2016-07-19, 22:59
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiveinchboots
Krävs lösen? eller vad gör jag fel?

Läs meddelandet i fönstret som frågar efter inloggning. Anledning: "Maintenance".

De bakom WL jobbar väl antagligen på att förbättra prestandan på grund av den massiva tillströmningen av besökare.
Citera
2016-07-19, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Wikileak´s tweet:

Många tangentbord går i kras just nu..

För att svara på frågan du ställer, menade jag att innehållet i akp-mailen, nog bär innebörden av "Error"

Tack, då förstår jag.

Kommer nog ta ett tag innan det här kommer igång.
Islamisternas område är trots allt nätet, det är ju där de rekryterar. Sitter väl ett litet barn i Rinkeby nu och kör allt han kan med sina verktyg som hans kontakt från Daesh gett honom tillsammans med en Ak47.
Citera
2016-07-19, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fasligt
Rasar in kommentarer på turkiska. Sekularister som kan turkiska, ni behövs nu.

This.

Vakna nu.

Antagligen så är den bästa informationen på turkiska så vi kommer verkligen behöva er.
I gengäld så kommer vi hjälpa er. No joke.
Citera
2016-07-19, 23:08
Medlem
https://twitter.com/wikileaks/status/755506792805896192?lang=sv

Andra verkar ha samma problem med inloggning.
Citera
2016-07-19, 23:09
Medlem
Spännande! Tänk om något dyker upp här som verkligen gör Erdogan fullständigt paria!
Är väl att hoppas på mycket men..
Citera
2016-07-19, 23:13
Medlem
DaddyD2s avatar
Riktigt spännande! Hoppas på något som kan avslöja kopplingar till IS och en massa annat korrupt skit.
Citera
2016-07-19, 23:13
Medlem
De funkade fint för mig i början... Kunde göra några sökningar men nu kom login problemet även för mig...
Citera
2016-07-19, 23:14
Medlem
mazdarikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Tvek. Tror du är ute och cyklar en del.

Däremot en hel del angående Turkiets, mer eller mindre, aktiva stöttande till IS.
Vad menar du? Erdogans islamister har järnkoll på vilka åsikter lågstadielärarna har, men de vet ingenting om människosmugglarligorna som smugglar ut mer än en halv miljon flyktingar till grekland??? Det är inte organiserat på nåt sätt, turkiska skurkstaten är helt ovetande yeah right

Det är inte så att dokumenten enbart handlar om bara ett tema, Erdogan har gjort bort sig på många sätt Kom in matchen...
Citera
2016-07-19, 23:15
Medlem
Vintergrisens avatar
Trist att de har de har problem med överbelastning, men med tanke på att de allra flesta mail lär vara skrivna på turkiska hade man kanske inte fått ut så mycket av materialet utan tolk i alla fall.

Skulle dock vara intressant att se vad AKP skrivit om Kaplan, Sverige, Miljöpartiet, Merkel, EU, IS, migranter, kurder, etc. För att inte tala om vad som kan dölja sig bland alla dessa meddelanden rörande den misslyckade militärkuppen. Visar det sig att AKP själva var involverade eller enbart att de visste om vad som komma skulle så lär regeringens dagar vara räknade.
Citera
2016-07-19, 23:16
Medlem
fasligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bläckfisen
De funkade fint för mig i början... Kunde göra några sökningar men nu kom login problemet även för mig...

Man kanske ska passa sig för att logga in
Citera
2016-07-19, 23:18
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mona.Krasslig
https://wikileaks.org/akp-emails/

Varsågod och sök!
Krävs inlogg för mig. Har de strypt tillgången till dokumenten pga överbelastning?
Citera
2016-07-19, 23:18
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Kan man lita på informationen om det kommer fram ngt smaskigt?
Tror man ska ta det med en nypa salt, pågår en del propaganda maskineri mot Erdogan och visst kan wikileaks vara en sten i det spelet. Är lätt att förfalska ev mail o vrida hit o dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in