2016-07-22, 16:06
Medlem
joddla35s avatar
Snabb fråga och hoppas på snabbt svar. Blanda kokain med oxy, är det värt eller kommer laddet ta över känslan helt? farligt? osv
Citera
2016-07-22, 17:26
Medlem
ParanormalParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joddla35
Snabb fråga och hoppas på snabbt svar. Blanda kokain med oxy, är det värt eller kommer laddet ta över känslan helt? farligt? osv
En lyxig version av en speedball, go for it! Sliter nog rätt rejält på hjärtat dock
Citera
2016-07-22, 17:27
Medlem
ParanormalParanoias avatar
Har tagit 1 gram phenibut, 170 mg kodein och 5 mg diazepam. Vad tror ni om att dra lite ketamin?
Puss hej
Citera
2016-07-23, 02:24
Medlem
wasabi84s avatar
Käkat lyrica och e groggy som väntar men nu e det lite väl jobbigt. ..kan jag ta tjack för att "nyktra " till?
Citera
2016-07-23, 07:36
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Käkat lyrica och e groggy som väntar men nu e det lite väl jobbigt. ..kan jag ta tjack för att "nyktra " till?

Man äter benso för att "nyktra" till
Citera
2016-07-23, 08:21
Medlem
JSteins avatar
Godmorgon!
Nu är det så att jag har varit vaken i kanske 3 dygn och tagit dos, håller på och landar just nu och tänkte, senare på dagen, ta några oxycontin för att mysa till det lite och bara ta det lugnt.
Men eftersom jag inte vet mycket om opiater så vill jag vara på den säkra sidan.
Har druckit 6 bärs 50cl sen klockan 16 igår och sitter och suger på min 7e nu, är det lugnt?
Känns som att det inte borde vara något problem med tanke på alla gånger man vart dum och blandat både alkohol, benso och imovane, men bäst att dubbelkolla först tänkte jag!

Kan även tillägga att jag är kvinna, 170cm och väger ca 60 kilo om det spelar någon roll.
Tack på förhand!
Citera
2016-07-23, 13:32
Medlem
joddla35s avatar
Citat:

Vill bara tillägga för någon som får för sig iden i framtiden. Helt ovärt. Kände knappt av den höga dosen oxy pga kokainet. Det ENDA det var bra för i samband är att kokain ATn blev helt obefintlig (har laddat i flera dagar i sträck innan jag slängde i mig 60mg oxy till sista påsen ladd)

Mår idag helt okej men rusmässigt hade jag fått ut mycket mer glädje av att köra kokain och oxy var för sig. Vet inte vad andra tycker men helt ovärt enligt mig!
Citera
2016-07-23, 13:35
Medlem
joddla35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JStein
Godmorgon!
Nu är det så att jag har varit vaken i kanske 3 dygn och tagit dos, håller på och landar just nu och tänkte, senare på dagen, ta några oxycontin för att mysa till det lite och bara ta det lugnt.
Men eftersom jag inte vet mycket om opiater så vill jag vara på den säkra sidan.
Har druckit 6 bärs 50cl sen klockan 16 igår och sitter och suger på min 7e nu, är det lugnt?
Känns som att det inte borde vara något problem med tanke på alla gånger man vart dum och blandat både alkohol, benso och imovane, men bäst att dubbelkolla först tänkte jag!

Kan även tillägga att jag är kvinna, 170cm och väger ca 60 kilo om det spelar någon roll.
Tack på förhand!

Borde vara lugnt, jag har gjort mycket värre blandningar utan någon konsekvens men alla funkar olika.
Jag skulle inte oroa mig men som en vis man sa "over the years i have build up tolerans to ALL narcotics" haha
Citera
2016-07-23, 15:39
Medlem
JSteins avatar
Citat:
Borde vara lugnt, jag har gjort mycket värre blandningar utan någon konsekvens men alla funkar olika.
Jag skulle inte oroa mig men som en vis man sa "over the years i have build up tolerans to ALL narcotics" haha
Aa men då är det nog lugnt ja! Nu gick jag iofs och köpte några bärs till men slänger i mig en 5mg till börja med sedan ikväll och testar mig fram lite försiktigt. Minns att jag fick käka ganska många fler än tex pojkvännen senaste gången jag tog det och brukar ha en hyffsat hög tolerans. Kroppen tål nog mer än vad man tror
Men det verkade som att det skulle vara det värsta som du kan blanda med alkohol så ville inte riskera något haha
Tack för svaret!
Citera
2016-07-25, 00:29
Medlem
Indos avatar
Strattera,mirtazapin och Gabapentin?
Citera
2016-07-25, 21:32
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo