2016-07-27, 20:50
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Trams!? Ät skit din idiot.

Fast lite mer än dina ord bör du väl kunna visa?
Citera
2016-07-27, 20:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Trams!? Ät skit din idiot.

Jamen är det inte trams så behöver du ju bara belägga dina påståenden med en rimlig trovärdig förklaring eller varför inte lite handfasta bevis?? Att sitta och vräka ur sig en massa extraordinära påståenden helt utan verklighetsanknytning och inte ens anstränga sig till att försöka bevisa eller förklara är givetvis att betrakta som trams - för det blir ju så det uppfattas, typ: "Hej alla flashbackare - jag är Gud och min penis är 50 cm lång!" Trams? Javisst....
Citera
2016-07-28, 00:32
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Video på en som blir gang stalkad av helikopter och flygplan.

https://www.youtube.com/watch?v=jXYCNb5RfLQ

Känner inte till killen alls men har han beskrivit annat runt GS tidigare så kan det ju vara polisen som kollar hans omgivningar för att se om han är bevakad/ förföljd, för visst bedrivs spaning via luften också.

Han vet nog om det är onaturligt mycket, vilket är svårt (som han säger) för utomstående att veta om man inte är med om detta själv.

Kommer någon fram till dig hot ful och nämner "Lego" och ytterligare en gör det dagen efter och då du går hem så ligger det en lego bit utan för porten så ser du denna på ett sätt som du inte gjort annars.
Och om detta fortsätter då du går ner till tvättstugan och det står en legobit på torktumlaren så kanske du funderar vad de menade med lego , var det lego-soldat, ett hemligt tecken som de givit dig fel? etc .

Mycket lätt att störa någon, och går du till polisen utan ta fotat dessa ständigt återkommande legobitar och beskriver två hotfulla möten och sedan dessa utplacerade så måste polisen känna till denna form av psykisk tortyr för att inte avfärda dig och ringa på vitrockarna .

Man ska ju förstå också att de som djävlas vill att man ska öda tid på massa skit saker så man kan notera detta och glömma det om det blir för mycket.

Vem som helst som läser tråden nu kan utsätta någon för detta nu, så jag är inte helt bekväm med att beskriva stasi metoder, speciellt då ett gäng tillåts upprepat tramsa i tråden med likartade ful heter om och om igen, och på så sätt hjälpa torterarna istället för konstruktivt råda till hur man sätter fast dessa.

Synd, då jag själv kommer att använda delar av mina inlägg som beskrivning då jag får utredningsresurser
Senast redigerad av Harfager 2016-07-28 kl. 00:36.
Citera
2016-07-28, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager

Kommer någon fram till dig hot ful och nämner "Lego" och ytterligare en gör det dagen efter och då du går hem så ligger det en lego bit utan för porten så ser du denna på ett sätt som du inte gjort annars.
Och om detta fortsätter då du går ner till tvättstugan och det står en legobit på torktumlaren så kanske du funderar vad de menade med lego , var det lego-soldat, ett hemligt tecken som de givit dig fel? etc .

Mycket lätt att störa någon, och går du till polisen utan ta fotat dessa ständigt återkommande legobitar och beskriver två hotfulla möten och sedan dessa utplacerade så måste polisen känna till denna form av psykisk tortyr för att inte avfärda dig och ringa på vitrockarna .

Man ska ju förstå också att de som djävlas vill att man ska öda tid på massa skit saker så man kan notera detta och glömma det om det blir för mycket.

*This*

Ett praktexemplar av hur det kan se ut.
Först psykningen, sedan när risken för upptäkt är minimal, sammankopplingen mellan vad som sades, och en objektiv bevisning som enbart du förstår. Om du varit i sällskap med andra undertiden, eller plåtat den som nämnde "Lego" hade en legobit aldrig hamnat utanför dörren med tanke på risken för upptäckt.
Citera
2016-07-28, 22:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
*This*

Först psykningen, sedan när risken för upptäkt är minimal, sammankopplingen mellan vad som sades, och en objektiv bevisning som enbart du förstår. Om du varit i sällskap med andra undertiden, eller plåtat den som nämnde "Lego" hade en legobit aldrig hamnat utanför dörren med tanke på risken för upptäckt.

