2016-07-15, 10:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Rätt är såklart det sista du har (behöver nästan inte tillägga det).

Denna sida har samlat några rättsfall gällande organized stalking och electronic harassment.

http://court.gangstalkingwiki.com/

Jotack, den där sidan har vi sett tidigare - har någon blivit fälld där? Och har något av fallen ens verkligen med gang stalking att göra?

Att stämma Dr Phil för att han inte tror på en gangstalkinghistoria - hur är det relevant?

Eller att polisen faktiskt hörde på när Amy Lee Andersons påstod att hon var utsatt för "Voice to skull" - vad bevisar det menar du? The story is a success in the sense that the police wanted to hear it.

Lite bättre kan ni nog...
Citera
2016-07-15, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
LK hade en styrande del roll åtminstone på så sätt att denne blev nämnd som " enligt LK så behöver du inte ...." Såg en bild på denne i en tidning par år senare som Polis.

P är "datanörden" som jag senare anmälde till polisen och internutredningen , men nerlagt då denne inte fanns mm . Hittade denne direkt på en googling ytterligare par år efter och såg denne (innan jag googlade han ) och tog ett foto på vägen från mitt dåvarande jobb då han kom gående vid en station.

Han kom lugnt gående och såg inte mig även då jag kom framifrån, så jag vände och tog ett foto på han för att ha en bild på denne åtminstone men namnet han sagt stämde mm vilket googlingen visade.

Jag mötte en del som jag känner sedan innan, men ignorerade dessa på liknade sätt som han gjorde då och kanske trodde att jag var med i deras spel ännu.
Men jag ignorerade de jag kände för att inte blanda in dem och han hade jag ju anmält så vad trodde han ?

" enligt LK så behöver du inte ...." i vilket sammanhang skedde detta?, vad sades mera och till vem ?

En koppling mellan 2 släktingar, och ett upprepande mönster av trakaserier som du skrivit tidigare om, och att någon "råkar nämna " att denne känner folk där du tidigare bott tyder mycket på att åtminstone dessa 2 har någon form av samarbete.

Anmälningen som du gjorde mot P, menar du att utredningen inte finns eftersson att den blev nedlagd, och därav inte går att finna, eller att personen P inte fanns ?
Citera
2016-07-15, 21:21
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
" enligt LK så behöver du inte ...." i vilket sammanhang skedde detta?, vad sades mera och till vem ?

En koppling mellan 2 släktingar, och ett upprepande mönster av trakaserier som du skrivit tidigare om, och att någon "råkar nämna " att denne känner folk där du tidigare bott tyder mycket på att åtminstone dessa 2 har någon form av samarbete.

Anmälningen som du gjorde mot P, menar du att utredningen inte finns eftersson att den blev nedlagd, och därav inte går att finna, eller att personen P inte fanns ?

1,Jag gick ut en kväll ensam på krogen och gick hem med en kvinna jag träffat på ett ställe jag inte varit på innan. På morgonen så ville jag bli av med henne ( FK, och hade ögonen på en annan ) och sade att jag ska jobba snart, var på hon säger att enligt" L " behöver du inte det . Korta meningar som man hajar att det var ingen slump att vi träffades .

2, jag såg då jag googlade på namn från den granne som nämnt en del subtilt ( i stort det enda han nämnt som ett manus vad han ska ha sagt/säga / förmedla ) som tex sin säpo släkting mm ( knappast sådant man nämner direkt för nya bekanta /grannar) och dels den som lagt ut mitt namn mm att en person sammanstrålade med denne på en liten ort och plats.

3, Jo utredningen/ anmälan finns men han skulle inte finnas i deras register (CU) och allt nerlagt. Nu då jag väntade på ett nytt jobb så var det lite gatuteater i receptionen och då såg jag detta ovanliga namn igen som den som lade ner ärendet, på ett paket som lämnades och som jag sneglade lätt på då det var min tur och det låg på disken.

