Flashback bygger pepparkakshus!
2016-07-26, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ja precis det jag menade - Efter att ha kört Energetics så är Pro Oral's stackers mina nya favoriter, ojämförbart bättre, men då var Energetics stackers ojämförbart bättre med andra stackers jag kört.

Uttryckte mig lite klantigt.. :>

Mvh,

-Alfred

Nu hängde jag med
Citera
2016-07-26, 07:42
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldildo
Om man vet att man haft skitprepp i lager, varför rensar man inte ut då? Istället för att skicka ut och folk blir missnöjda? Endel kanske inte ens märker det... inte så kul att ligga på högdos tren/deca och sen har man skjutit matolja istället för testo.

Till historien hör då alltså att du aldrig ens har kört Pro Oil och inte är insatt i situationen, så din personliga erfarenhet med märket du uttrycker dig om är lika med noll.
Håller dock helt med, aldrig kul å skjuta matolja, varken om man kör hög- eller lågdos. Kan nog ha varit därför som han släckte hela sitt sortiment med oljor från den kokare som fanns hemma. Det som gått ut redan är ju svårt för honom att hantera, kan inte gärna maila upp alla kunder som köpt den batchen å be dem returnera/kassera direkt.. Alltså är det rimligt att det dyker upp fler fall efter att problemet har uppmärksammats.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-07-26, 23:45
Medlem
LillaLabans avatar
Två vänner som är för otekniska att lösa sånt själva, så att jag hjälpt till, är inne på tjugonde vialerna cutmix. Först 300ingarna och sen de med nya doseringen. De är toknöjda(duh). Och jag har inget med märket att göra. Hajar inte vart "matolja" kommer ifrån.
Citera
2016-08-02, 19:25
Medlem
EVF111s avatar
Bytte från Phoenix remedies och över till PRO-oil som jag nu kört i ca 2-3v. Har inte känt någon dipp så testo e 250mg/ml är g2g. Bollarna börjar bli russin igen efter hcg-omgången
Citera
2016-08-02, 19:55
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsnowman
Pro-Oil Lab Tren A testade med Roidtest och inheåller de dem ska
Återkommer med utlåtande

Kört på ett tag nu, riktigt nöjd! ligger på 150 eod och har inget att klaga på, bra tryck!

Här kommer bilder från test med Roidtest.

Amp A = Mörkbrun
Amp B = Ljusbrun
Amp B + UV = Grön

Så sammanfattningsvis är innehållet det de ska vara och min bedömning är att även doseringen är rätt.

http://www.forumbilder.se/FANAR/img-8754

http://www.forumbilder.se/FANAR/img-8756
Senast redigerad av mrsnowman 2016-08-02 kl. 19:58.
Citera
2016-08-04, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsnowman
Kört på ett tag nu, riktigt nöjd! ligger på 150 eod och har inget att klaga på, bra tryck!

Här kommer bilder från test med Roidtest.

Amp A = Mörkbrun
Amp B = Ljusbrun
Amp B + UV = Grön

Så sammanfattningsvis är innehållet det de ska vara och min bedömning är att även doseringen är rätt.

http://www.forumbilder.se/FANAR/img-8754

http://www.forumbilder.se/FANAR/img-8756

Låter bra! Spikar 600mg ew.
Kan återkomma om ett par veckor om nån annan vill veta hur den är.
Citera
2016-08-04, 21:28
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrous66
Låter bra! Spikar 600mg ew.
Kan återkomma om ett par veckor om nån annan vill veta hur den är.

Absolut! Det är alltid intressant att höra vad folk tycker om mitt favoritmärke.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-08-08, 13:36
Medlem
Testo e. Är mer än nöjd. Bra klös i de.
Citera
2016-08-08, 19:03
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpas
Testo e. Är mer än nöjd. Bra klös i de.

Håller med!! Skall göra nästa blodtest i september, så man får lite värden å gå på men känns jäkligt bra.
Citera
2016-08-09, 08:56
Medlem
itsasins avatar
Testo-e och dbollarna är superb! Blir att smacka in tren-e snart.
Citera
2016-08-09, 12:36
Bannlyst
Högdosteston på 320mg va lite segstartad tycker jag men satan nu står ballen så fort det blåser. Kvinnan är nöjd för engångsskull.
Citera
2016-08-16, 16:49
Medlem
chebmamis avatar
Tjena!

Vill passa på att gröna Pro-Oil's goa testo-e. Noll PIP, flyter lätt in med orange nål och jävligt aggresivt kalltryck dygnet runt på låg dos.

Bytte från en riktigt bra Phoenix Remedies och märker ingen skillnad alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in