Med tanke på hur många tusen, för att inte säga miljoner, observationer vi gör per dag (syn, hörsel, känsel..) så är förstås möjligheterna för övertolkning abnorma. Så har du funderat över om det kan vara just övertolkning av vardagliga situationer? Kan det inte vara så att du i efterhand konstruerar sammanhang och situationer som egentligen inte finns?
Citera
2016-07-28, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Med tanke på hur många tusen, för att inte säga miljoner, observationer vi gör per dag (syn, hörsel, känsel..) så är förstås möjligheterna för övertolkning abnorma. Så har du funderat över om det kan vara just övertolkning av vardagliga situationer? Kan det inte vara så att du i efterhand konstruerar sammanhang och situationer som egentligen inte finns?

Övertolkning av vardagliga situationer, är som du säger något som jag helt och hållet är med dig om att det är vanligt. Syftet bakom just gangstalking har mycket med just övertolkningar, och att få den utsatte att tvivla på sig själv. Jag är inte mer än människa, men av det jag skriver rent allmänt är inte sammankopplat med mina egna "gissningar" gällande om hur det kan se utan mera grundat av erfarenhet.

Att övertolka kommer som ett brev på posten med tanke på försvarsmekanismen hoss oss allra flesta. Efterhandskonstruktioner däremot är inget jag förväxlar med gangstalking som jag skriver om här även om jag vet hur det kan se ut. Osäkerhet, och felaktiga minnen av övertolkningar är inget jag pratar om här.

Kort svar på frågan : Inga övertolkningar, eller efterhandskonstruktioner.
Citera
2016-07-28, 23:25
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
*This*

Märker man sådant här så måste man vara snabb på att, helst dolt, filma eller banda det.

Då jag för första gången efter ta ha blivit väck på nätter under längre tid ( som jag märkte var med insyn så att det upphörde då jag vaknade. Hade legat stilla en gång mitt i natten och lyssnat på ett djävla oväsen som direkt upphörde då jag började resa mig) och köpte min första diktafon så blev det lugnt direkt i veckor framåt både på nätter och på stan . Jag förstod där någonstans att det inte var någon övning utan att de faktiskt ville mig illa (vilket jag borde insätt tidigare men tänkte då att alla kan göra fel och väntade på ursäkt/ förklaring )
Senast redigerad av Harfager 2016-07-28 kl. 23:54.
Citera
2016-07-28, 23:41
Medlem
Citat:
Märker man sådant här så måste man vara snabb på att, helst dolt, filma eller banda det.

Då jag för första gången efter ta ha blivit väck på nätter under längre tid ( som jag märkte var med insyn så att det upphörde då jag vaknade. Hade legat stilla en gång mitt i natten och lyssnat på ett djävla oväsen som direkt upphörde då jag började resa mig) och köpte min fösta diktafon så blev det lugnt direkt i veckor framåt både på nätter och på stan . Jag förstod där någonstans att det inte var någon övning utan att de faktiskt ville mig illa (vilket jag borde insätt tidigare men tänkte då att alla kan göra fel och väntade på ursäkt/ förklaring )

Ursäkten eller förklaringen verkar vara det svåraste.

Blir en liten avstickare utifrån vad du skrivit, men av "hörsägen" blir den som skvallrat eller vill lämna nästa nästa T'I. Oskriven regel. Du vet en hel del, och förklarar på ett bra sätt. Någon kunskap om detta du kan hänvisa till ?
Citera
2016-07-29, 00:04
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursäkten eller förklaringen verkar vara det svåraste.

Blir en liten avstickare utifrån vad du skrivit, men av "hörsägen" blir den som skvallrat eller vill lämna nästa nästa T'I. Oskriven regel. Du vet en hel del, och förklarar på ett bra sätt. Någon kunskap om detta du kan hänvisa till ?

Så verkar det varit för en engelsk GS man som nämnts i tråden , att då denne berättade om detta så fick han det efter sig själv.

