2016-07-22, 12:01
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Hon var snäll och hon var glad och hon bejakade livet. Vilket Lotta här delar med många kvinnor i denna situationen, men nu finns det faktiskt värre öden än döden...

Men iaf så den enda vanföreställningen och som där i dödslägenheten uppenbarade sig var han Martin Jonsson himself.
En avart och ett missfoster och som jag hoppas kommer att tagas utav daga.
Men eftersom han har samma advokat(Krister Jansson) som sin bror(var tror ni annars snacket om vanföreställningar kommer ifrån?) så är han förmodligen ute om ca. 5- 6 år.

"Kill before killed", men den signalen skickar samhället ut om s. k "män" här och som han här Martin Jonsson.

Lotta begravs i dag, idag den 22 juli. Och med henne begravs också åter igen denna s. k "Rättvisan".
Och som vanligt och som brukligt är så skall man ju här sända sin tanke.
En dag som denna tänker iaf jag extra mycket på "Samhället" och då på en sådan och som han Martin Jonsson här.

Han kommer inte vara ute efter 5-6 år det kan jag garantera.

Han kommer inte få komma ut på väldigt väldigt länge. Allt tyder på att han kommer dömas till livstids fängelse och de kommer inte omvandla det straffet fören han är väldigt gammal då han inte bedöms som farlig längre. Det kommer inte våga släppa ut honom ens om 20 år.

Det är mycket möjligt att han i framtiden kommer bli en "rekordfånge" som avtjänat mest tid i streck.

Synd att inte redan var inlåst. Med det brottsregistret kan man tycka att han aldrig mer borde fått gå fritt i samhället.

Tittade på en dokumentär med Lottas syster http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/131413

Riktigt sorgligt. Sjukpersonal med 40 års yrkeserfarenhet säger att detta var de värsta de sett.
Citera
2016-07-22, 12:08
Medlem
Wajis avatar
En sån här kille ska aldrig släppas lös. Det är väl bara sätta han på ett fängelse där man hatar kvinnomisshandel så löser sig problemet av sig själv.
Min syn är att han förbrukat alla sina chanser till ett värdigt liv.
Citera
2016-07-22, 12:28
Medlem
Yinool0401s avatar
Undrar vad domen hade blivit utan media och folkets uppmärksamhet., vågar svära min ena kula på att det hade blivit mildare.
Citera
2016-07-22, 12:56
Medlem
SlagenSvensks avatar
Vilka psykiska sjukdomar lider Lottas ex av? Han kan inte varit frisk när han mördade.
Citera
2016-07-22, 13:19
Medlem
Man blir ju mer eller mindre förbannad när man läser detta, en kvinnoboxande liten morsgris, vars hat mot kvinnor härstammar ifrån att han i grund och botten är rädd för sin egen mor.

Vilken hårding va, det ena mordet på en kille som såg ut att vara en 50 kgs aids patient och det andra på en 41 årig försvarslös kvinna.
Citera
2016-07-22, 14:11
Medlem
satanslillebrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
En sån här kille ska aldrig släppas lös. Det är väl bara sätta han på ett fängelse där man hatar kvinnomisshandel så löser sig problemet av sig själv.
Min syn är att han förbrukat alla sina chanser till ett värdigt liv.

Då måste man sätta han i fängelse i något annat land, t.ex i USA eller Sydamerika. De är ju typ ingen som blir mördad i Svenska fängelser.

Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Undrar vad domen hade blivit utan media och folkets uppmärksamhet., vågar svära min ena kula på att det hade blivit mildare.

Det har jag också funderat på, tror också att de blivit mildare tragiskt men sant.

Citat:
Ursprungligen postat av SlagenSvensk
Vilka psykiska sjukdomar lider Lottas ex av? Han kan inte varit frisk när han mördade.

Det står längre bak i tråden att han har en hel lista med olika diagnoser och/eller personlighetsstörningar, minns inte exakt vad som stod och jag vet inte hur bra det stämmer.
Citera
2016-07-22, 14:20
Medlem
Kausalitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlagenSvensk

ADHD, drag av psykopati, stod på anabola + bensoberoende. Säkert var det mer.
Citera
2016-07-22, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Man blir ju mer eller mindre förbannad när man läser detta, en kvinnoboxande liten morsgris, vars hat mot kvinnor härstammar ifrån att han i grund och botten är rädd för sin egen mor.

Vilken hårding va, det ena mordet på en kille som såg ut att vara en 50 kgs aids patient och det andra på en 41 årig försvarslös kvinna.

Dock får man nog anta att denna kille hade väldigt förtvinade muskler när fotot togs efter att ha legat i koma lång tid, De försvinner väldigt snabbt vid total "nedkoppling" så att säga. var nog därför han såg så sliten och tanig ut. Inte för att det ursäktar något iofs.
Citera
2016-07-22, 15:28
Medlem
brianmolkos avatar

Anders Eklund åkte ju på rejält med stryk iaf, hoppas samma drabbar denne
Citera
2016-07-22, 15:56
Medlem
Lischos avatar
Finns FUP? Orkar inte leta igenom hela tråden, samt bild på idioten som gjorde detta?
Citera
2016-07-22, 16:00
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Finns FUP? Orkar inte leta igenom hela tråden, samt bild på idioten som gjorde detta?
(FB) Lotta Rudholm misshandlad till döds i Ulvsunda
Citera
2016-07-22, 16:02
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand

Tack för hjälpen kompis!
Citera