2016-07-10, 11:49
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil
märkligt om man kan ha landsgräns åt bara ett väderstreck
Med största sannolikhet är denna Wikipedia-artikel författad och editerad av kurder så lite "lutning" får man nog räkna med i den. Naturligtvis finns ingen landsgräns åt söder. Det är bara hittepå.

Men missförstå mig rätt, jag gillar kurder men vissa av dem har sina egenheter. Oerhört nationalistiska utan att ha ett land att vara stolt över.

Vad gäller Özz blir det ju extra lustigt när han tar avstånd från den svenska nationalismen men samtidigt har en stark pro-kurdisk framtoning.

It's OK when we do it!
Citera
2016-07-10, 12:02
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Özz Nujen twittrar:

Kan ingen vänlig själ tala om för fånen att det inte finns något Kurdistan?
Lite OT, men hur kunde detta inlägg dyka upp som det var skrivet av mig. Det är ett twittermeddelande som är skrivet av Özz, så dök det upp i min "citerade inläggslista". Skumt....
Citera
2016-07-11, 09:57
Medlem
Furillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prawitz
Jag tyckte han var väldigt dålig i gårdagens framträdande i Almedalen. Han hade i stort sett inga argument. Ganska konstigt att han är kritiskt mot nationalism när han ständigt pratar om kurder. Hans egen nationalism är det tydligen inget fel på.

Özz Nujen, hyckleriet personifierat: https://minfil.org/mb0bmcbbbb/_ZZ_kurddj_vel.jpg
Citera
2016-07-11, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Förlåt, Kurdistan existerar inte som land och har aldrig gjort det:

Kurdistan är ingen nationalstat, är inte erkänt och har inga landgränser, förutom i den södra delen.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kurdistan

Det är som att våra samer skulle börja svamla om att de har ett land.

inte riktigt, det är som om att finnarna hade börjat svamla om att de har ett land om Finland fortfarande hade varit svenskt, kurderna är väl ett av de folk i mellanöstern man kan respektera, de knullar ju IS duktigt iaf. De förtjänar åtminstone att ha ett eget land till skillnad från gaphalsarna längre söderut
Citera
2016-07-11, 10:34
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minlillekukochjag.
inte riktigt, det är som om att finnarna hade börjat svamla om att de har ett land om Finland fortfarande hade varit svenskt, kurderna är väl ett av de folk i mellanöstern man kan respektera, de knullar ju IS duktigt iaf. De förtjänar åtminstone att ha ett eget land till skillnad från gaphalsarna längre söderut
Har inte sagt något annat. Jag gillar kurder och de må vara berättigade till ett eget land, men faktum kvarstår, det har aldrig existerat ett Kurdistan, någonsin.

Och kommer ett framtida Kurdistan bebos av folk som Özz så bäva månde dem som inte är kurder.
Citera
2016-07-11, 20:25
Medlem
Özz Nujen har alltid gett ett extremt korkat, infantilt och enkelspårigt intryck.

Jag kom att tänka på honom då GW Persson gjorde det där uttalandet om att Alice Bah "pratar och tänker som ett barn". Jag höll förstås med GW om Alice, men jag tycker nästan Özz Nujen är värre.

Det blir ofta direkt pinsamt när han befinner sig i olika mediasammanhang och ska uttala sig om politik.
Citera
2016-07-12, 00:19
Özz kommer från kurdistan säger han, trodde han var från sydöstra Turkiet Diyarbakir som ligger just i Turkiet. Vet ni något om Kurdistan?

Özz har gått in i väggen bara si sådär 2-3 gånger men inte med hela huvudet tack och lov. Han har klarat sig helt bra ifrån att skallat väggen. Men enligt Özz har andra som gått in i väggen inte haft samma lycka som Özz. Det hr gått helvete för dom.

Någon som har Twitter och kan post hans Twit som syns på TV4 där han återigen hånar Sverige och svenska folket?

Den kvinnliga reportern markerar Özz med att, var lite tacksam din jävla åsna och då börjar Özz hjärna fungera lite och förklarar sin tacksamhet.

Svenskar kommer välfärda till hans tillställningar som ska dra igång snart. Med dumma svenskars pengar kommer han öppna 2a eller tom 3e flyktingförläggning. Bra svenskar bra. Göd svinet.

http://www.tv4play.se/program/nyhets...deo_id=3438732
Senast redigerad av CAKARIM 2016-07-12 kl. 00:24. Anledning: video
Citera
2016-07-16, 01:40
Medlem
Furillens avatar
Är özz nujen nu i turkiet och agerar så "kurdiskt nationalistiskt" som möjligt.

Eller, är den "gode kurden" på något svenskt sommarmingel betalt med svenska skattepengar i vanlig ordning...
Citera
2016-07-16, 13:20
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furillen
Är özz nujen nu i turkiet och agerar så "kurdiskt nationalistiskt" som möjligt.

Eller, är den "gode kurden" på något svenskt sommarmingel betalt med svenska skattepengar i vanlig ordning...

jag tyckte jag hörde hans röst på p4 i morse , så jag bytte kanal. Undrar om det var han?
Citera
2016-07-20, 19:43
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Det har du så rätt i. Nu använde jag dvärgens ord. Dessutom,vad fick Turkiet betalt av EU?
Att någon ens kan lyssna och tro på denna svamelman är skrämande.
Så härligt att han var fullständigt ägd av Alice som var kunnig och saklig.
Betalt? Tror det var ca 2.3 miljarder Euro, per år (2 år diskuterades mellan Merkel och RetarDOGan).
Citera
2016-07-25, 16:38
Medlem
pocahontas väns avatar
Jag såg nyligen ett instagram inlägg om Özz Nujen som kanske ger en unik insikt i hans förhållande till kvinnor. Özz Nujen tycks nämligen inrikta sig på vilsna och osäkra tjejer som mår psykiskt dåligt och som befinner sig i gråzonen mellan byxmyndig och ej.
https://www.instagram.com/p/BBnoaEJR...utshamed4lifee

Man kan enkelt konstatera att tjejen inte mår bra när man går igenom hennes övriga inlägg. Då väcks självklart "Stor Baba Özz" och tänker tyst för sig själv: NÜ JÄVLAR JAG SKA KNYLLA LITEN HÖRUNGE.
Citera
2016-07-25, 19:31
Medlem
carminaburanas avatar
Het var hon. och jävlar vad smink gör skillnad-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in