2016-07-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uyomati
Någon mer än mig som lyckats med bedriften att inte få en enda matchning på flera veckor? Måste ha gillat hundratals tjejer.

Samma här. Fattar ingenting. Är typ förtvivlad. Aldrig varit i närheten av såhär dåligt. Måste vara buggat lr nått.

This is madness!!!
Citera
2016-07-23, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cervin
Samma här. Fattar ingenting. Är typ förtvivlad. Aldrig varit i närheten av såhär dåligt. Måste vara buggat lr nått.

This is madness!!!
Eller så är vi ännu fulare än vad vi faktiskt insett. Visst att jag är ful, men inte EN ENDA matchning. Så illa trodde jag inte att det var.
Citera
2016-07-23, 08:25
Medlem
Citat:
Eller så är vi ännu fulare än vad vi faktiskt insett. Visst att jag är ful, men inte EN ENDA matchning. Så illa trodde jag inte att det var.

Så är det säkert men nä. Detta kan inte stämma!
Citera
2016-07-23, 10:06
Medlem
erikp121s avatar
Tinder är kul. Definitivt ett bra sätt att träffa folk på. Finns massa i olika desperata som vi i'll döva där
Citera
2016-07-23, 15:05
Medlem
Citat:
Du är inte ensam. Jag hade inte en enda matchning på två år, men har du testat med att byta bilder, en kort men utförlig presentation?
Citera
2016-07-23, 15:47
Medlem
Vad tror ni om bild med djur?
Bra eller anus?
Om bra, huvudbild eller inte?

Kille som söker tjejer....
Senast redigerad av Skrahs 2016-07-23 kl. 15:52. Anledning: la till kön
Citera
2016-07-23, 16:48
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:

This is madness!!!
Samma, sjukt.
Citera
2016-07-23, 18:36
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:

This is madness!!!

Får i princip inga matchningar heller. Jag brukar iofs inte vara bortskämd med det annars heller. Verkar dock finnas en hel del bottar. Jag skriver till alla jag matchar med. Någon enstaka tar bort matchningen då men dom flesta skiter bara i att svara. Då brukar jag skriva: "VILL DU KNULLA DIN JÄVLA F*TTA?" I princip ingen svarar på det vilket gör att dom måste vara bottar. Den pinsamma är bara dom fåtal som tar bort matchningen efter det.
Citera
2016-07-23, 18:50
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
Får i princip inga matchningar heller. Jag brukar iofs inte vara bortskämd med det annars heller. Verkar dock finnas en hel del bottar. Jag skriver till alla jag matchar med. Någon enstaka tar bort matchningen då men dom flesta skiter bara i att svara. Då brukar jag skriva: "VILL DU KNULLA DIN JÄVLA F*TTA?" I princip ingen svarar på det vilket gör att dom måste vara bottar. Den pinsamma är bara dom fåtal som tar bort matchningen efter det.
Det är ett mycket intressant fenomen det där med att brudarna inte ens vågar ta bort en matching, vad man är skriver...? Jag brukar trolla sönder de som inte vågar svara eller inte tar bort matchningen. Det bästa är när man skriver sjuka grejer varje dag, skickar olika smilies varje dag, skriver som om att hon var den enda man hade i hela världen med 100 gråtsmilisar, vad som helst och bara fortsätter mangla. Skrattar högt varje gång jag skriver till såna där patetiska brudar.
Citera
2016-07-23, 19:40
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Det är ett mycket intressant fenomen det där med att brudarna inte ens vågar ta bort en matching, vad man är skriver...? Jag brukar trolla sönder de som inte vågar svara eller inte tar bort matchningen. Det bästa är när man skriver sjuka grejer varje dag, skickar olika smilies varje dag, skriver som om att hon var den enda man hade i hela världen med 100 gråtsmilisar, vad som helst och bara fortsätter mangla. Skrattar högt varje gång jag skriver till såna där patetiska brudar.

Haha samma här. Brukar spåra ur rätt ordentligt efter ett tag när tjejen inte svarar. Trots det tar dom ju inte bort matchningen. Antingen är dom också "trollare" eller så har dom så fruktansvärt många som skriver att dom inte ens läser. Tinder saknar verkligen läskvitto.
Citera
2016-07-23, 20:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon

Jag har chatta med tjejer, sedan när de slutat svara har jag skrivit "fetto" om de är feta osv. Inget svar då heller eller ens tar bort matchningen. Tro mig, de läser men tar inte bort matchningen. Tjejer är komplicerade och Tinder är fuckt up.
Citera
2016-07-23, 20:46
Medlem
56ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag har chatta med tjejer, sedan när de slutat svara har jag skrivit "fetto" om de är feta osv. Inget svar då heller eller ens tar bort matchningen. Tro mig, de läser men tar inte bort matchningen. Tjejer är komplicerade och Tinder är fuckt up.

Haha, tar de inte bort matchningen även när du hånar dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in