Ursäkta om jag är kortfattad , men detta är de intelligenta frågorna jag efterfrågat, så jag är lite försiktig
Senast redigerad av Harfager 2016-07-15 kl. 22:08.
Citera
2016-07-15, 21:31
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
1,Jag gick ut en kväll ensam på krogen och gick hem med en kvinna jag träffat på ett ställe jag inte varit på innan. På morgonen så ville jag bli av med henne ( FK, och hade ögonen på en annan ) och sade att jag ska jobba snart, var på hon säger att enligt" L " behöver du inte det . Korta meningar som man hajar att det var ingen slump att vi träffades .

2, jag såg då jag googlade på namn från den granne som nämnt en del subtilt ( i stort det enda han nämnt som ett manus vad han ska ha sagt ) som tex sin säpo släkting mm ( knappast sådant man nämner direkt för nya bekanta /grannar) och dels den som lagt ut mitt namn mm att en person sammanstrålade med denne på en liten ort och plats.

3, Jo utredningen finns men han skulle inte finnas i deras register (CU) och allt nerlagt. Nu då jag väntade på ett nytt jobb så var det lite gatuteater i receptionen och då såg jag detta ovanliga namn igen som den som lade ner ärendet, på ett paket som lämnades och som jag sneglade lätt på då det var min tur och det låg på disken.

Ursäkta om jag är kortfattad , men detta är de intelligenta frågorna jag efterfrågat, så jag är lite försiktig

Kortfattad är inget problem, däremot är det lite tråkigt att du är fullständigt obegriplig och osammanhängande igen..
Kan du förklara på svenska?
Citera
2016-07-15, 22:47
Medlem
Citat:
1,Jag gick ut en kväll ensam på krogen osv...

Kvinnan du ville slippa är hon FK ?, & är "L" Samma som LK ?
Tycker det mesta du beskriver låter fullt begripligt av hur det kan se ut, men när det gäller förkotningar blir det otydligt. Vet inte om det är stavfel av dig, eller ett medvetet val.

Gällande punkt 3. (CU) =? &, hur såg gatuteatern ut ?
Citera
2016-07-15, 23:04
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Kvinnan du ville slippa är hon FK ?, & är "L" Samma som LK ?
Tycker det mesta du beskriver låter fullt begripligt av hur det kan se ut, men när det gäller förkotningar blir det otydligt. Vet inte om det är stavfel av dig, eller ett medvetet val.

Gällande punkt 3. (CU) =? &, hur såg gatuteatern ut ?

FK = fyll kn..l. "L" måste varit samma som LK då denne kvinna senare frågande om ett möte till via LK , vilket jag nobbade . Jag hade ju en kvinna för ögonen då ...och ett nytt namn runt mig (LK )som jag direkt associerade till han och andra "lekar " som frågor om att gå med grupp då man anonymt ring en taxi hemifrån tex etc där chaufförer började fråga samma sak ( = teleavlyssning )

Gatuteatern= det kom in ett paket bud med svarta tights ( snygga ben etc) som då hon gick ut tittade argt mot mig. Tänkte att hon såg en man och antog att jag tittade och svarade med sur blick på detta men det var lite överdrivet och tittande direkt på mig som om hon visste att jag var där innan, så då jag såg paketet och namnet så tänkte/ lekte jag med tanken om en hemlig CU och detta var för att jag skulle förstå detta ( den arga omotiverade blicken ). Men med 200% extra jobb och mycket sämre tider så verkar det varit början på att sätta igång hjärtattack på mig då de nog förstått att jag ger mig inte i första taget. Har bilder etc från jobbet hur det sett ut ... och också bilder på ett par saker som jag nämnt i denna tråd som hänt på jobbet ...

Kan datera detta exakt då jag fotade en sak ur deras sortiment innan då jag väntade på min tur ...

CU/IU = Intern/civil utredningen )
Senast redigerad av Harfager 2016-07-15 kl. 23:46.
Citera
2016-07-15, 23:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
FK = fyll k.... ,"L" måste varit samma som LK då denne kvinna senare frågande om ett möte till via LK , vilket jag nobbade . Jag hade ju en kvinna för ögonen då ...

