Citat:
Ursprungligen postat av
MinotaurusX
" enligt LK så behöver du inte ...." i vilket sammanhang skedde detta?, vad sades mera och till vem ?
En koppling mellan 2 släktingar, och ett upprepande mönster av trakaserier som du skrivit tidigare om, och att någon "råkar nämna " att denne känner folk där du tidigare bott tyder mycket på att åtminstone dessa 2 har någon form av samarbete.
Anmälningen som du gjorde mot P, menar du att utredningen inte finns eftersson att den blev nedlagd, och därav inte går att finna, eller att personen P inte fanns ?
1,Jag gick ut en kväll ensam på krogen och gick hem med en kvinna jag träffat på ett ställe jag inte varit på innan. På morgonen så ville jag bli av med henne ( FK, och hade ögonen på en annan ) och sade att jag ska jobba snart, var på hon säger att enligt" L " behöver du inte det . Korta meningar som man hajar att det var ingen slump att vi träffades .
2, jag såg då jag googlade på namn från den granne som nämnt en del subtilt ( i stort det enda han nämnt som ett manus vad han ska ha sagt/säga / förmedla ) som tex sin säpo släkting mm ( knappast sådant man nämner direkt för nya bekanta /grannar) och dels den som lagt ut mitt namn mm att en person sammanstrålade med denne på en liten ort och plats.
3, Jo utredningen/ anmälan finns men han skulle inte finnas i deras register (CU) och allt nerlagt. Nu då jag väntade på ett nytt jobb så var det lite gatuteater i receptionen och då såg jag detta ovanliga namn igen som den som lade ner ärendet, på ett paket som lämnades och som jag sneglade lätt på då det var min tur och det låg på disken.
Ursäkta om jag är kortfattad , men detta är de intelligenta frågorna jag efterfrågat, så jag är lite försiktig