2016-07-23, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2
källa pa att han sade jag har hört konverastionen och här är en översättning https://twitter.com/OnlineMagazin/status/756582830822612996 star ej ett skit om mobbad i 7 ar.

Här har vi ett kommunistiskt falskvittne i tysk TV, han blaljuger och hävdar att GM är nazist och hans polare sett honom i militärmundering ropa skitutlänningar innan han sköt https://twitter.com/OnlineMagazin/status/756654805389574144

Eftersom jag inte vill bli varnad för dubbelpostning av länkar så får du vackert bläddra tillbaka i tråden för att hitta källan: Den tyska artikel i vilken fullständig transkription av konversationen finns är för övrigt tz, som i http://www.tz.de ifall du hellre bläddrar i nättidningen.

Och GM sade åt den turkiske man som försökte stoppa honom innan dådet att han var en "Scheiß Türken" i samma veva som GM sade åt honom att hålla snattran. Det är inte samma sak som att han ville skjuta invandrare, han sköt ju inte den turkiske mannen fast denna skällde ut honom efter noter.
Citera
Medlem
GM:s grannar säger han var mycket vänlig och hjälpsam. Lugn person. Mycket trevlig enl en grannkvinna. Men inte när han var beväpnad och förmodligen påtänd
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
GM beskrivs ju som "tyskiranier"(enligt TV4-nyheterna nyss). Hur vanligt är det med iranska muslimska terrorister/ iranier som sympatiserar med Dash?
Är det någon som hört ordet "tyskiranier" tidigare? Nytt media hittepå för att förminska tillhörigheten till den islamistiska staten Iran.
Citera
Medlem
Beatriceaurores avatar
Islam är ett gift. För mig är alla muslimer galna, tror på paradis, helvete och hela ljugboken koranen. Ingen idé att gissa om kloakråttan var psykisk sjuk, han Var psykiskt sjuk, dvs muslim.
Citera
Medlem
Citat:
källa pa att han sade jag har hört konverastionen och här är en översättning https://twitter.com/OnlineMagazin/status/756582830822612996 star ej ett skit om mobbad i 7 ar.

Här har vi ett kommunistiskt falskvittne i tysk TV, han blaljuger och hävdar att GM är nazist och hans polare sett honom i militärmundering ropa skitutlänningar innan han sköt https://twitter.com/OnlineMagazin/status/756654805389574144

Varifrån kommer det om mobbing? Jag har också läst det. Men där har du rätt KungC. Där finns dt inget om mobbad i 7 år.

Aftonbladet:
Skrek: ”Har mobbats i sju års tid”
Filmklippet, som spritts på sociala medier, visar en verbal konfrontation mellan mannen på taket och personer på balkonger i närheten.
Mannen ropar bland annat att man ska sluta filma, att han är tysk och att han blivit illa behandlad, uppger Telegraph.
– Jag har blivit mobbad i sju års tid, ska han ha ropat enligt Telegraph.

Telegraph alltså. Bevis?
Senast redigerad av Hehehaha1 2016-07-23 kl. 11:14.
Citera
2016-07-23, 11:10
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
GM beskrivs ju som "tyskiranier"(enligt TV4-nyheterna nyss). Hur vanligt är det med iranska muslimska terrorister/ iranier som sympatiserar med Dash?

Där finns väl kanske en 10 miljoner sunnimuslimer i Iran och jag kan ju tänka mig att flera som flyr Iran nu för tiden är bl.a. sunni. Så det behöver inte vara något märkvärdigt alls här men ja, vi får väl svar inom kort I guess.

Man ska väl inte heller blunda för möjligheten att det har varit en som allmänt vill slå till i Allahs namn, vare sig tillhörighet. Det tillhör inte det vardagliga men omöjligt? Nej.
Citera
2016-07-23, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hehehaha1
Varifrån kommer det om mobbing? Jag har också läst det. Men där har du rätt KungC

Skrek: ”Har mobbats i sju års tid”
Filmklippet, som spritts på sociala medier, visar en verbal konfrontation mellan mannen på taket och personer på balkonger i närheten.
Mannen ropar bland annat att man ska sluta filma, att han är tysk och att han blivit illa behandlad, uppger Telegraph.
– Jag har blivit mobbad i sju års tid, ska han ha ropat enligt Telegraph.

Telegraph alltså. Bevs?

tz.de läs....för sjuttioelfte gången
Citera
2016-07-23, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Det är ingen som vet ännu om detta är ett terrordåd eller vansinnesdåd. Inte ens Hans Brun drar några slutsatser.

OM det är islamistisk terror, kan du då tänka dig att man inte kan skylla mördandet på psykisk ohälsa, dvs samhällets fel indirekt, varenda djäfla gång något sånt här händer pga (p)islam?

Det finns onda människor, har själv träffat flera. Några psykopater dessutom.

Hans Brun... Vad fan vet han? Så här sa han tidigare i går kväll:

"Antingen är det en vänsterextremist, en högerextremist, en galning eller en jihadist."

Nä, är det sant? Det hade ju gått fortare att bara säga att det var en människa eftersom han täcker in precis alla olika möjliga typer av människor i sitt "expertutlåtande". Sätt en apa på samma stol och du får lika bra svar som från Hans Brun.
Citera
2016-07-23, 11:14
Medlem
Selfefficacys avatar
Citat:
javisst killen skrek jag kommer fran ett Hartz4 (socialbidrags) omrade och detta e ju uppenbarligen ej sant

Tydligen har han skrikit allt möjligt
Citera
2016-07-23, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuna77
tz.de läs....för sjuttioelfte gången

Så KungC är länk är det bortklippt? https://mobile.twitter.com/OnlineMagazin/status/756582830822612996
Citera
2016-07-23, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Eftersom jag inte vill bli varnad för dubbelpostning av länkar så får du vackert bläddra tillbaka i tråden för att hitta källan: Den tyska artikel i vilken fullständig transkription av konversationen finns är för övrigt tz, som i http://www.tz.de ifall du hellre bläddrar i nättidningen.

Och GM sade åt den turkiske man som försökte stoppa honom innan dådet att han var en "Scheiß Türken" i samma veva som GM sade åt honom att hålla snattran. Det är inte samma sak som att han ville skjuta invandrare, han sköt ju inte den turkiske mannen fast denna skällde ut honom efter noter.

jag har hört konverastionen och det är 2 vittnen som konverserar med GM den ena nämner turk den andra säger svartskalle till GM Dvs GM säger ej turk däremot att han e tysk
Citera
2016-07-23, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FullPatte
Hans Brun... Vad fan vet han? Så här sa han tidigare i går kväll:

"Antingen är det en vänsterextremist, en högerextremist, en galning eller en jihadist."

Nä, är det sant? Det hade ju gått fortare att bara säga att det var en människa eftersom han täcker in precis alla olika möjliga typer av människor i sitt "expertutlåtande". Sätt en apa på samma stol och du får lika bra svar som från Hans Brun.

Vad ska han säga då? Han kan ju inte säga varken det ena eller det andra , när han inte befinner sig på plats och har inte tillgång till vad polisen vet. Hade man haft exempelvis Flashback livefeedat i bild, då hade det ju varit hönshus mega deluxe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in