Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-06-26, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Helt smärtfri att sätta, sjukaste drömmarna sedan jag klev på tren för ett par månader sedan, luktar tjur när jag svettas och lakanen är genomblöta. Bra tryck på gymmet, blir att komplettera med deras testo E och hoppas den håller samma kvalitet.

Kul o höra, kör hårt o fortsätt uppdatera oss.
Citera
2016-06-26, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igelollon
Bytte från PR,s test e till Pro-oil,s testo c igår. Lite trögare olja men antar att det har med skillnad mellan e och c att göra. Ingen pip alls.

Det har inte med de o göra men de är skit samma.
Citera
2016-06-30, 08:22
Medlem
Catreds avatar
hur är kvalitet med Reductil sibutramin, fungerar det bra?
Citera
2016-07-05, 16:29
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Har nu legat på Pro Oil's EQ ett bra tag och är inget annat än helnöjd.
Musklerna är fylliga och fina, växer fortfarande, konditionen och återhämtningen är inte av denna värld och till råga på allt upplever jag mindre fet hy å mindre finnar på Pro Oil's EQ än med de märken jag tidigare kört. EQ brukar normalt ge mig en del vita pormaskar och finnar pga att hyn blir fetare, men mindre med Pro Oil's EQ som sagt.

Stor tumme upp å good to go!

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-07-06, 17:09
Medlem
mrsnowmans avatar
Pro-Oil Lab Tren A testade med Roidtest och inheåller de dem ska
Återkommer med utlåtande
Citera
2016-07-08, 03:07
Medlem
Kört två stick pro-oil testoviron enanthate.

Två frågor:

Trodde det var vanligt testo-e eftersom det stod enanthate på vialen, men det är alltså både p- och e? Lite förvirrande...

Hade satans ont också vid injektionsställena båda gångerna, som höll i sig kanske 2-3 dagar (började göra ont dagen efter). Är detta normalt verkligen?
Citera
2016-07-08, 07:16
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdfg

Två frågor:

Trodde det var vanligt testo-e eftersom det stod enanthate på vialen, men det är alltså både p- och e? Lite förvirrande...

Hade satans ont också vid injektionsställena båda gångerna, som höll i sig kanske 2-3 dagar (började göra ont dagen efter). Är ldetta normalt verkligen?

Haft samma problem så jag bytte till annat märke.
Citera
2016-07-08, 12:02
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdfg

Två frågor:

Hade satans ont också vid injektionsställena båda gångerna, som höll i sig kanske 2-3 dagar (började göra ont dagen efter). Är detta normalt verkligen?

Varför tror du att Pro Oil Testoviron Enanthate innehåller testosteron propionate?
Att få pip på ny olja är absolut inget märkvärdigt. Om det sitter kvar efter 2:a å 3:e sticket så kan man få byta.
Den pip:en kan komma från pH-skillnad i oljan kontra din muskel eller från att du har en lättare inflammation i kroppen eller så tål du helt enkelt inte den oljan bara.
Har två bekanta som ligger på med Pro Oil test e (ena på 250mg/mL å andra på 360mg/mL) och ingen av dem upplevde någon pip efter 2:a respektive 4:e sticket. (Han som hade ont till 4:e sticket gick på sin förstakur någonsin)

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-07-11, 17:36
Medlem
Legat på EQ och Testo länge nu. Bytte till Pro-Oil för ungefär 3 veckor sedan och det gör vad det skall smärtfritt! Jag kan bara säga att jag är väldigt nöjd!
Citera
2016-07-12, 09:04
Medlem
Om man vet att man haft skitprepp i lager, varför rensar man inte ut då? Istället för att skicka ut och folk blir missnöjda? Endel kanske inte ens märker det... inte så kul att ligga på högdos tren/deca och sen har man skjutit matolja istället för testo.
Citera
2016-07-12, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsnowman
Pro-Oil Lab Tren A testade med Roidtest och inheåller de dem ska
Återkommer med utlåtande

Testet visar bara att det innehåller det testet testar för. Inget annat. Varken dos eller andra ämnen. Helt värdelöst!
Citera
2016-07-12, 20:26
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madmarc
Testet visar bara att det innehåller det testet testar för. Inget annat. Varken dos eller andra ämnen. Helt värdelöst!

Helt värdelöst? Är du på något vis alls införstådd i hur det ser ut i verkligheten gällande analysering av lösningar?
Det du talar om kräver en mass-spektrometer, det är inget man skickar iväg på posten för 1200kr inkl. frakt.
Jag tycker det är ett bra sätt att kolla substans, tryck märker man själv och är man erfaren kan man även avgöra om trycket motsvarar dosen någotsånär.

Sry för offtopic.

-Alfred
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in