2016-07-29, 10:40
Medlem
glimmandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Finns det information att läsa som gammel tanten Lovisa Sundman, Trx hemförhållanden & om hennes dotter som verkar extremt psykiskt sjuk.

Vill också veta mer. När det kommer till de yngre förmågorna så har jag träffat sådana rackare under hela mitt liv och vet var sådana kommer ifrån och hur de är funtade.

Lovisa Sundman är däremot ett frågetecken. Hur lyckades den gammelkvinnan att nässla sig in bland betydligt yngre människor? Inte helt uppenbart.

Tycker hon framstår som värsta vänsterpsykopaten. Alltid otrevlig, alltid översittare. Tror inte hon skulle dra sig för nånting om jag ska vara ärlig. NKVD-officersmaterial.

EDIT:
Dotterns twitterpresentation:
Citat:
Mumsan
@MartinaSundman
Vänsterpartiet Mörkertalet
MinVåldtäktsman - As long as stars are above you

Verkar vara djupt involverad i alla möjliga identitetspolitiska sektgrejer. BLM-Sverige, check. Knäppisfeminism, check. Allmänt manshat, check. Osv. Sådan dotter sådan mor.
Senast redigerad av glimmande 2016-07-29 kl. 10:45.
Citera
2016-07-29, 16:45
Medlem
SvinFullGreks avatar
Babyfacet Carl Tullgren sks enligt egen utsago på Twitter ha lämnat Researchgruppen och letar nu efter nytt jobb.
Citera
2016-07-30, 11:23
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sguelaiche
Det sämsta jag läst.
En parodi på en granskning.
När vänstern tycker något är " dåligt" är det bra och träffande.
Givetvis tycker vänsterextremisterna och demokratihatarna att det är jobbigt att de nu kartläggs.
Citera
2016-07-30, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
Babyfacet Carl Tullgren sks enligt egen utsago på Twitter ha lämnat Researchgruppen och letar nu efter nytt jobb.

EXPO-nätverket har ju fungerat som en alternativ journalisthögskola i många år. Så Tullgren får nog snabbt ett nytt jobb i den nepotistiska och korrupta geggan som utgör Södermalms elit. "RG" på CVt får vilken kulturmarxistisk halvchef på SVT och inom Bonniersklanen att börja dregla som STASI-agenter på anabola. Tullgren lär knappast bli undersköterska på nåt åldersboende för dementa i alla fall.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2016-07-30 kl. 12:40.
Citera
2016-07-30, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
Robban Aschberg borde fixa han jobb på Strix. Precis som han gjorde för Martin Fredriksson. Det borde vara hans skyldighet att se efter sina adepter. Eller ett jobb på Acta Publica.
Citera
2016-07-30, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Robban Aschberg borde fixa han jobb på Strix. Precis som han gjorde för Martin Fredriksson. Det borde vara hans skyldighet att se efter sina adepter. Eller ett jobb på Acta Publica.

Carl Tullgren. Dömd i domstol för våld mot tjänsteman. Använder karbinhakar som knogjärn.
http://www.friatider.se/bosse-51-brottade-ned-expressens-researcher

STRIX chef i Tel Aviv heter för övrigt Michael Rothschild

--------------------------------------------------------------------------

Ni vet låten money, money, money med Lisa Minelli. "Om jag hade pengar" På originalspråket hebreiska heter den istället "Om jag var en Rothschild"

https://www.youtube.com/watch?v=Cciy9DrFxeU
Senast redigerad av Kulturmarxist 2016-07-30 kl. 14:54.
Citera
2016-07-30, 18:34
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Carl Tullgren. Dömd i domstol för våld mot tjänsteman. Använder karbinhakar som knogjärn.
http://www.friatider.se/bosse-51-brottade-ned-expressens-researcher

STRIX chef i Tel Aviv heter för övrigt Michael Rothschild

--------------------------------------------------------------------------

Ni vet låten money, money, money med Lisa Minelli. "Om jag hade pengar" På originalspråket hebreiska heter den istället "Om jag var en Rothschild"

https://www.youtube.com/watch?v=Cciy9DrFxeU

Carl Tullgren ska ha "bott i korridor i lund" under en 3 års period. Vad studerar Carl om han fortfarande studerar?

Carl Tullgren ska även vara en riktig festprisse, artikeln om domen mot Carl bekräftar det väl. Tydligen är han även fotbollsintresserad och håller på Malmö FF. Är Carl Tullgren från Malmö/Lund eller varför håller han på Mff?
Citera
2016-08-20, 23:04
Medlem
JustZlatans avatar
Batikhäxan och guldspadevinnaren Loan Sundman näthatar journalisten Joakim Lamotte på facebook.

"Kan han bara stoppa kuken i sin mun och kvävas. Så trött på idioten."

https://www.facebook.com/joakim.lamotte/posts/1096230820471508:0
Citera
2016-08-21, 00:37
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Batikhäxan och guldspadevinnaren Loan Sundman näthatar journalisten Joakim Lamotte på facebook.

"Kan han bara stoppa kuken i sin mun och kvävas. Så trött på idioten."

https://www.facebook.com/joakim.lamotte/posts/1096230820471508:0
I kommentarerna försöker hon först blanda bort korten.
Citat:
Ursprungligen postat av Loan Sundman
Hej Joakim, var framgår det att det är dig jag menar?
Hur vet du att det inte är t.ex. din kompis Roger Sahlstöm jag syftar på?
Eller Donald Trump?
Eller vilken tröttsam idiot som helst?
Kul teknik du har för att få sympatier. Ta ett lösryckt inlägg som innehåller fula ord och hävda att det gäller dig.
Ynkligt.
När hon sedan blir överbevisad blir det annat ljud i skällan.
Citat:
Ursprungligen postat av Loan Sundman
Bra. Nu var du duktig. Ja det var dig jag avsåg. I en sluten grupp iofs.
Ber om ursäkt att jag talade OM dig istället för TILL dig.
Det skall inte upprepas.
Nästa gång du får mig att vilja kräkas skall jag självklart vända mig direkt till dig.
Vilken sopa.
Citera
2016-08-21, 01:17
Medlem
21Nyheternas avatar
Här en liten artikel om Loan där hon uttalar sig bl.a i egenskap som förkämpe MOT näthat.
http://nyheteridag.se/loan-sundman-om-nathat-hogermanniskor-drar-isar-samhallet/

På frågan om hon själv skrivit något hon ångrat svarar hon

"Japp. Jag sade en gång att en polis var mer intresserad av sina kollegers välmående än döda ungar i förorten. Det var överilat."

Vi får hoppas att även kuk-kvävningar i framtiden sorteras till högen "formuleringar jag ångrat".

Personligen tror jag att man väldigt ofta använder sig av formuleringar man själv har erfarenhet av...
Citera
2016-08-21, 01:56
Medlem
Sens moral: undvik att twittra sent på lördagskvällar särskilt efter att ha tagit ett par glas vin. Man skriver sånt man ångrar, tyvärr
Citera
2016-08-23, 14:35
Medlem
Ankdammsmans avatar
Fy fan för dubbelmoralen. De hänger folk för hälften så vidriga kommentarer, men hon bara glassar vidare. Äckelmaffia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in