För min del så började det med arrangerat/ utnyttjat (?) bråk , sedan värvningsförslag, sedan sådant jag uppfattade som övningar ( samtidigt som jag var beredd på bråket) för att därefter bli ett systematiskt trakasserande på flera plan som hintar ledde mot palmeutredningen, för att nu till sist 2015 se mig själv i palmeutredningen och i granskningskommissionen ....

De har tydligen stora resurser att ta från och ju fler och större desto otroligare blir det men tycker mig se ett manfall nu då jag börjat berätta....Många vet nog inte vad det handlar om och vill inte ha med dessa brott att skaffa då det nu vet lite om vad det börjat med .... Ska bli intressant att få veta vad de sagt om mig medans jag inte kunde säga något ....

Sedan undrar jag hur någon kan leva med sig själv om man speciellt olagligt haft insyn i folks hem ? Ser man på människor som en slags zoologiskt djur i bur ? Att man är grandios och står över normalt hyfs trotts att man bott hela sitt liv på landet utan kunskap om ett jota i städer förorter etc utan bara fått ett sådant jobb efter en tid på en skola ?

Det sista är bara en fundering om hur dessa blir i skallen , speciellt efter nedtystnings motiv till övervakningen (= olagligt) ?
Jag menar det ligger inte för mig att snoka, ringde en bekant en gång som var lite avtrubbad och trodde jag var någon annan och började pladdra privata saker , så jag lade på direkt. Andra kan ta åt sig eller snoka , och han blev mördad några år senare så .....
Senast redigerad av Harfager 2016-07-29 kl. 00:53.
Citera
2016-07-29, 20:15
Bannlyst
Jag fattar inte vad dem vill? Dem har sagt att de vill att jag ska sköta mig sköta livet också.
Men hur lätt är det när man hör nervärderade kommentarer av vad jag gör och kallar mig vid skällsord!
Ger mig sprutor på natten eller vad dem gör det blir ju tvärt om vad dem egentligen vill! Förstår inte deras logik.
Citera
2016-07-30, 03:37
Medlem
Citat:
Så verkar det varit för en engelsk GS man som nämnts i tråden , att då denne berättade om detta så fick han det efter sig själv.

För min del så började det med arrangerat/ utnyttjat (?) bråk , sedan värvningsförslag, sedan sådant jag uppfattade som övningar ( samtidigt som jag var beredd på bråket) för att därefter bli ett systematiskt trakasserande på flera plan som hintar ledde mot palmeutredningen, för att nu till sist 2015 se mig själv i palmeutredningen och i granskningskommissionen ....

De har tydligen stora resurser att ta från och ju fler och större desto otroligare blir det men tycker mig se ett manfall nu då jag börjat berätta....Många vet nog inte vad det handlar om och vill inte ha med dessa brott att skaffa då det nu vet lite om vad det börjat med .... Ska bli intressant att få veta vad de sagt om mig medans jag inte kunde säga något ....

Sedan undrar jag hur någon kan leva med sig själv om man speciellt olagligt haft insyn i folks hem ? Ser man på människor som en slags zoologiskt djur i bur ? Att man är grandios och står över normalt hyfs trotts att man bott hela sitt liv på landet utan kunskap om ett jota i städer förorter etc utan bara fått ett sådant jobb efter en tid på en skola ?

Det sista är bara en fundering om hur dessa blir i skallen , speciellt efter nedtystnings motiv till övervakningen (= olagligt) ?
Jag menar det ligger inte för mig att snoka, ringde en bekant en gång som var lite avtrubbad och trodde jag var någon annan och började pladdra privata saker , så jag lade på direkt. Andra kan ta åt sig eller snoka , och han blev mördad några år senare så .....

Har inte läst om "Engelskmannen", men har hört från mindre pålitliga källor att det är så det ser ut. Inte samma land dock, men liknande metoder använd ju på olika platser så (kanske) även här. Om det är så fattar jag varför ingen vill prata om det med tanke på sitt eget bästa.

Psykologin bakom varför någon ägnar sig åt denna aktivitet är inget jag greppar heller.
Jag vet ett flertal i ledande positioner som faktiskt är snälla och trevliga personer för övrigt. Den manipulerande delen som ofta förekommer är inte lätt att läsa av om det inte visas i kroppsspråk, tonläge, eller annat som antyder att det som sägs inte är vad som menas.

