Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-06-22, 12:10
  #1
Avstängd
Hej,
bor i tyskland och har provat en hel del i sexväg. bordeller, swingersklubbar, porrbios, gatufnask you name it. En sak som jag ej testat är det berömda Insomnia i Berlin. http://www.insomnia-berlin.de/index.html?lang=en
Insomnia är typ ett disko med olika temakvällar, jag var intresserad av gangbang och gick dit en torsdag.

Inträdet var om jag minns rätt 95 Euro och jag var där redan 15.00.

hela tiden var minst 4 kvinnor aktiva för penetrering. Det var 6 par och 2 solotjejer där. Antal män skattar jag till ca 80?
Det var aldrig trängsel hos tjejerna utom hos en ytterst attraktiv tysk tjej som lät sig penetreras analt, da blev det riktig kö.
Det var ocksa bra käk med bratwurst schweinebraten och en fin bufe

jag knullade 3 tjejer denna kväll, Gina den ytterst attraktiva blonda tyskan tog jag analt och kunde spruta ned hennes ansikte med efter detta. Skattar att Gina smakade 50 kukar denna kväll.
Den andra tjejen var Spacy en tysk tjej inte sa snygg men helt kukgalen och ville bli knullad hart i alla hal. Stora sköna bröst och svalde tom sperman.
Sista knullet blev jag medbjuden ett par fran USA (manga jänkare där) till ett sidorum med 4 andra killar. Tjejen var en skön MILF blond med silikon och grejen var att hon ville bli knullad bareback vilket jag avböjde. Doch hakade en del andra pa. Njöt av hennes deepthroat dock

Efter detta käkade jag lite och stack hem i natten.

Rekomenderar jag Insomnia? Gillar du gangbangs skall du definitivt dit som sagt var mycket jänkare där med sa klubben e berömd. Vill du ha lugn och ro med en tjej ensam sa ga inte dit. de har flera temakvällar kolla hemsidan
__________________
Senast redigerad av KungCharles2 2016-06-22 kl. 12:13.
Citera
2016-06-22, 13:00
  #2
Medlem
tegelpanna123s avatar
Det var annat det än 9 minuters missionären på lördagsmorgonen..
Citera
2016-06-22, 13:10
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av skrattaihjalmig
Fan vad vidrigt
vad e vidrigt?? min erfarenhet är att pk eliten som föresprakar pride bastuklubbar för bögar osv tycker just att samma sexuella handlingar som i en gaybastuklubb är äckliga om heteros knullar
__________________
Senast redigerad av KungCharles2 2016-06-22 kl. 13:22.
Citera
2016-06-22, 13:11
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tegelpanna123
Det var annat det än 9 minuters missionären på lördagsmorgonen..
ja kan man väl säga men snart e väl missionären förbjuden i sverige med
Citera
2016-06-22, 14:10
  #5
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Om de har Gay Gang Bang åker jag dit bums 🐣
Citera
2016-06-22, 14:17
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnan.och.Moroten
Om de har Gay Gang Bang åker jag dit bums 🐣

kolla hemsidan de har gaykvällar med http://www.insomnia-berlin.de/queer.html

finns mer http://cdl-berlin.com/ men tror gay gangbangs finns i sthlm med kolla texas tex

som sagt gay gamgbang e socialt accepterat hos eliten i sverige gay gloryhole och bastuklubbar med. Men e man hetero och vill bli avsugen av en tjej i ett gloryhole da e man ett jävla svin
__________________
Senast redigerad av KungCharles2 2016-06-22 kl. 14:42.
Citera
2016-06-22, 16:56
  #7
Moderator
VitKallas avatar
Erotik och sexualitet --> Prostitution - Recensioner
/Moderator
Citera
2016-06-22, 17:22
  #8
Avstängd
vill bara påpeka att INGEN prostitution förekommer på Insomnia det är par ensamma killar och tjejer som kommer dit


Citat:
INSOMNIA is a mixture of party - swinger - lifestyle - fetishclub
Citera
2016-06-25, 19:40
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2
vill bara påpeka att INGEN prostitution förekommer på Insomnia det är par ensamma killar och tjejer som kommer dit

Får nog påpeka att i Sverige skulle det ses som prostitution, du betalade ju inträde. Jfr pir 59 där arrangören fälldes för koppleri pga detta.
Citera
2016-07-17, 16:09
  #10
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2
Hej,
bor i tyskland och har provat en hel del i sexväg. bordeller, swingersklubbar, porrbios, gatufnask you name it. En sak som jag ej testat är det berömda Insomnia i Berlin. http://www.insomnia-berlin.de/index.html?lang=en
Insomnia är typ ett disko med olika temakvällar, jag var intresserad av gangbang och gick dit en torsdag.

Inträdet var om jag minns rätt 95 Euro och jag var där redan 15.00.

hela tiden var minst 4 kvinnor aktiva för penetrering. Det var 6 par och 2 solotjejer där. Antal män skattar jag till ca 80?
Det var aldrig trängsel hos tjejerna utom hos en ytterst attraktiv tysk tjej som lät sig penetreras analt, da blev det riktig kö.
Det var ocksa bra käk med bratwurst schweinebraten och en fin bufe

jag knullade 3 tjejer denna kväll, Gina den ytterst attraktiva blonda tyskan tog jag analt och kunde spruta ned hennes ansikte med efter detta. Skattar att Gina smakade 50 kukar denna kväll.
Den andra tjejen var Spacy en tysk tjej inte sa snygg men helt kukgalen och ville bli knullad hart i alla hal. Stora sköna bröst och svalde tom sperman.
Sista knullet blev jag medbjuden ett par fran USA (manga jänkare där) till ett sidorum med 4 andra killar. Tjejen var en skön MILF blond med silikon och grejen var att hon ville bli knullad bareback vilket jag avböjde. Doch hakade en del andra pa. Njöt av hennes deepthroat dock

Efter detta käkade jag lite och stack hem i natten.

Rekomenderar jag Insomnia? Gillar du gangbangs skall du definitivt dit som sagt var mycket jänkare där med sa klubben e berömd. Vill du ha lugn och ro med en tjej ensam sa ga inte dit. de har flera temakvällar kolla hemsidan

Känns inte riktigt som rätt ställe att käka bratwurst på, men i övrigt lät det riktigt trevligt.
Citera
2016-07-17, 17:14
  #11
Medlem
Mr.Noodless avatar
Låter roligt.

Hittade f.ö denna herre på deras hemsida http://imgur.com/e9kPKTE
Citera
2016-07-18, 12:24
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Noodles
Låter roligt.

Hittade f.ö denna herre på deras hemsida http://imgur.com/e9kPKTE

Lol så klockrent!

Satt precis och funderade på om det är värt att testa ett besök någon av kvällarna där. Och efter den bilden är det ju helt klart att man kommer få en speciell upplevelse för livet hahaha.

Nu måste jag planera in något och sen återkomma med rapport från mig med!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback