2016-07-18, 21:06
Moderator
24 inlägg infogade från (FB) Dimitri Khalezov avslöjar sanningen om 9/11?
Med start från detta inlägg: (FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2

/Moderator
Citera
2016-07-18, 21:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Snälla du, debunkers är helt ointresserade av fakta. Det enda debunkers gör är att kasta skit

Det har presenterats massor av fakta från mig och andra som bevisar att den officiella versionen är ett hopkok för att motivera till att kriga i Mellanöstern och införa en massövervakning som får varenda diktator att bli gröna av avund

Ändå kan du uppenbarligen inte visa vad dessa bevis är trots att vi efterfrågar dem om och om igen.. Du får en chans till - gör det som ingen annan truther lyckats med på 15 år - kör hårt och bevisa att den officiella versionen är felaktig!!!!!
Citera
2016-07-18, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ändå kan du uppenbarligen inte visa vad dessa bevis är trots att vi efterfrågar dem om och om igen..
Här: (FB) Fysikaliska beräkningar, vad är möjligt?
Citera
2016-07-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Kan du visa något annat exempel där ett plan har borrat sig ner i marken när det störtar? Nej, just det.
Det svenska postflygplanet från West Air Sweden som kraschade i Lappland.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/poliskalla-planen-har-stortat-ratt-ner-i-backen
Citera
2016-07-18, 21:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Här: (FB) Fysikaliska beräkningar, vad är möjligt?

Fortfarande har du inte bevisat ett skit utom att du kan räkna (eller kopiera någon annan som kan räkna) på svävande massor som knuffar på varandra i vakuum.. Du har inte tagit hänsyn till vikt, material eller konstruktionsdimensioner på ett enda våningsplan.
Citera
2016-07-18, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Det svenska postflygplanet från West Air Sweden som kraschade i Lappland.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/poliskalla-planen-har-stortat-ratt-ner-i-backen
Gisses tror du verkligen att ett plan har gått ner i ett hål så? Vad händer med vingarna? Drog planet in dem före krashen? Det är bara ytterligare en fejkning. Blir mer och mer sådan. Man ser inte en enda flygplansdel på platsen.
Citera
2016-07-19, 00:12
Medlem
Citat:
Fortfarande har du inte bevisat ett skit utom att du kan räkna (eller kopiera någon annan som kan räkna) på svävande massor som knuffar på varandra i vakuum.. Du har inte tagit hänsyn till vikt, material eller konstruktionsdimensioner på ett enda våningsplan.
Vikt har jag absolut räknat med, om jag däremot räknat med konstruktionsdimensioner (byggnadens styrka) hade resultatet blivit att byggnaderna inte rasat över huvud taget.

Du kan inte räkna så den diskussionen är för avancerad för dig
Citera
2016-07-19, 00:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vikt har jag absolut räknat med, om jag däremot räknat med konstruktionsdimensioner (byggnadens styrka) hade resultatet blivit att byggnaderna inte rasat över huvud taget.

Du kan inte räkna så den diskussionen är för avancerad för dig

Nä du har helt rätt i att jag inte kan räkna på wtc's ras - jag saknar ju - precis som alla andra levande varelser - tillgång till alla data som behövs för en sådan uträkning. T.ex. vet varken du eller jag de exakta dimensionerna för alla byggnadselement, vi saknar tillgång till uppgifter om deras korrosionstillstånd, vi har absolut endast väldigt vaga uppgifter om det exakta förloppet och skadorna som följde av flygplanskollisionerna, vi vet inte i detalj hur brandskyddet skadades, vi känner inte exakt till brandförloppet osv osv osv osv..
Ändå vet DU att det är fel.. DET är underhållande i min värld..
(Själv har jag en rätt hyfsad utbildning i såväl matematik och fysik som hållfasthetslära. I ditt fall vet jag inte men missförstånden haglar ju tätt så jag antar att du mest skjuter från höften..)
Citera
2016-07-19, 00:40
Medlem
Citat:
Ändå vet DU att det är fel.. DET är underhållande i min värld..
(Själv har jag en rätt hyfsad utbildning i såväl matematik och fysik som hållfasthetslära. I ditt fall vet jag inte men missförstånden haglar ju tätt så jag antar att du mest skjuter från höften..)
Vi väntar fortfarande på att du skall visa att du kan något, kan du peka på vad som är fel i uträkningarna eller varför byggnaderna enligt dig rasade snabbare trots att jag endast räknat på byggnadens egna motstånd i form av dess massa. Mycket snabbare än så går inte att komma
Citera
2016-07-19, 00:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vi väntar fortfarande på att du skall visa att du kan något, kan du peka på vad som är fel i uträkningarna eller varför byggnaderna enligt dig rasade snabbare trots att jag endast räknat på byggnadens egna motstånd i form av dess massa. Mycket snabbare än så går inte att komma

Det har jag gjort för evigheter sen, men om du har glömt (det också) så kan du ju läsa inlägget du svarade på... Du vet t.ex. inte vad byggnadernas massa är eller vilken kraft som träffade dem, utan utgår endast från gissningar.
Citera
2016-07-19, 01:20
Medlem
Citat:
Det har jag gjort för evigheter sen
nej, vi har inte sett en enda uträkning från dig själv
Citera
2016-07-19, 01:31
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
nej, vi har inte sett en enda uträkning från dig själv
Jag visade att dina uträkningar är fullständigt oväsentliga eftersom de inte grundar sig på relevanta fakta. Vad det är du vill att jag ska räkna på har jag ingen aning om - särskilt inte i detta ämne där jag just förklarat för dig att det saknas data att räkna på ordentligt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in