Gatuteatern= det kom in ett paket bud med svarta tights ( snygga ben etc) som då hon gick ut tittade argt mot mig. Tänkte att hon såg en man och antog att jag tittade och svarade med sur blick på detta men det var lite överdrivet och tittande direkt på mig som om hon visste att jag var där innan, så då jag såg paketet och namnet så tänkte/ lekte jag med tanken om en hemlig CU och detta var för att jag skulle förstå detta ( den arga omotiverade blicken ). Men med 200% extra jobb och mycket sämre tider så verkar det varit början på att sätta igång hjärtattack på mig då de nog förstått att jag ger mig inte i första taget. Har bilder etc från jobbet hur det sett ut ... och också bilder på ett par saker som jag nämnt i denna tråd som hänt på jobbet ...

Kan datera detta exakt då jag fotade en sak ur deras sortiment innan då jag väntade på min tur ...

Jag kan också datera detta exakt till dagen när jag läste ytterligare fullkomligt obegripligt nonsens.
Tror du själv att någon i hela universum förstår vad du skriver??
PS: saknar fortfarande ditt PM med uppgifter om personerna du ville ha hjälp att undersöka...
Citera
2016-07-16, 20:22
Medlem
Citat:
FK = fyll kn..l. "L" måste varit samma som LK då denne kvinna senare frågande om ett möte till via LK , vilket jag nobbade . Jag hade ju en kvinna för ögonen då ...och ett nytt namn runt mig (LK )som jag direkt associerade till han och andra "lekar " som frågor om att gå med grupp då man anonymt ring en taxi hemifrån tex etc där chaufförer började fråga samma sak ( = teleavlyssning )

Jaha, ok. FK = Fyll*e knu*ll. ? Om du bara nämner FK, vem skall förstå vad som menas? kan lika gärna betyda försäkringskassan, eller fiffi kronberg.
Tycker att det låter för rörigt.

Okej. Om L är Lk blir det åtminstone lätare att förstå för en utomstående vad som menas om du förklarar det tydligare.
Lk har du beskrivit tidigare, även det med budet med "snygga ben", fast för att begripa något egentligen krävs att ha läst vad du skrivit tidigare, samt veta vad dina förkortningar betyder.

CU/IU gav du ett bra svar på i.a.f så nu vet jag vad du menar med det i fortsättningen, hade det i åtanke, men kunde lika gärna varit någon helt annat.
Citera
2016-07-16, 21:26
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jaha, ok. FK = Fyll*e knu*ll. ? Om du bara nämner FK, vem skall förstå vad som menas? kan lika gärna betyda försäkringskassan, eller fiffi kronberg.
Tycker att det låter för rörigt.

Okej. Om L är Lk blir det åtminstone lätare att förstå för en utomstående vad som menas om du förklarar det tydligare.
Lk har du beskrivit tidigare, även det med budet med "snygga ben", fast för att begripa något egentligen krävs att ha läst vad du skrivit tidigare, samt veta vad dina förkortningar betyder.

CU/IU gav du ett bra svar på i.a.f så nu vet jag vad du menar med det i fortsättningen, hade det i åtanke, men kunde lika gärna varit någon helt annat.

För att öka på förvirringen ännu mer så måste jag nämna att den första beskrivningen med "snygga ben och tights" gällde i början av det hela för ca 20 år sedan då LK mfl tog kontakt och man hade någe snyggt att vila ögonen på. Budet som är i när tid ( ca 4 år sedan) vet jag inte om jag beskrivit dennes klädsel i tråden ( men det är möjligt ) , men det var som träning/ cykel tights.
Citera
2016-07-18, 00:38
Medlem
Citat:
För att öka på förvirringen ännu mer så måste jag nämna att den första beskrivningen med "snygga ben och tights" gällde i början av det hela för ca 20 år sedan då LK mfl tog kontakt och man hade någe snyggt att vila ögonen på. Budet som är i när tid ( ca 4 år sedan) vet jag inte om jag beskrivit dennes klädsel i tråden ( men det är möjligt ) , men det var som träning/ cykel tights.

20 år är en lång tid. Göm bort de snygga benen, och tightsen. Jag säger inte emot att det kan vara så, men med tanke på hur lång tid detta har pågått för dig finns det ett stort intresse för dig av en eller annan orsak av någon.
Oavsett hur många som dyker upp som kan vara involverade så är det "den" som varit med längst som du tror har med saken att göra som du bör fokusera på.

