Citat:
Vad bra att du erkänner dig vara ett hjärnspöke. Det låter mer som att du vattnar ur "nazistbegreppet". Om nu det är möjligt efter vänsterns epitetsklistrande och gapande om sina hjärnspöken "nazisterna" under alla decennier. Vi kanske ska ha en lupac-definition av "nazist"? "Nazist" enligt lupac=alla som inte håller med lupac.
Du snackar en massa skit. Intelligensens höga ärftlighet och skillnader mellan olika rasers/folkgruppers intelligens är så vetenskapligt välbelagt som något kan bli. Den enda diskussion som förekommer är graden av ärftlighet. Endast enfaldiga sociologer håller fast vid ditt tabula rasa koncept. De senaste årens genetiska och neurobiologiska forskningsrön har varit fullständigt förödande för din sida.
När får vi se prov på din neo-lysenkoism i det rasbiologiska forumet förresten? Vi har inte sett röken av dig där trots att du utlovade ett bejublat clown-gästspel.
Du snackar en massa skit. Intelligensens höga ärftlighet och skillnader mellan olika rasers/folkgruppers intelligens är så vetenskapligt välbelagt som något kan bli. Den enda diskussion som förekommer är graden av ärftlighet. Endast enfaldiga sociologer håller fast vid ditt tabula rasa koncept. De senaste årens genetiska och neurobiologiska forskningsrön har varit fullständigt förödande för din sida.
När får vi se prov på din neo-lysenkoism i det rasbiologiska forumet förresten? Vi har inte sett röken av dig där trots att du utlovade ett bejublat clown-gästspel.

Då kan vi komma överens om att Hitler och hans ligistgäng inte heller existerade.Sug på det här genetiska och neurobiologiska forskningsrönet.
Anledningen till att jag inte tänker göra ett bejublat gästspel i rasbiologiforumet är helt enkelt att rasbiologi är pseudovetenskap och sålunda ett numera icke-existerande akademiskt ämne. Det är vetenskapligt välbelagt att raser som distinkta genetiska grupper inte existerar. Sagor hör ju inte till mina intresseområden.
Eftersom du är ett hjärnspöke avslutar jag diskussionen med dig. Att diskutera med dig är precis som att prata med tomtar, troll och andra sagoväsen.