett heltidsjobb.

Haha, påminner mig om min farmors man.
- Har du bara en kille? Aja... det är väl tillräckligt med jobb med en.
Citera
2016-07-30, 22:29
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Haha, påminner mig om min farmors man.
- Har du bara en kille? Aja... det är väl tillräckligt med jobb med en.

Din farmor har rätt. Min farmor påpekade samma sak.
Män är ett heltidsjobb. Dessa måste ha en kvinna så fort man lämnar *mammas* hus.
Män klarar inte sig ensamma som kvinnor gör. Man måste ha någon som städar, diskar, bakar och lagar mat.

Det är inte konstigt att när äldre kommer i ålder och kvinnan dör så dör mannen kort efteråt.
Kvinnor klarar sig dock bättre. Det är även därför kvinnan har valts att bära ett barn och föda det.
Män klarar inte ens av PMS (smärtor) trots att dessa skrattar åt att vi kan ha så ont. Det prövades på män och män fick panik när man fick känna av hur PMS känns.
Citera
2016-07-30, 22:32
Avslutad
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
Men du är ju kille. Om en kille blir barnlös så är det ingen "förlust" för samhället eftersom det blir inte fler barnlösa tjejer pga det. Tjejerna turas ju bara om att avla med dom killar som är mest poppis.

Rätt så normalt bland däggdjur..

Citat:
Sedan när dom är singelmammor då går det bättre att dejta oss killar som inte hör till toppen. Men något barn lär vi knappast få med dom då. Vi blir bara en stöttepelare för dom och deras barn. Alternativt blir dom gravida igen och låtsas som att det är ens eget barn fast dom egentligen varit otrogna med en annan "poppiskille".

Säga en kille, som i tråden 'till er killar' själv kräva 'gettingmidja' ( midje - höft - förhållande på 0,7..) Och 'fylligga läppar', 'pronencerade käkben' och 'långt hår'..
Citera
2016-07-30, 22:32
Medlem
Citat:
Din farmor har rätt. Min farmor påpekade samma sak.
Män är ett heltidsjobb. Dessa måste ha en kvinna så fort man lämnar *mammas* hus.
Män klarar inte sig ensamma som kvinnor gör. Man måste ha någon som städar, diskar, bakar och lagar mat.

Det är inte konstigt att när äldre kommer i ålder och kvinnan dör så dör mannen kort efteråt.
Kvinnor klarar sig dock bättre. Det är även därför kvinnan har valts att bära ett barn och föda det.
Män klarar inte ens av PMS (smärtor) trots att dessa skrattar åt att vi kan ha så ont. Det prövades på män och män fick panik när man fick känna av hur PMS känns.

Amen, bara se män som bott ensamma. Fått panik. Ja, undantag finns. Finns dom som t.o.m är pedantiska.
Citera
2016-07-30, 22:36
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Amen, bara se män som bott ensamma. Fått panik. Ja, undantag finns. Finns dom som t.o.m är pedantiska.

Finns ju folk som anpassat sig men Flashback är ett bra exempel på hur män inte klarar sig utan kvinnor medan det finns ensamma kvinnor också men dessa skriker inte lika högt utan man ser att dessa kvinnor är oftast väldigt målmedvetna, vackert hus och bland annat haft ett underbart liv själva.
Det är ett faktum att män behöver oss mer än vad vi behöver dessa. Från *mammas" hus till en annan *kvinnas* hus för att bli servade och pamprade som små barn

Dessutom är deras enda uppgift att sprida sina "gener". Hade jag haft den uppgiften (den enda) så hade jag klarat mig utmärkt.
Senast redigerad av DixieD 2016-07-30 kl. 22:38.
Citera
2016-07-30, 22:38
Bannlyst
Citat:
Finns ju folk som anpassat sig men Flashback är ett bra exempel på hur män inte klarar sig utan kvinnor medan det finns ensamma kvinnor också men dessa skriker inte lika högt utan man ser att dessa kvinnor är oftast väldigt målmedvetna, vackert hus och bland annat haft ett underbart liv själva.
Det är ett faktum att män behöver oss mer än vad vi behöver dessa. Från *mammas" hus till en annan *kvinnas* hus för att bli servade och pamprade som små barn

Du börjar låta som en lesbian in the making.
Citera
2016-07-30, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Du börjar låta som en lesbian in the making.
Soon-to-be-fat butchmentalitet feminazistisk lesbian in the making.

Märkligt att Lionqueen inte kan tänka sig barn då hon älskar vara den som gör hemmagrejorna såsom städa, diska ,laga mat etc men vill inte ha barn. Hon skulle bli en utmärkt hemmafru tror jag och nej jag skojar inte.
Citera
2016-07-30, 22:44
Medlem
SorcererSimons avatar
[quote=TantRossin|58021211]
Citat:
Säga en kille, som i tråden 'till er killar' själv kräva 'gettingmidja' ( midje - höft - förhållande på 0,7..) Och 'fylligga läppar', 'pronencerade käkben' och 'långt hår'..

Det är skillnad på krav och önskedrömmar. Det vet du va?

Men visst, jag kräver att en tjej inte ska vara överviktig för att jag ska överväga ett förhållande. Annars kan det kvitta. Tycker personligen inte att det är så värst högt krav egentligen.
Citera
2016-07-30, 22:46
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingThrough
Soon-to-be-fat butchmentalitet feminazistisk lesbian in the making.

Märkligt att Lionqueen inte kan tänka sig barn då hon älskar vara den som gör hemmagrejorna såsom städa, diska ,laga mat etc men vill inte ha barn. Hon skulle bli en utmärkt hemmafru tror jag och nej jag skojar inte.

Bara för att man tycker om att ha det rent hemma, laga mat och städa samt diska betyder det inte att man vill skaffa sig barn plus storvuxen bebis. Det räcker med en. Ni är redan ett heltidsjobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in