2016-06-19, 10:22
Medlem
Meddelandet "Hittade ingen video med det format eller MIMEtyp som stöds" får jag ibland med vissa Mozilla Firefox-versioner, men aldrig med Google Chrome.

En gång så funkade det bra med en gammal version av firefox och sen slutade det funka då jag uppgraderade till en nyare-beror väl på något tjosan med att vissa firefox-versioner inte kollar/slutat kolla om det är video eller text som hämtas från websidan man besöker??
Citera
2016-06-29, 08:49
Medlem
nya gränsen verkar vara 90 poäng,fått det i 3 dagar i sträck nu,,
Citera
2016-07-13, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chawan
Jag har kört med Wifog i snart 1 månad och jag har då inte haft några problem att fylla på poäng hittills. Historik för ~1 månad

Hur får du +300 poäng vid varje reklam tillfälle? Jag får max runt 60 poäng efter en halvtimme av semi-aktivt klickade.
Citera
2016-07-13, 21:04
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenturtle707
Hur får du +300 poäng vid varje reklam tillfälle? Jag får max runt 60 poäng efter en halvtimme av semi-aktivt klickade.

Maxgränsen är inte fast. Den ändras över tid. Just idag är det 90.
Citera
2016-07-14, 10:13
Medlem
va i h.-vete,,nu vill wifog ha persnummmer,när man ska dela poäng,nu är det nog godnatt för dem,,för min del iaf,,,byebye,,
Citera
2016-07-14, 12:12
Medlem
De verkar ha gett upp att få till roaming utomlands nu -skulle ha införts i februari, sen maj, sen juni, sen ingenting...
Varför är de ute efter personnummer förresten? För få som hoppat på deras betaltjänst/för få som köper poäng?
Citera
2016-07-14, 15:14
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparvodling48
Varför är de ute efter personnummer förresten? För få som hoppat på deras betaltjänst/för få som köper poäng?
Gissar att de vill förhindra att vissa har två konton och fyller på dubbla poäng.
Jag har två konton till två lurar (och en dongel). Men möjligheten att ha flera konton går förstås att missbruka.
Citera
2016-07-14, 23:40
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Gissar att de vill förhindra att vissa har två konton och fyller på dubbla poäng.
Jag har två konton till två lurar (och en dongel). Men möjligheten att ha flera konton går förstås att missbruka.

Man får ha flera konton enligt Wifogs villkor. De vill bara samla på sig mer personlig information som de ju säljer i reklamsyfte.
Citera
2016-07-15, 11:26
Medlem
LoveInc.s avatar
Nån som vet vad det är som gör att cookie-rensning inte fungerar längre?
Citera
2016-07-15, 14:17
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInc.
Nån som vet vad det är som gör att cookie-rensning inte fungerar längre?

De hittar väl bara på nya trick så användarna inte ska konsumera reklamen för snabbt. Varje reklam- eller enkätsejour har en egen identitet, numera. Då kan de med sin systemprogramvara styra hur många filmer som sänds ut till den idintiteten per timme, eller liknande.
Citera
2016-07-15, 19:47
Medlem
Familjepott
Juni 2016/em>

Vi introducerar en helt ny funktion där du kan ha flera Wifog-konton kopplade till ett huvudkonto. Detta gör att du som t.ex. förälder kan administrera dina barns Wifog-konton samt hantera poängen för de tillkopplade kontona. Du behöver inte själv ha ett Wifog SIM-kort för att kunna hantera och administrera dina tillkopplade konton, du behöver enbart ha ett Wifog-konto.
detta låter ju bra,,,,
Citera
2016-07-15, 19:48
Medlem
Roaming
Juni 2016

ÄNTLIGEN inför vi roaming. En efterlängtad funktion för många som gör det möjligt för dig att använda Wifog även utomlands!
Även detta låter ju bra,,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in