2016-07-26, 09:52
Medlem
Det ser ut som tjejen tycker om beröringen.
Citera
2016-07-26, 09:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Det är väl så många våldtäktsmän resonerar också.
Citera
2016-07-26, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat

Ser ut som?

Har Carl Mikael Bengtsson verkligen förvissat sig om detta är okej tror du?
Citera
2016-07-26, 09:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Ser ut som?

Har Carl Mikael Bengtsson verkligen förvissat sig om detta är okej tror du?
Troligen lika mycket som när de tillfångatog brukaren, inte ledsagaren som de försökt påstå - den film som de först trodde att detta handlade om ...

https://inteertral.files.wordpress.com/2016/07/13686739_10153890845366025_9134935631022805481_n.j pg?w=620

https://inteertral.wordpress.com/overgrepp-ar-allvar/
Citera
2016-07-26, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Troligen lika mycket som när de tillfångatog brukaren, inte ledsagaren som de försökt påstå - den film som de först trodde att detta handlade om ...

https://inteertral.files.wordpress.com/2016/07/13686739_10153890845366025_9134935631022805481_n.j pg?w=620

https://inteertral.wordpress.com/ overgrepp-ar-allvar/

Så här tror jag det ligger. Det som jag citerade där var skrivet ganska snart efter anmälan och de säger ju efter att det upptäcks att de visat fel film att det berodde på att den filmen var den närmsta och mesta lika de kunde hitta. De trodde alltså att uppgifterna från media var fel när de talade om en kvinna som jobbade och hade med sig brukare och att det då måste ha handlat om när de tog en brukare.

Och det är härifrån det kommer det här med att det är en annan kvinna som har anmält än den som blivit "såld". De som skriver det blandar ihop de både filmerna och en brukare och en personal. Media skriver om en personal men sen tror de att det gäller personalen som såg brukaren blå "sålad".

Förstår du hur jag menar?
Citera
2016-07-26, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antalpromille
Ja det för va inte direkt snyggt gjort och det måste varit den filmen Evets menade att länka. I de andra filmerna jag sett har det dock sköts bättre men jag har uppenbarligen missat några filmer. Har man lagt upp dem på nytt, tycker det verkar gå att se fler nu?

Vet inte vad du tror om tonåriga tjejer men de flesta gillar inte gubbar och vill inte att gubbar ska ta på deras kroppar eller deras hår eller vad tror du?

Här är det från att gå omkring som en fri (viking-)kvinna till att på en enda gång omringas av fem gubbar och tio gubbhänder som far upp och ner för deras kroppar?

Tror du på allvar att tonårstjejer gillar gubbar tar på dem på marknader?
Citera
2016-07-26, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det skulle inte förvåna mig om det är så att man har "tappat bort" beviset för att det har visat sig att hon klart och tydligt säger (eller kanske rakt av skriker) nej och att de inte tar det seriöst eller rakt av ignorerar det.

Sydsvenskan har ju uppgett att de sett filmen tillsammans med kvinnan som anmält.

Nordic Slave Trade Company trodde det var en viss film för att det som uppgavs i media var en personal som sålts och då trodde det att det handlade om filmen med en brukare som de sålde. Intelligentare än så är de inte.

Så den film det gäller har säkrats om man får tro Sydsvenskan.
Citera
2016-07-26, 11:09
Medlem
vigillarfittas avatar
Förstår att gycklargruppen måste agera snabbt. För hur tror ni en ung tjej reagerar på detta annars :

Jo, tänkte bara fråga om du vill vara med på ett litet spex...

- Jaa varför inte, vad är det för spex då?

Ehh jo, jag och mina kompisar kommer att kasta ett nät över dig och bakbinda dig och sätta halsjärn med koppel på dig. Sen kommer tysken i gänget, Holger, blåsa i ett horn och skrika SLAVE FOR SALE medans vi vallar dig genom marknadsplatsen.
Vi kommer ta dig till vårt podium och där fäster vi kopplet vid en påle. Sen kommer Holger att beskriva dig i en säljande jargong. Tex dina former, att du har tänderna i behåll och inga löss, att du är bra i köket. Vi kommer även att piska mot dina fötter så att det ser ut som om du dansar!
Var beredd på att folk kan komma fram under auktionens gång och kolla dig i käften, ta i ditt hår, känna på hullet och kolla om du har breda höfter så att du kan föda många trälbarn!