Inte marionetterna.
Citera
2016-07-18, 01:00
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
20 år är en lång tid. Göm bort de snygga benen, och tightsen. Jag säger inte emot att det kan vara så, men med tanke på hur lång tid detta har pågått för dig finns det ett stort intresse för dig av en eller annan orsak av någon.
Oavsett hur många som dyker upp som kan vara involverade så är det "den" som varit med längst som du tror har med saken att göra som du bör fokusera på.

Inte marionetterna.

Jo precis, att de skickar andra på en med tex vad som står i PU , skitsnack etc är en sak som även jag skulle kunnat gå på och kanske kunnat varit delaktig i mot någon.

Men just med dessa ben och 20 år sedan så, var jag på en mack för ett par år sedan och halvglor på en kvinna och då jag fick en kort ögon kontakt så såg jag att hon påminde stark om den för 20 år sedan . Jag kollar regnummret , men hittar inte dennes facebook först. Efter att jag googlat namnet så hittar jag en sida som jag kan komma in på dennes FB från. Så jag var spärrad från att söka dennes sida även hennes vän på fb var jag spärrad på och även tex hos "P" ( Såg senare vännen stirra på mig på byn så.....)

Jag vet att det är Lk, P mfl som ska förhöras och även nya grannen .Jag drar lite händelser utöver för att visa att Zersetzung (GS) används och fungerar.

Det jag undrar mest är om de som satt igång detta och knappt visar sig längre , kan åtnjuta någon preskription då de ser till att hålla trycket uppe ännu mot mig och gå fria? Det viktigaste är att få ut dessa metoder till allmän beskådan, men om de kan gå fria genom att lämna över till andra så kanske lagen skiter i dem ?
Citera
2016-07-18, 02:21
Medlem
Citat:
Jo precis, att de skickar andra på en med tex vad som står i PU , skitsnack etc är en sak som även jag skulle kunnat gå på och kanske kunnat varit delaktig i mot någon.

Men just med dessa ben och 20 år sedan så, var jag på en mack för ett par år sedan och halvglor på en kvinna och då jag fick en kort ögon kontakt så såg jag att hon påminde stark om den för 20 år sedan . Jag kollar regnummret , men hittar inte dennes facebook först. Efter att jag googlat namnet så hittar jag en sida som jag kan komma in på dennes FB från. Så jag var spärrad från att söka dennes sida även hennes vän på fb var jag spärrad på och även tex hos "P" ( Såg senare vännen stirra på mig på byn så.....)

Jag vet att det är Lk, P mfl som ska förhöras och även nya grannen .Jag drar lite händelser utöver för att visa att Zersetzung (GS) används och fungerar.

Det jag undrar mest är om de som satt igång detta och knappt visar sig längre , kan åtnjuta någon preskription då de ser till att hålla trycket uppe ännu mot mig och gå fria? Det viktigaste är att få ut dessa metoder till allmän beskådan, men om de kan gå fria genom att lämna över till andra så kanske lagen skiter i dem ?

Om det är värt det eller inte kan jag inte svara på, du gör som du vill. Om du är rädd för att de kommer att gå fria är det lika bra att stoppa huvet i sanden. Jag hejjar på dig i.a.f, men med tanke på vilka metoder som används, och hur noga planerat det är så tror jag inte att du ens kan vinna.

Med tanke på vad du tidigare skrev om "P". Har du med ett datanörd att göra kan du räkna med att allt du skriver online oavsett var går att spåra. Vill du anmäla lk p, grannen, mm vet dessa med största sannorlikhet redan vad du kommer att säga, och hur de skall bemöta detta.

När det gäller preskriptionstid så är det ju beroende på vilket brott det avser. Om det är tillräckligt långt tillbaka i tiden är det inget som går att straffas för, men ur bevisningssynpunkt kan det såklart spela in i bedömningen av hur pass trovärdig din berättelse låter gällande det du berättar som kan spela in i hur bedömningen blir av det övriga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in