2016-07-22, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
NIST
ja de utredde ja men vad är det för annat du tycker stämmer med NIST's utredning, vad har du sett något liknande eftersom du litar på dem?
Citera
2016-07-23, 00:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
ja de utredde ja men vad är det för annat du tycker stämmer med NIST's utredning, vad har du sett något liknande eftersom du litar på dem?
Hela mitt liv, allt jag lärt mig och upplevt stämmer överens med det jag själv såg och de slutsatser NIST drog utav 911.
Vad har du själv för upplevelser som gör att du kan motbevisa NIST? Det är väl dags att du drar fram dem ur röven och berättar för oss andra - det har ju ändå gått 15 år nu utan minsta tillstymmelse till riktig motbevisning..
Citera
2016-07-23, 00:25
Medlem
Citat:
Hela mitt liv, allt jag lärt mig och upplevt stämmer överens med det jag själv såg och de slutsatser NIST drog utav 911.

Och då undrar jag, vad är det du upplevt tidigare som stämmer med slutsatserna NIST har tagit?

Citat:
Vad har du själv för upplevelser som gör att du kan motbevisa NIST?
I princip allt, jag kan inte komma på något i deras utredning som stämmer med vad jag lärt i skolan eller sett tidigare.
Du kan i princip ta upp vilken del som helst och det är konstigheter i deras slutsatser
Citera
2016-07-23, 00:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Och då undrar jag, vad är det du upplevt tidigare som stämmer med slutsatserna NIST har tagit?
Det heter skola. Livets skola och statlig skola.

Citat:
I princip allt, jag kan inte komma på något i deras utredning som stämmer med vad jag lärt i skolan eller sett tidigare.
Du kan i princip ta upp vilken del som helst och det är konstigheter i deras slutsatser
Ge ett exempel på något som är uppenbart fel och som du kan motbevisa.
Citera
2016-07-23, 00:52
Medlem
Citat:
Ge ett exempel på något som är uppenbart fel och som du kan motbevisa.

(FB) Fysikaliska beräkningar, vad är möjligt?
https://www.youtube.com/watch?v=hgrunnLcG9Q
Flygplan som flyger med nästan dubbla hastigheten mot vad de kan flyga
"piloter" som inte kan flyga gör manövrar som inte ens veteraner i flyget klarar av
plan som kan jämföras med burkar i aluminium skär igenom stål som om det var smör eller pansarförstärkt vägg i pentagon
Bush sitter kvar i ett klassrum när någon meddelar att landet är under attack..

ta vad du vill, allt är bara fantasier,
Citera
2016-07-23, 00:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
(FB) Fysikaliska beräkningar, vad är möjligt?
https://www.youtube.com/watch?v=hgrunnLcG9Q
Flygplan som flyger med nästan dubbla hastigheten mot vad de kan flyga
"piloter" som inte kan flyga gör manövrar som inte ens veteraner i flyget klarar av
plan som kan jämföras med burkar i aluminium skär igenom stål som om det var smör eller pansarförstärkt vägg i pentagon
Bush sitter kvar i ett klassrum när någon meddelar att landet är under attack..

ta vad du vill, allt är bara fantasier,

alla fel som vanligt alltså..
Allt du skriver har diskuterats tidigare i tråden och du (eller andra) har inte lyckats bevisa ett enda ord av det.. (Möjligtvis med undantag av att Bush inte omedelbart sprang ut på gården och slet sitt hår - vet dock inte vad det ska betyda eller bevisa..)
God natt på dig då "Kloker"..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-07-23 kl. 01:01.
Citera
2016-07-23, 01:16
Medlem
Citat:
alla fel som vanligt alltså..
Allt du skriver har diskuterats tidigare i tråden och du (eller andra) har inte lyckats bevisa ett enda ord av det..

Vad menar du med bevis? Det är NIST som behöver bevisa att deras slutsatser är möjliga. Påstår de att ett flygplan kan flyga nästan dubbelt så snabbt mot vad tillverkaren anger bör de ge en förklaring hur det görs. Debunkers som tror på tomten är inget bevis

Inget av det NIST framfört håller i domstol och därför har man låtit bli det området
Citera
2016-07-23, 09:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vad menar du med bevis? Det är NIST som behöver bevisa att deras slutsatser är möjliga. Påstår de att ett flygplan kan flyga nästan dubbelt så snabbt mot vad tillverkaren anger bör de ge en förklaring hur det görs. Debunkers som tror på tomten är inget bevis

Inget av det NIST framfört håller i domstol och därför har man låtit bli det området
Fast tillverkaren påstår ju inte det vilket du fått förklarat för dig ett otal gånger. Det är rekommenderad hastighet du talar om, det finns ingenting (utom dina fantasier om att motorerna skulle tvärbromsa flygplanet) som säger att man inte kan dyka med flygplanen i hög hastighet.

Vad är det för domstol du talar om? Menar du att NIST skulle åtalas?
Citera
2016-07-23, 14:17
Medlem
Citat:
Fast tillverkaren påstår ju inte det vilket du fått förklarat för dig ett otal gånger.
Du kan inte förklara något alls eftersom du vägrar att ta till dig information, granska ditt beteende när det gäller beräkningar. Troligen en helt medveten strategi

Dessa trafikplan kan inte köras så snabbt på låg höjd, det är en fysisk omöjlighet precis som så mycket annat i den officiella versionen. Det är mycket där som är fysiskt omöjligt

Jämför med bibeln eller andra religiösa skrifter, du är som en fanatiskt troende
Citera
2016-07-23, 14:52
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Du kan inte förklara något alls eftersom du vägrar att ta till dig information, granska ditt beteende när det gäller beräkningar. Troligen en helt medveten strategi

Dessa trafikplan kan inte köras så snabbt på låg höjd, det är en fysisk omöjlighet precis som så mycket annat i den officiella versionen. Det är mycket där som är fysiskt omöjligt

Jämför med bibeln eller andra religiösa skrifter, du är som en fanatiskt troende

Men för i helvete kom då någon gång med en källa på att de inte kan uppnå den hastigheten på låg höjd eller ska vi få se samma förbannade idiotvideo med sopskaftet som ringer Boeing??
Citera
2016-07-23, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Men för i helvete kom då någon gång med en källa på att de inte kan uppnå den hastigheten på låg höjd eller ska vi få se samma förbannade idiotvideo med sopskaftet som ringer Boeing??

Om det officiella versionen påstått att planen flög i 1000 km/h, hade du trott på det? Var går din gräns för att misstänka att det inte stämmer. Vad kräver du för bevis för att tro på vad någon skriver
Citera
2016-07-23, 15:04
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Om det officiella versionen påstått att planen flög i 1000 km/h, hade du trott på det? Var går din gräns för att misstänka att det inte stämmer. Vad kräver du för bevis för att tro på vad någon skriver

Och samma icke svar med "vad tycker du", ska det vara så jävla svårt att slänga fram en källa på vilken max hastighet planen kan ha på låg höjd, du påstår att det finns, du ska slänga fram dem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in