Publiken får helt enkelt lägga bud på dig. Pengarna går till oss och vår lilla teatergrupp.
Vi tycker du är så snygg. Vi söker just efter unga och välformade tjejer.
Vi är säkert 20-30 år äldre än dig, men det är väl OK?
Missa inte att kolla in vår facebook-sida där vi har lite småporriga länkar och missa framförallt inte att se dig själv på youtube sen!

Visst låter det kul?
Ska vi köra då, stumpan?

Hur många av 500 tjejer som fått denna beskrivning hade svarat ja?
Citera
2016-07-26, 11:28
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Sydsvenskan har ju uppgett att de sett filmen tillsammans med kvinnan som anmält.

Nordic Slave Trade Company trodde det var en viss film för att det som uppgavs i media var en personal som sålts och då trodde det att det handlade om filmen med en brukare som de sålde. Intelligentare än så är de inte.

Så den film det gäller har säkrats om man får tro Sydsvenskan.

Tack för upplysningen!
Citera
2016-07-26, 18:09
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Om du lärde dig i skolan att läsa svensk text så bör du ha noterat att det jag skriver i sin helhet knappast kan tolkas som uppfattning eller fakta, ser du inte att inlägget andas frågeställning så är du antingen en knäppgök eller en obildad motvalls kärring, tror jag.
Nja jag är i alla fall inte kvasiintellektuell. Har de fått mer anmälan emot sig nu när någon vågat anmäla?
Citera
2016-07-26, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Förstår att gycklargruppen måste agera snabbt. För hur tror ni en ung tjej reagerar på detta annars :

Ehh jo, jag och mina kompisar kommer att kasta ett nät över dig och bakbinda dig och sätta halsjärn med koppel på dig. Sen kommer tysken i gänget, Holger, blåsa i ett horn och skrika SLAVE FOR SALE medans vi vallar dig genom marknadsplatsen.
Vi kommer ta dig till vårt podium och där fäster vi kopplet vid en påle. Sen kommer Holger att beskriva dig i en säljande jargong. Tex dina former, att du har tänderna i behåll och inga löss, att du är bra i köket. Vi kommer även att piska mot dina fötter så att det ser ut som om du dansar!
Var beredd på att folk kan komma fram under auktionens gång och kolla dig i käften, ta i ditt hår, känna på hullet och kolla om du har breda höfter så att du kan föda många trälbarn!

Publiken får helt enkelt lägga bud på dig. Pengarna går till oss och vår lilla teatergrupp.
Missa inte att kolla in vår facebook-sida där vi har lite småporriga länkar och missa framförallt inte att se dig själv på youtube sen!

Visst låter det kul?
Ska vi köra då, stumpan?

Jäkligt bra sammanfattning. Kan också tilläggas att ingen av "offren" verkar vara i den ålder då en kvinna klarar av att säga ifrån till en grupp karlar. Det är lättare att överraska och dra iväg med en ung tjej helt enkelt för att de sällan vågar "ställa till en scen."

Såg att Foteviken hade tagit bort sin pudel på Facebook dock. Turerna i den här historien upphör inte att förvåna. Verkar som att alla inblandade skyller på varandra.
Citera
2016-07-27, 01:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta

Visst låter det kul?
Ska vi köra då, stumpan?

Eftersom du leker bror (syster?) duktig så kan väl du sammanställa någon typ av enkätundersökning så att vi får veta hur många av tjejerna som tycker att det här låter intressant och är villiga att delta?

Du kan väl inte heller kräva ett gycklargruppen ska jaga efter äldre kvinnor som uppnått pensionsåldern och mer därtill, vad inbringar dom för värde på en "slavauktion"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in