2016-07-22, 16:15
Medlem
Kakistokratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Finns FUP? Orkar inte leta igenom hela tråden, samt bild på idioten som gjorde detta?

Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Tack för hjälpen kompis!
http://www.expressen.se/nyheter/martin-jonssons-egna-ord-om-lotta-mordet/

Du behöver inte tacka mig.

Har du inte ork att googla själv så lägg ingen energi på mig heller
Citera
2016-07-22, 16:18
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakistokrati
http://www.expressen.se/nyheter/martin-jonssons-egna-ord-om-lotta-mordet/

Du behöver inte tacka mig.

Har du inte ork att googla själv så lägg ingen energi på mig heller

Jag la ingen engergi på dig för den behåller jag själv serru!
Citera
2016-07-22, 17:21
Medlem
arabansplitternys avatar
Vad heter gm? personnmr?

Edit:
Ok luskade fram sj att han heter Martin Jonsson
Senast redigerad av arabansplitterny 2016-07-22 kl. 17:31.
Citera
2016-07-22, 17:30
Medlem
Rorschachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arabansplitterny
Vad heter gm? personnmr?

Titta två inlägg ovan ditt.
Citera
2016-07-22, 17:32
Medlem
arabansplitternys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rorschach

Titta två inlägg ovan ditt.

Såg nu softa lite brush
Citera
2016-07-22, 17:37
Medlem
Vore en dröm att en vacker dag, få läsa att någon medfånge sprättat upp den där varbölden..
Citera
2016-07-22, 17:39
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arabansplitterny
Vad heter gm? personnmr?
Född 19830517
Citera
2016-07-22, 18:21
Medlem
arabansplitternys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Född 19830517

Tackar!!
Citera
2016-07-22, 19:13
Medlem
Vilket jävla as fyfan blir helt galen när jag tänker på fanskapet. Hoppas han kommer få ett helvete. Jävla psykopatjävel.
Citera
2016-07-22, 20:33
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exfactor45
Vilket jävla as fyfan blir helt galen när jag tänker på fanskapet. Hoppas han kommer få ett helvete. Jävla psykopatjävel.
Jag hoppas att du får rätt här men det ska väl i vanlig svensk ordning daltas med förövaren och tyckas synd om och vårdas.
Mal fanskapet i en flistugg så att han inte kan fortsätta att plåga och mörda och hota och trakassera.

Vad fan är det för fel på svenskt rättssystem som släpper ut en sån där , han har ju mördat förr.
Lås in, svetsa igen dörrjäveln och låt fanstyget mögla bort.

Fatta, han hade skurit henne med en kniv på benen och krossat hennes revben kort innan han stampade ihjäl henne.
Det sägs i dokumentären om henne att hon inte ens vägde 50 kilo, han vägde över 100.
Vad är det för ett jävla ynkel som ger sig på en liten tjej och hoppar på hennes huvud?!

Och jag känner att jag vill ge ett stort FuckYou-finger tlll den som hade mage att ifrågasätta om han verkligen var en psykopat, han kanske "bara hade haft en tuff uppväxt"

Det finns många som haft en tuff uppväxt men som inte går runt och mördar och hotar!
Citera
2016-07-22, 21:28
Medlem
Orkar inte bläddra igenom 100 sidor. Någon som sitter på länk till den här sopans (GM) Facebook?
Citera
2016-07-22, 22:08
Medlem
Browngreeneyess avatar
Kokar av ilska må fanskapet till GM dö en jävlig död. Släng in han levande I en jävla mal kvarn. Vill inte ha ut skitet I samhället. Nån annan som vill det? Vad fan ska han göra ute? Fortsätta mörda? Han har inget ute och göra. Sverige får fan börja med dödstraff för det bara kostar att ha såna här rövhål bakom bom och lås sen kommer dom ut och folk blir spända och rädda när man har såna rövhål ute. Dessutom är det som att spotta offret i ansiktet och dess anhöriga. Varför ska samhället envisas med att satsa på rövhål? För att det ska bli bättre? Kiss my ass... om han nu kommer ut må han dödas omgående.

Lottas liv kommer aldrig tillbaka. Jag känner inte henne. Men lider så med hennes öde och anhöriga. Hon måste ha lidit något så otroligt fruktansvärt av asets våld. Rädd, ensam, hjälplös och sönderslagen... jag känner nästan hennes smärta, rädsla och ångest. Må hon vila I frid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in