Citat:
Ursprungligen postat av
Evets
Eftersom de där gubbarna bara tagit smala små jätteunga tjejer och tafsar på dem så är ju inte det så konstigt att det ses som sexuellt nöje för gubbarna.
Problemet är att de kastar ett nät och exakt tio SEKUNDER senare har hon händerna bundna bak på ryggen och ett halsjärn och en kedja där de börjar dra henne samtidigt som de börjar skrika högt och blåsa högt i det där hornet!
Och så säger de "Vi har då inte hört någon protestera högljutt".
Dessa gubbar ska polisen ha NOGA koll på!
Ett halvtusen kvinnor filmade och som de skapar fotografier till och tittar på hit och dit det är inte annat än ett riktigt riktigt sjukt beteende.
Jomen visst är det sjukt. När jag läste rubriken om detta tog jag också detta i försvar rent reflexmässigt. Och det är pga allt trams som publiceras i fulmedia man gör det. Man är van att det oftast handlar om lättkränkta kvinnor som törstar efter uppmärksamhet.
Som kvinnan som tyckte att Kappahls klädhängare påminde om hakkors. Eller muslimska kvinnor som ljuger om att horder med svenska män sliter av dom hucklet varje dag. Såna saker är man van vid.
Vad gäller slavfetishisterna så
ÄR det faktiskt nånting. Men det blir syntax error i huvudet på den enkelspåriga fulmedialäsaren som trots alla sjuka filmer som gruppen publicerat på youtube, alla idiotiska uttalanden och alla småperversa bilder fortsätter att ta gruppen i försvar. Bara för att. Bara för att fulmedia har dom i sina klor. Bara för att dä här mä vikingar ä as heftigt.
Och det sämsta argumentet av alla är : Ägna er åt riktiga övergrepp och våldtäkter istället.
Bara för att vi har problem med invandrarhorder som våldtar kvinnor i parti och minut innebär inte det att ett gäng fylleröda överåriga låtsasvikingar ska få tafsa på brudar som går på en familjetillställning.
Och har man lite (bara liiiite) stolthet över vårt kulturarv så vill man inte att turister ska få bilden av vikingarna som ett gäng perversa lönnfeta hebefiler.
Sen är han med hornet som är mest aktiv en jävla tysk. Vad fan ska han larva runt i Norden för och leka slavhandlare på vårt kulturarvs bekostnad? Det är redan nedsvärtat som det är.
Lek germansk vildman istället och kladda på romarnas döttrar. Jag bryr mig inte.
Men nu är det nog färdiglekt för "vikingarna" och vi kan återgå till att uppmärksamma "riktiga" övergrepp.
Sen har jag väldigt svårt för personer som klär ut sig till viking, riddare, cowboy, indian eller vad det än må vara och anser sig vara "expert" på området.
Kunskap om vikingatiden får man genom akademiska meriter och slitsamt arkeologiskt fältarbete, inte genom att sitta och kreta på en pinne och se lite svår ut med "tidstypisk" klädsel på nån tillrättalagd marknad i doften av brända mandlar och andra vikingatida godsaker såsom flottyrmunkar. Ej heller genom att anamma 1800-talets romantiserade bild av vikingen som en kvinnojagande barbar.
Man är på samma sätt inte på något sätt expert på Nordamerikas nyggartid för att man besöker High Chapparal 10 gånger per år och äter jättedyra hamburgare och pangar knallpulverpistol.
Här har vi att göra med nån form av bakvänd politiskt korrekthet. Det mest PK man kan göra som svensk är att ta gruppen i försvar och på så sätt vara ett PK-hjon som anammar PK-bilden av nordbor som barbarer. Precis som en viss flintskallig Fredde tycker.
TUUUT TUUUT TUUUUT
"SLAVE FOR SALE, SLAVE FOR SALE!!!!"
TUUUT TUUUT TUUUUT