2016-07-22, 22:53
  #3157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exfactor45
Vilket jävla as fyfan blir helt galen när jag tänker på fanskapet. Hoppas han kommer få ett helvete. Jävla psykopatjävel.

Jag tror att du hoppas förgäves..

Det finns ingen anledning för hans blivande medfångar att "hämnas" hans dåd. Dessutom sitter de själva inne för liknande våldsbrott.

Därutöver håller ett helt gäng av tjejer redan nu på att vässa sina pennor för att kunna skicka honom kärleksbrev på löpande band. Han är ju känd och har enligt deras värdegrund "de rätta generna".. Han uppfattas säkert både som "spännande" och "intressant" i dessa kretsar.

Vi kommer att kunna läsa i kvällstidningar om hur GM gifter sig och får barn.

Hans blivande fru(ar) kommer att försvara honom och inte ägna en tanke åt Lotta eller GM:s andra offer. För frun (fruarna) i paritet med Lotta kommer endast att tänka på sin egen lycka. I den lyckan finns det ingen plats för solidaritet gentemot GM:S tidigare misshandlare flickvänner eller hans andra brottsoffer.
Citera
2016-07-22, 23:15
  #3158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jag tror att du hoppas förgäves..

Det finns ingen anledning för hans blivande medfångar att "hämnas" hans dåd. Dessutom sitter de själva inne för liknande våldsbrott.

Därutöver håller ett helt gäng av tjejer redan nu på att vässa sina pennor för att kunna skicka honom kärleksbrev på löpande band. Han är ju känd och har enligt deras värdegrund "de rätta generna".. Han uppfattas säkert både som "spännande" och "intressant" i dessa kretsar.

Vi kommer att kunna läsa i kvällstidningar om hur GM gifter sig och får barn.

Hans blivande fru(ar) kommer att försvara honom och inte ägna en tanke åt Lotta eller GM:s andra offer. För frun (fruarna) i paritet med Lotta kommer endast att tänka på sin egen lycka. I den lyckan finns det ingen plats för solidaritet gentemot GM:S tidigare misshandlare flickvänner eller hans andra brottsoffer.

Precis, finns allt för många vilsna själar till kvinnor där ute som tror sig kunna "rädda" sådana som Martin Jonsson.
Citera
2016-07-22, 23:15
  #3159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jag tror att du hoppas förgäves..

Det finns ingen anledning för hans blivande medfångar att "hämnas" hans dåd. Dessutom sitter de själva inne för liknande våldsbrott.

Därutöver håller ett helt gäng av tjejer redan nu på att vässa sina pennor för att kunna skicka honom kärleksbrev på löpande band. Han är ju känd och har enligt deras värdegrund "de rätta generna".. Han uppfattas säkert både som "spännande" och "intressant" i dessa kretsar.

Vi kommer att kunna läsa i kvällstidningar om hur GM gifter sig och får barn.

Hans blivande fru(ar) kommer att försvara honom och inte ägna en tanke åt Lotta eller GM:s andra offer. För frun (fruarna) i paritet med Lotta kommer endast att tänka på sin egen lycka. I den lyckan finns det ingen plats för solidaritet gentemot GM:S tidigare misshandlare flickvänner eller hans andra brottsoffer.

Då hoppade jag karma tar ut sin rätt.
Men Hagamannen han fick väl stryk där inne om jag inte minns fel...
Citera
2016-07-22, 23:18
  #3160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Orkar inte bläddra igenom 100 sidor. Någon som sitter på länk till den här sopans (GM) Facebook?


Sök på Marre J×ns×n x=o Lidingö
Så finner du aset
__________________
Senast redigerad av exfactor45 2016-07-22 kl. 23:35.
Citera
2016-07-22, 23:47
  #3161
Medlem
GM har alltså sökt vård ett flertal gånger innan mordet. Nu ska det utredas om (!) vården gjort fel. Om inte polisen fallerar så gör vården det. Det svenska samhället har backat väldigt mycket de senaste åren. De som förlorar på detta är sjuka, handikappade, skötsamma och alla skattebetalare. Samhällskontrakt? Vad är det? Vad är motsatsen? Anarki? Det är vad vi har nu. Civila samhället har abdikerat för klansamhället.
Citera
2016-07-23, 01:21
  #3162
Medlem
satanslillebrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko


Anders Eklund åkte ju på rejält med stryk iaf, hoppas samma drabbar denne

Ja, men jag tror det är mindre risk att Martin Jonsson får sig faktiskt men hoppas och att han blir förlamad minst från midjan och ner.
Citera
2016-07-23, 01:28
  #3163
Medlem
satanslillebrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Jag hoppas att du får rätt här men det ska väl i vanlig svensk ordning daltas med förövaren och tyckas synd om och vårdas.
Mal fanskapet i en flistugg så att han inte kan fortsätta att plåga och mörda och hota och trakassera.

