2016-07-19, 23:22
Medlem
Jag önskar att det kommer komma fram uppgifter som utesluter Turkiet från eventuellt EU medlemskap för all evig framtid. Gärna info om att dom visste var Osama Bin laden gömde sig under alla år

Många som kommer förlora mer än sömn inatt. Erdogans hundar får mer att jaga än kuppmakarna.
Citera
2016-07-19, 23:22
Medlem
zorzes avatar
Blir intressant om det finns något om Oljesmuggling ,köp av olja från IS områden.
Citera
2016-07-19, 23:23
Medlem
Oldberrys avatar
Måste väl vara lite äldre mail? brukar alltid vara ett par år gammal data vid sådana här dumps.
Citera
2016-07-19, 23:23
Medlem
Ingen nyhetssida som bevakar och översätter?
Citera
2016-07-19, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fasligt
Man kanske ska passa sig för att logga in

Hehe, kanske kommer rondellhundarna och tar dig.

Logga du in, du är utom fara.
Citera
2016-07-19, 23:31
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Där håller jag med om "sammanfalla lägligt". Men gå igenom?? Det verkar som att wikileaks har en egen censur, och det är ju inte bra med censur.. Då blir det ju som "aftonbladet"!

Lyssna, titta på The Fifth Estate http://www.imdb.com/title/tt1837703/

Den handlar om Julian Assange och skapandet av Wikileaks, då kommer du förstå hur processen går till och dilemmat med informationsläpp.

Det är en väldigt komplicerad fråga, om du sitter på hundratusentals dokument, som kan i fel händer kan användas för att utrota visselblåsare, fiender till staten, andra stater, spioner till civilister med "fel" åsikter.

Att gå igenom material kräver otroligt många mantimmar om det ska göras korrekt, och även om man enbart stryker namn här och där så kan det ändå pusslas ihop i många fall om man har all annan metadata som plats, tid etc.

Det är som sagt en mycket svår fråga
Citera
2016-07-19, 23:32
Bannlyst
Vi behöver login-uppgifterna för att kunna hjälpa till.

Vem kan hacka hackarna? ;-)
Anonymous?
Citera
2016-07-19, 23:34
Medlem
BonerBatmans avatar
Kan de inte bara slänga upp allt på en torrent?
Citera
2016-07-19, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Måste väl vara lite äldre mail? brukar alltid vara ett par år gammal data vid sådana här dumps.

Dom mailen jag fick se hade några år på nacken ... Nu kollade jag inte så noga men de jag såg så var dom på engelska ... Läste något om 4 nuclear sites i Syrien ^^
Citera
2016-07-19, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry

Står följande på wikileaks hemsida: "The most recent was sent on July 6, 2016. The oldest dates back to 2010".
Citera
2016-07-19, 23:52
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av great123
Står följande på wikileaks hemsida: "The most recent was sent on July 6, 2016. The oldest dates back to 2010".
Länk tack. Kommer bara gammalt fram när man söker
Citera
2016-07-19, 23:52
Medlem
Millediablos avatar
Någon som hittat något intressant angående IS-oljan som Putin skyllde Erdogan för att vara mellanhand/mottagare av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in