Något gemensamt av dom jag träffat är att retar du dem tillräckligt mycket, eller säger något som inte uppskattas så märks det. Fasaden är helt omöjlig för dem att gömma. Vill inte påstå att alla är psyko/sociopater, eller någon annan kvasi diagnos, men.

Sålänge du håller med, och medger att den andra är snäppet högre i hiearkin är det inga problem. Råka inte trampa på tårna bara, eller vara bättre oavsett vad då blir det trubbel.
Citera
2016-07-30, 11:03
Medlem
Harfagers avatar
Del 1 av 2 av Freedomdeep

(FB) Förekommer organiserad gang stalking?

Tvåan ligger nedan:

Citat:
Fortsättning; intervju med en avhoppad torterare (intervjun är uppdelad i två delar).

Del 2 av 2

OPTING OUT
Armin Gross: Why did you opt out?
Carl Clark: I saw that what I was doing was wrong. The last two targets that were allocated to
me had done nothing. They were not political, quite normal, nice people, not criminal or
economically dangerous. The only reason I could come up with for them having been selected as
targets was their DNA or their blood. There has recentl y been a lot of research done in this area.
The DNA is associated with the finest details of our character. The Human Genomes Project
between 1993 and 2004 analyzed all chemical base pairs which make up human DNA, also
collecting the genetic data of people from isolated communities in danger of extinction (Human
Genomes Diversity Project). The results were then all compared and correlated. Our employers
were always very keen on DNA analyses of the people under surveillance. It was always one of
our most important tasks in the initial period of surveillance to organize DNA or blood analyses
of these individuals.
Armin Gross: You’ve already mentioned that opting out in 2003 caused you problems. Can you
give a few examples?
Carl Clark: I was once followed by a helicopter through the night as I drove a truck 3,000 miles
to deliver packages. As I walked along an alley, I was attacked by a man who struck me a blow.
Then on another occasion, somebody removed three connections from my engine on the
motorway causing the engine to get dislodged and fall out of its casing. On another occasion as I
drove a truck with a three-ton load, two of my tyres suddenly exploded. When the police arrived,
they stated they’d never witnessed anything like it. Then there was the time when I was
followed over a great distance whilst driving. It made me so angry that I brought my car to an
abrupt halt, grabbed my baseball bat and got out of the car. Three cars which were tailing me
suddenly took off in reverse gear at great speed. In normal circumstances, they would have
reported my behaviour to the police, but these did not. On another occasion, I was sent three
people who were supposed to strike up a friendship with me in order to spy on me. As I knew
they were listening in on my telephone conversati ons, I stated loudly on the telephone to
somebody that I planned to kill the people who had wormed their way into my life. The three
individuals disappeared from the scene altogether after that.
Armin Gross: And what’s the current situation? Do you think you are still being targeted?
Carl Clark: Of course. I have also found out that the secret services wish to know why I flew to
Germany.
Armin Gross: Are you not then living dangerously at present?
Carl Clark: I am prepared to stand up to them. They also know that I know a lot about them,
and that I intend to do something about their violations or breaches. I have friends in special
units, people in Afghanistan and in Iraq that support me.

Tips for Victims of Surveillance.
Armin Gross: Have you any tips for people who feel they are under surveillance?
Carl Clark: It’s a good idea to avoid the use of certain terminology in emails such as
“government” or “mind control,” etc., because digital surveillance seeks out key, sought -after
vocabulary. It’s also an idea to check out whether anyone’s forced their way into your home.
Intruders often deploy anaesthetic gases sprayed through the letter box on a door for example
before they break in during the night. You’d just wake up in the morning with a metallic taste in
your mouth. If cars behave in a strange way, you should take note of the registration numbers. If
you receive letters you don’t recognise or expect, they should be wrapped in aluminium foil.
There are special measuring devices to detect high frequency rays in the home.
Armin Gross: Do you know of any other whistleblowers who have related stories similar to
yours?
Carl Clark: Up to now, no. But I hope that there will be more who are prepared to go public in
the future.

