2016-07-18, 19:22
Medlem
Citat:
Jimmy Stjärnquist Sverige.

Världens mest lättkränkta land.
För helvete, skärp till er.
Låt bli att gå ut. Någon kan ju titta på er på ett sätt som får er att känna er illa till mods.
Oj då. Någon kan ju tappa balansen och råka ta på olämpligt sätt.
Någon kan ju säga något som han/hon sagt många gånger innan men som just du tar illa vid dig på.
Vad fan är problemet???
Du som uppfattar eller dom som gör???!!!
Och kom för fan inte och rättfärdiga våldtäkter och andra fanstyg i denna texten.

Den här Jimmy låter lättkränkt! Är Jimmy med i de vikingar som har sålt kvinnor på marknader?
Citera
2016-07-18, 19:28
Medlem
Citat:
Dennis Glanby

Men vad i hela helvete håller ni på med?!?!?! Inser ni inte hur jävla barnsligt hela skiten är??? Vad är nästa grej, att krigarna börjar polisanmäla varandra när det blir headshots? Publiken kanske ska anmäla krigarna för att dom gör stötande gester eller någon med PTSD får spader när vi gör en crowdcharge. Vi kanske ska börja ha endast enkelsäten på tåg o bussar så man slipper sitta bredvid någon annan. Ska det börja bli som USA, där alla stämmer varandra till höger o vänster för att dom fått en fis på tvären?? Nä, lite jävla skärpning nu. Blir ju fan mörkrädd av det här tramset!!

Det är lite lustigt i kommentarsfältet på facebookssidan å ena sidan ska man hålla käften och inte gå dit men det är alltid trevligt där
Citera
2016-07-18, 19:31
Medlem
Citat:
Carl Mikael Bengtsson
den 14 juli kl 21:19
Jag antar att många av er har nu sett eller hört talats om denna superlöjliga artikeln ifrån Sydsvenskan & Aftonbladet!

Jag vill vara väldigt tydlig här. Det finns ingen som protesterade eller skrek! Tvärt om var alla glada och skrattade som vanligt. Vi har dessutom detta på film ifall det skulle komma till fråga, och inget av detta som hon beskriver ägde någonsin rum!

Det är någon som i efterhand försöker göra något av ingenting!

Fattar man inte skillnaden mellan lek och allvar så bör man nog stanna hemma alltid! Jag blir så förbannad över detta.

Kvinnan som anmälde var dessutom inte den kvinnan som blev såld, utan det var personen hon var med.

Först i efterhand berättade kvinnan att hon var den andras ledsagare, men under hela processen var de båda vid gott humör.

Vi berättade dessutom att den filmen inte skulle läggas upp på Youtube eftersom hon var rädd att det kanske skulle reflektera på henne som handledare till den andra tjejen (att hon på något sätt gjort något fel).

Själv upplevde jag att tjejen i fråga hade roligt och tyckte det var kul att få vara en del av spexet. Efter spexet fick de till och med pengarna tillbaka, och vi frågade ifall allt var muntert och glatt och de båda svarade "Javisst!"

Om de inte ville att det skulle komma fram för att det skulle "reflektera" på henne som handledare så var det ju lite tokigt att de anmälda då?

Vad är det för pengar de "till och med" fick tillbaka?
Citera
2016-07-18, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Den här Jimmy låter lättkränkt! Är Jimmy med i de vikingar som har sålt kvinnor på marknader?

Bra att Eberhard tutat i folk att alla är lättkränkta. (Not!) Det är ett bra sätt för folk som vill missbruka sin makt, då kan de göra vad som helst med folk och sedan bara påstå att de är lättkränkta. Vad David Eberhard gör med sina patienter innan han skriver lättkränkt i patientjournalen vill jag inte ens tänka på! Denna Jimmy har helt klart anammat Eberhards lättkränkthets-teori med hull och hår för att kunna tillfredsställa sina sjuka lustar.
Senast redigerad av hoaxgammon 2016-07-18 kl. 19:43.
Citera
2016-07-18, 19:40
Medlem
exceptionals avatar
Fattar inte?? Skulle detta vara emot mig som man vore de nerslagna nu. eller de vore nerslagna när de försökte
Citera
2016-07-18, 19:41
Medlem
nanatas avatar
This. Rant. Is. Mindblowing!
https://m.facebook.com/events/488766474631481?view=permalink&id=582863858555075

#intedinpsykolog
Citera
2016-07-18, 19:53
Medlem
exceptionals avatar
Det vore kul att sätta på ett halsband på han som är med i varje video och skrika slave for sale. Vem är han?
Citera
2016-07-18, 19:54
Medlem
Citat:
“It isn’t just women. We sell women and even ourselves, but we don't always have a cameraman with us, so the majority of the videos uploaded to our Facebook page just happen to be women.

Citat:
The act is to be the bad guys. It isn’t serious, it’s stereotypical humour,” Carl Mikael Bengtsson of the Nordic International Slave Trade Company
http://www.thelocal.se/20160715/swedens-viking-slave-market-slammed
Citera
2016-07-18, 20:06
Medlem
nanatas avatar
Citat:
Om de inte ville att det skulle komma fram för att det skulle "reflektera" på henne som handledare så var det ju lite tokigt att de anmälda då?

Vad är det för pengar de "till och med" fick tillbaka?

Det stod nånstans att de pengar de sålde slaven för skulle gå till "välgörenhet" men om det var en sanning eller efterkonstruktion vet jag inte.
Citera
2016-07-18, 20:10
Medlem
exceptionals avatar
År det någon mer som är med på att ta dem som slavar och sälja när de försöker ta fina flickor.
Citera
2016-07-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exceptional
År det någon mer som är med på att ta dem som slavar och sälja när de försöker ta fina flickor.

Men man får väl leka lekar överallt? När de är på väg till jobbet till exempel då är de ju lättare att ta dem då är dem minst vaksamma? Det var väl ett plus tror jag att ta någon när de som minst anar det!

Så en grupp på några stycken slänger ett nät över dem bakifrån och så är leken i gång!
Citera
2016-07-18, 20:19
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Men man får väl leka lekar överallt? När de är på väg till jobbet till exempel då är de ju lättare att ta dem då är dem minst vaksamma? Det var väl ett plus tror jag att ta någon när de som minst anar det!

Så en grupp på några stycken slänger ett nät över dem bakifrån och så är leken i gång!
Har de jobb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in