Vad fan är det för fel på svenskt rättssystem som släpper ut en sån där , han har ju mördat förr.
Lås in, svetsa igen dörrjäveln och låt fanstyget mögla bort.

Fatta, han hade skurit henne med en kniv på benen och krossat hennes revben kort innan han stampade ihjäl henne.
Det sägs i dokumentären om henne att hon inte ens vägde 50 kilo, han vägde över 100.
Vad är det för ett jävla ynkel som ger sig på en liten tjej och hoppar på hennes huvud?!

Och jag känner att jag vill ge ett stort FuckYou-finger tlll den som hade mage att ifrågasätta om han verkligen var en psykopat, han kanske "bara hade haft en tuff uppväxt"

Det finns många som haft en tuff uppväxt men som inte går runt och mördar och hotar!

Vadå för dokumantär?
Citera
2016-07-23, 01:31
  #3164
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jag tror att du hoppas förgäves..

Det finns ingen anledning för hans blivande medfångar att "hämnas" hans dåd. Dessutom sitter de själva inne för liknande våldsbrott.

Därutöver håller ett helt gäng av tjejer redan nu på att vässa sina pennor för att kunna skicka honom kärleksbrev på löpande band. Han är ju känd och har enligt deras värdegrund "de rätta generna".. Han uppfattas säkert både som "spännande" och "intressant" i dessa kretsar.

Vi kommer att kunna läsa i kvällstidningar om hur GM gifter sig och får barn.

Hans blivande fru(ar) kommer att försvara honom och inte ägna en tanke åt Lotta eller GM:s andra offer. För frun (fruarna) i paritet med Lotta kommer endast att tänka på sin egen lycka. I den lyckan finns det ingen plats för solidaritet gentemot GM:S tidigare misshandlare flickvänner eller hans andra brottsoffer.

Det vet man aldrig vad internerna anser om den här typen av drägg. Plitarna kan dom också, så hoppet lever. Däremot så tror jag nog att pennorna som vässas enbart får hålla sig till att skriva en si så där 16 år framöver för det ser inte ut som han skulle klara en riskbedömning gällande några partners, så det sätter nog kriminalvården stopp för. Så innan du för ut dina instabila resonemang som den kränkta människa du är, så kanske du ska ta reda på lite fakta först.
Citera
2016-07-23, 02:15
  #3165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exfactor45
Då hoppade jag karma tar ut sin rätt.
Men Hagamannen han fick väl stryk där inne om jag inte minns fel...
Lite visuell skillnad mellan dom två sen har Martin helt annat våldskapital, tror man att han kmr få spö på kåken för det här kan man drömma vidare
Citera
2016-07-23, 03:18
  #3166
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satanslillebror
Vadå för dokumantär?
http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/131413
Citera
2016-07-23, 03:33
  #3167
Medlem
satanslillebrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/131413

Tack
Citera
2016-07-23, 04:10
  #3168
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Den kvinnosyn du ogillar är alltså tanken att vi ska ta hand om varandra? Om min son blir angripen kommer jag att skydda honom. Det är okej antar jag. Om min dotter blir angripen ska jag däremot stå handfallen, för att inte hamna i onåd hos dig och talibanfeministrörelsen? Du är verkligen så dum som alla på forumet säger.

Vi har ett samhälle som är genomruttet av feminism och kulturmarxism. Detta leder till en flathet mot kriminella element, som det i tråden. Vi har inte längre pengar att rusta upp rättsväsendet då dessa resurser istället fördelas på exempelvis illegala invandrare. Oavsett om BO i detta fall vore kvinna eller man gäller mitt påstående. Det är den rådande politiken, dvs radikalfeminismen, som bär det på sitt samvete.

Och sa blev det givetvis invandrarnas "fel" att denne sjuke svensk mördar sitt ex. Hagamannen, Breivik, Peter Mangs, Lasermannen, Mattias Flink, Mordet pa John Hron, Knutbymorden, Tjejen som blev mördad när hon var pa löprunda för inte sa längesen, han som mördade sin flickvän och mamma..ja dessa är de jag kan komma pa pa rak armen som har utförts av urrena svenska personer. Det ar saklart invandrarnas fel..du later som Akesson. Bara erkänn att svenska kan vara rena skit de ocksa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in