Citat:
Hon var snäll och hon var glad och hon bejakade livet. Vilket Lotta här delar med många kvinnor i denna situationen, men nu finns det faktiskt värre öden än döden...
Men iaf så den enda vanföreställningen och som där i dödslägenheten uppenbarade sig var han Martin Jonsson himself.
En avart och ett missfoster och som jag hoppas kommer att tagas utav daga.
Men eftersom han har samma advokat(Krister Jansson) som sin bror(var tror ni annars snacket om vanföreställningar kommer ifrån?) så är han förmodligen ute om ca. 5- 6 år.
"Kill before killed", men den signalen skickar samhället ut om s. k "män" här och som han här Martin Jonsson.
Lotta begravs i dag, idag den 22 juli. Och med henne begravs också åter igen denna s. k "Rättvisan".
Och som vanligt och som brukligt är så skall man ju här sända sin tanke.
En dag som denna tänker iaf jag extra mycket på "Samhället" och då på en sådan och som han Martin Jonsson här.
Men iaf så den enda vanföreställningen och som där i dödslägenheten uppenbarade sig var han Martin Jonsson himself.
En avart och ett missfoster och som jag hoppas kommer att tagas utav daga.
Men eftersom han har samma advokat(Krister Jansson) som sin bror(var tror ni annars snacket om vanföreställningar kommer ifrån?) så är han förmodligen ute om ca. 5- 6 år.
"Kill before killed", men den signalen skickar samhället ut om s. k "män" här och som han här Martin Jonsson.
Lotta begravs i dag, idag den 22 juli. Och med henne begravs också åter igen denna s. k "Rättvisan".
Och som vanligt och som brukligt är så skall man ju här sända sin tanke.
En dag som denna tänker iaf jag extra mycket på "Samhället" och då på en sådan och som han Martin Jonsson här.
Han kommer inte vara ute efter 5-6 år det kan jag garantera.
Han kommer inte få komma ut på väldigt väldigt länge. Allt tyder på att han kommer dömas till livstids fängelse och de kommer inte omvandla det straffet fören han är väldigt gammal då han inte bedöms som farlig längre. Det kommer inte våga släppa ut honom ens om 20 år.
Det är mycket möjligt att han i framtiden kommer bli en "rekordfånge" som avtjänat mest tid i streck.
Synd att inte redan var inlåst. Med det brottsregistret kan man tycka att han aldrig mer borde fått gå fritt i samhället.
Tittade på en dokumentär med Lottas syster http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/131413
Riktigt sorgligt. Sjukpersonal med 40 års yrkeserfarenhet säger att detta var de värsta de sett.