Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-07-12, 20:28
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldildo
Om man vet att man haft skitprepp i lager, varför rensar man inte ut då? Istället för att skicka ut och folk blir missnöjda? Endel kanske inte ens märker det... inte så kul att ligga på högdos tren/deca och sen har man skjutit matolja istället för testo.

Det var ju precis det han gjorde? När någon åkt på en dålig batch så är det ju oftast så att det fortsätter dyka upp fall till ytan efter att problemet redan är åtgärdat pga leveransled osv. eller folk som inte startar kuren när de fått hem varorna utan väntar ett tag. Skitsamma du fattar poängen.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-07-13, 23:10
Medlem
Lite efterbliven fråga, men är osäker så kollar ändå! Testoviron E är detsamma som vanlig Testosterone E?
Citera
2016-07-14, 15:51
Medlem
Ja det är det.
Citera
2016-07-14, 19:58
Medlem
Bytte till pro oils testo p från annat välkänt märke, kört 2 vialer av pro oil ingen dipp lite pip 2 första spikarna sen ingen pip. Så jag är nöjd bygger vidare
Citera
2016-07-22, 16:58
Medlem
Har inte kört pro oil än, hur är den i jämförelse med generic eller tex genesis, Någon som vet?
Citera
2016-07-22, 18:57
Medlem
Jag bytte från generic till prooil ingen dip att prata om. Bytte från generic pga pipen ja fick. Prop är de ja kört
Citera
2016-07-22, 20:53
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeakTheThruth
Har inte kört pro oil än, hur är den i jämförelse med generic eller tex genesis, Någon som vet?

Gick från Pro Oil testo e till Genesis testo e faktiskt och kände ingen dipp, tog nyss ett blodprov och mätte 122 nmol/L på Genesis så får anta att Pro Oil håller exakt samma klass. Ända skillnaden är väl att det var enklare att trycka Genesis test e genom orange nål, men då skall nämnas att Pro Oil inte var svår att trycka genom orange heller. Så gtg.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-07-23, 00:07
Medlem
Då vet jag.
Citera
2016-07-23, 16:52
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Har kört Pro Oil's EQ 300mg på dosen 300mg ew och nu sista 6 veckorna 450mg ew och måste säga att jag är rejält överraskad över effekten denna EQ gav mig. Hyste inte alls några större förväntningar över den relativt låga dosen EQ som jag låg på annat än återhämtning men har verkligen märkt av en skön formgivning från EQ'n, ni som vet hur den fungerar vet också att det är lite svårt å förklara hur EQ fyller kroppen. Känns som den fyller ut inte bara synliga muskler utan ger en bättre helhet.
Nåväl, nog med pokulerande, det jag ville ha sagt är att EQ 300 är grym.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-07-25, 19:53
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Pro Oral Stackers - 50mg efedrin, 300mg koffein, 50mg DMAA gör vad de ska med strålande resultat utan krasch. Nya favoriter efter Energetics.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-07-25, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Pro Oral Stackers - 50mg efedrin, 300mg koffein, 50mg DMAA gör vad de ska med strålande resultat utan krasch. Nya favoriter efter Energetics.

Mvh,

-Alfred

Enligt mig så slår dom Energetics med hästlängder. Men smaken e som baken
Citera
2016-07-25, 20:06
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpas
Enligt mig så slår dom Energetics med hästlängder. Men smaken e som baken

Ja precis det jag menade - Efter att ha kört Energetics så är Pro Oral's stackers mina nya favoriter, ojämförbart bättre, men då var Energetics stackers ojämförbart bättre med andra stackers jag kört.

Uttryckte mig lite klantigt.. :>

Mvh,

-Alfred
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in