Länk: www.stopeg.com/doc/CarlClarkInterview.pdf

---

Se även följande video med Carl Clark (inspelad till Covert Harassment Conference i Berlin): http://www.covertharassmentconference.com/speaker?Carl_Clark

Så här står det på konferensens hemsida gällande Clarke:

"Experiences with harassment before and after working alongside the British Security Services
Carl became the hunted after falling out with his handlers and went through three years of harassment and targeting by his former mentors, it resulted in the breakdown of his marriage of 25 years before moving away from his home town of Norwich and settling in Thetford, where he became very popular and rebuilt his life.

Carl became a Local and District Councillor after being elected for his work with children and youth for the Labour Party, he then disagreed with some of their policies and represented the Christian Peoples Alliance, where he stood a candidate in the 2014 European Parliamentary elections in which he got over 11,000 votes and beat two of the opposing parties, due to a RTA (Road Traffic Incident) he was unable to stand in the U.K Parliamentary Elections in 2015 his injuries are still causing problems."

Citat:
Har inte läst om "Engelskmannen", men har hört från mindre pålitliga källor att det är så det ser ut. Inte samma land dock, men liknande metoder använd ju på olika platser så (kanske) även här. Om det är så fattar jag varför ingen vill prata om det med tanke på sitt eget bästa.

Psykologin bakom varför någon ägnar sig åt denna aktivitet är inget jag greppar heller.
Jag vet ett flertal i ledande positioner som faktiskt är snälla och trevliga personer för övrigt. Den manipulerande delen som ofta förekommer är inte lätt att läsa av om det inte visas i kroppsspråk, tonläge, eller annat som antyder att det som sägs inte är vad som menas.

Något gemensamt av dom jag träffat är att retar du dem tillräckligt mycket, eller säger något som inte uppskattas så märks det. Fasaden är helt omöjlig för dem att gömma. Vill inte påstå att alla är psyko/sociopater, eller någon annan kvasi diagnos, men.

Sålänge du håller med, och medger att den andra är snäppet högre i hiearkin är det inga problem. Råka inte trampa på tårna bara, eller vara bättre oavsett vad då blir det trubbel.

Här är avhopparen Carl Clark som Freedomdeep har beskrivit. Går att googla upp han.

Ang vad för slags mentala status dessa har så är det nog varierat. Allt från in skrämda, lydde bara order till de som gillar detta ( Se Nazityskland tex ) Det är lätt att prata om saker och ting och själv så tidigare tyckte man ju att dödsstraffet vore i bland lämpligt , men då man tänker igen så är det inget bra för vare sig land, eller de iblandade och ett misslyckande.

Tror att i mitt fall så har de sprungit bena av sig för att ställa in sig och tjäna pengar. De vill nog ha ha säkra bevakningsobjekt och kunna sända in tidrapporten varje månad utan fara men kunna hävda att tex " han har ju suttit på kåken ". Jag saknar total respekt för dessa numera , vet att de hotar kvinnor och barn så jag har haft stor skräck att de ska gå på någon annan...Detta ska ut ur mitt land

Vidare så finns det flera metoder som samverkar negativt på ens hälsa som inte förstås av alla riktigt.

1,Som om jag blir väck och får sova 4-5 timmar/natt istället för 7-8 så inverkar detta menligt.

2, om jag går till läkare och inte får behandling för infektion under många år så verkar det menligt på hälsan , inte bara fysiskt utan också ekonomiskt vilket är menligt också givetvis= flera stressfaktorer som de inför utöver trakassering och sabotagen , hot utför mot dig. Jag funderade nu på ett infraljud system ( mick + app ) men dessa tusen lappar kommer dränera ekonomin totalt en tid framåt och det för mig som lever under existensminimum sedan 20 år ( händer aldrig något positivt ekonomiskt så det sitter tipsare och ringer kronofogden etc hela tiden, får se nu då jag fick behålla skatteåterbäringen för första gången på många år om min investering genererar grön kvist = deras värsta mardröm ) . http://www.svt.se/nyheter/vetenskap/ekonomisk-stress-orsakar-fortida-dod
Senast redigerad av Harfager 2016-07-30 kl. 11:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in