Citat:
Jag är inne när gumman min är ute ♪ ♪
Jobbar ni i skift och svarar åt varandra?
Nej - det är inte magstarkt. Det är totalt värdelöst det ni levererar.
Ni maskar och smiter och kommer med samma klyschor hela tiden.
Jag ska inte bidra med ett skit - DU, Moretex, vfox ska göra era långsökta påhitt kompletta och trovärdiga. Tills dess saknas all värdegrund i er desperata kamp att få bort sexuellt motiv, sexuellt våld eller sexuell sadism.
Jag följer ÅK gärningsbeskrivning, sakkunnigutlåtande, professorer som uttalat sig samt nu även riskbedömning på Kumla - och det sammanfaller så bra med den förhandskunskap jag själv besitter kring liknande sexuella avarter som NB.
Frågan är snarare varför inkompetenta personer som dig mf.l. med sån frenesi ska dementera sexuellt motiv när experter säger annat och mordet pekar med full hand åt den riktningen. Frågan är varför du uppenbart anser dig förmer än domstolar och experter...
Det spekuleras inte ett skit och det är vad du behöver få in i din hjärna:
Diskussionen utgår från rättsfallet, sakkunnigutlåtande samt hur mordet ser ut.
Det verkar vara väldigt personligt och känsligt eftersom du blir en sån drama queen gällande sexuellt våld. Det var väldigt vad bekymrad du är över "många bäckar små"...
" Hysch... prata inte om det. Det blir för mycket om parafilier och sexuellt våld."
Kognitivt bias är det enda du uppvisa om du inbillar dig att sexuell sadism ska tystas ner rent generellt.
Absolut inget av det ni desperat försöker tråckla håller ihop är sannolikt versus befintlig gärningsbeskrivning.
Jobbar ni i skift och svarar åt varandra?
Nej - det är inte magstarkt. Det är totalt värdelöst det ni levererar.
Ni maskar och smiter och kommer med samma klyschor hela tiden.
Jag ska inte bidra med ett skit - DU, Moretex, vfox ska göra era långsökta påhitt kompletta och trovärdiga. Tills dess saknas all värdegrund i er desperata kamp att få bort sexuellt motiv, sexuellt våld eller sexuell sadism.
Jag följer ÅK gärningsbeskrivning, sakkunnigutlåtande, professorer som uttalat sig samt nu även riskbedömning på Kumla - och det sammanfaller så bra med den förhandskunskap jag själv besitter kring liknande sexuella avarter som NB.
Frågan är snarare varför inkompetenta personer som dig mf.l. med sån frenesi ska dementera sexuellt motiv när experter säger annat och mordet pekar med full hand åt den riktningen. Frågan är varför du uppenbart anser dig förmer än domstolar och experter...
Det spekuleras inte ett skit och det är vad du behöver få in i din hjärna:
Diskussionen utgår från rättsfallet, sakkunnigutlåtande samt hur mordet ser ut.
Det verkar vara väldigt personligt och känsligt eftersom du blir en sån drama queen gällande sexuellt våld. Det var väldigt vad bekymrad du är över "många bäckar små"...
" Hysch... prata inte om det. Det blir för mycket om parafilier och sexuellt våld."
Kognitivt bias är det enda du uppvisa om du inbillar dig att sexuell sadism ska tystas ner rent generellt.
Absolut inget av det ni desperat försöker tråckla håller ihop är sannolikt versus befintlig gärningsbeskrivning.
Det är bara en släng av DID, Dissociativ identitetsstörning...
Jag tror att "samtliga" delar äcklet NB:s intressen för tejpade tjejer därav
ramaskriet varje gång det kommer på tal.
Allt talar för att NB är en sexualsadist och psykopat.
Han har ju lurat alla i sin beundrarskara att han är en hyvens kille.
Då är man en tvättäkta psykopat,
Att äcklet NB är sexualsadist är ju 100 % säkerställt.
Han sitter ju inne på livstid för ett brott som talar sitt tydliga språk.
Just nu behandlas ju svinet för våra skattepengar för detta dessutom.