2016-07-13, 12:23
Moderator
Schlesiens avatar
Färsk tråd från I&I sammanfogad

Utgången rubrik:
Rikstönten Niklas Strömstedt Tar ställning - Det här är allas land, 52 inlägg + ca 25 raderade

Topic i Kändisskvaller är inte era politiska åsikter eller politiska analyser.

/ Moderator
Citera
2016-07-13, 12:39
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Den modige Strömstedt sparkar modigt in den öppnaste dörr vi har i Sverige idag, att hata på SD och skråla om hur Sverige tillhör allskönans orcher och noggrer är ju så orginellt och starkt att man bara känner för att köpa alla hans skivor och gå på alla hans spelningar
Citera
2016-07-14, 08:55
Moderator
oilslicks avatar
NS kommer förhoppningsvis gå samma öde tillmötes som det där företaget som säljer/sålde skor och uppmanade alla som röstade på SD att inte handla av dom.

Både Niklas och Jenny verkar ju lika blåsta.
Hur ser deras närmsta umgängeskrets ut, är det samma typ av individer?
Citera
2016-07-14, 11:55
Medlem
sajebiss avatar
[quote=oilslick|57856951]NS kommer förhoppningsvis gå samma öde tillmötes som det där företaget som säljer/sålde skor och uppmanade alla som röstade på SD att inte handla av dom.

Både Niklas och Jenny verkar ju lika blåsta.
Hur ser deras närmsta umgängeskrets ut, är det samma typ av individer?[/QUOTE]

Tänk att det skulle jag också vilja veta. Har bott vid Mariatorget i nästan 20 år och sett dem i vissa perioder nästan dagligen, tillsammans eller vara för sig men aldrig med några kompisar. Tror inte NS är den där trevliga pricken privat som han vill framstå som när han är med i rutan, snarare skulle jag vilja säga att han har en aura omkring sig som utstrålar arrogans och självgodhet. Men vill han hamna överst på tronen av "drygast runt Mariatorget" får han dock lägga på ett kol extra för där sitter den där förbannade Peter Pluntky tämligen ohotad.
Senast redigerad av sajebis 2016-07-14 kl. 11:58.
Citera
2016-07-20, 14:42
Medlem
Isnatts avatar
Jag såg att Niklas kör med färgade glas, som sin far. Är det nån ögonsjukdom som gör att han har såna där glas? Minns att Edgar Davids hade nåt fel på ögonen och därför spelade med gula 'innebandyglasögon'
http://imgur.com/a/NzZOY
Citera
2016-07-20, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag såg att Niklas kör med färgade glas, som sin far. Är det nån ögonsjukdom som gör att han har såna där glas? Minns att Edgar Davids hade nåt fel på ögonen och därför spelade med gula 'innebandyglasögon'

Han kanske vill skryta med att han fått ärva?
Citera
2016-07-20, 15:20
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Antagligen specialtillverkade PK-linser som gör att han ser ett vackert PK-skimmer över allt han tittar på. Eller så vill han bara se tuff ut. Han hade väl inte sådana när han var med i Så mycket sämre?
Citera
2016-07-20, 15:23
Bannlyst
Citat:

Antagligen känner han för att använda det.
Varför måste han ha en ögonsjukdom?

Innebandyglasögon? Vad är det konstiga i färgade glas?
Citera
2016-07-20, 15:31
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
Han kanske vill skryta med att han fått ärva?
Såväl ögonsjukdom och glajjer? Det var ett arv det
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Antagligen specialtillverkade PK-linser som gör att han ser ett vackert PK-skimmer över allt han tittar på. Eller så vill han bara se tuff ut. Han hade väl inte sådana när han var med i Så mycket sämre?
Aha, dom beryktade pk-glasögonen, ja dom har jag mest hört talas om. Aldrig sett på bild
Ja, jag vet inte. Tänkte om det var nåt skit med synen och att han löper chans.. risk att bli blind eller nåt.
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Antagligen känner han för att använda det.
Varför måste han ha en ögonsjukdom?

Innebandyglasögon? Vad är det konstiga i färgade glas?
Eller så har han inget val. Tänkte att i en skvallertråd kan man ju gå igenom såna här saker.
Sven Bertil Taube lirar ju med gula glas, och han är ju typ blind. http://www.senioren.se/wp-content/uploads/2013/10/Framifr%C3%A5n_279shalvbred.jpg
Gula glas förknippar jag med att personen har ögonsjukdom. Vissa har glas som blir typ bruna när det är sol, 'skytteglasögon' kallade vi det när jag gick i skolan; 'Jonathan har ju sina skytteglasögon på sig' för dom såg ut som såna som pistolskyttar hade när dom tävlade.
Citera
2016-07-20, 15:55
Bannlyst
Citat:
Såväl ögonsjukdom och glajjer? Det var ett arv det

Aha, dom beryktade pk-glasögonen, ja dom har jag mest hört talas om. Aldrig sett på bild
Ja, jag vet inte. Tänkte om det var nåt skit med synen och att han löper chans.. risk att bli blind eller nåt.

Eller så har han inget val. Tänkte att i en skvallertråd kan man ju gå igenom såna här saker.
Sven Bertil Taube lirar ju med gula glas, och han är ju typ blind. http://www.senioren.se/wp-content/uploads/2013/10/Framifr%C3%A5n_279shalvbred.jpg
Gula glas förknippar jag med att personen har ögonsjukdom. Vissa har glas som blir typ bruna när det är sol, 'skytteglasögon' kallade vi det när jag gick i skolan; 'Jonathan har ju sina skytteglasögon på sig' för dom såg ut som såna som pistolskyttar hade när dom tävlade.

Ok. det lät som om det skulle vara något extremt sällsynt med färgade glas.
Men jag har för mig att han haft andra färgade förut. Men det kan jag inte säga säkert.

Elton John brukar ofta bära färgade? Har han någon ögonsjukdom?
Det kanske finns samband.
Citera
2016-09-06, 17:36
Medlem
systemkollapss avatar
https://mobile.twitter.com/poptonten/status/772818939827122176?p=p

Jag förstår att Strömstedts skatteplanerar. Hur låg ligger skatten på per månad. Någon som vet? Hyllar man Karl Bertil som stjäler för att dela ut till fattiga, precis som Strömstedt gör. Bör man bli outad. Strömstedt skattar så lågt som möjligt och anser att vi låginkomsttagare ska stå för hans godhet.

Jag minns en intervju med fina frun som ömmar för migranter där hon talar öppet om att hon gillar dyr kaviar och gåslever.
Citera
2016-12-20, 17:16
Medlem
cerealtubemans avatar
Han verkar helt uppslukad av SD på ohälsosamma nivåer. Var och varannan dag delar han artiklar om SD eller skriver om SD. Dagens SD. Lite skrämmande, märkligt och lustigt. Det har brunnit sen länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in