Du hade inte varit en liten irriterande skitunge men vi rökte Hash i pipa och drack TT det skulle gjort att vi ville vara i fred.
Vad trevligt att du skriver till mig öppet jag får en del PM det är inte samma sak eftersom jag inte orkar svara.
Som sagt på den tiden så hade jag hår och självklart så var det långt inte så som Rockers men du hajjar? Det som är komiskt när man ser 35 år g.a kort så körde vi med mustasch alla hade den skiten under näsan?
Klädseln när man skulle se ett band var jeansjacka med avklippta armar gärna i fransar mänga körde med samma typ av (keps) som sångaren i AC- DC. Jag har dessutom sett Scorpions Krokus och MSG och Black Sabbath med Ian Gillan som sångare.
Dom var ute på Black Sabbath - Born Again turnen .
Jag kan hålla på ett bra tag till men som sagt det var som att slänga pärlor för svin oftast så var vi ASfulla när vi kom fram.
Jag har i hela mitt liv jobbat inom industrin och när man slutar att ha saker att tala om så kommer vi in på mode musik och Roskilde och Hultsfred.
Jag har aldrig åkt på dessa resor min syrra som är född 1970 åkte på sånt. Men i alla fall jag har mött så många som skulle valt vara 10 -20år äldre och mitt svar är alltid skittråkigt på den tiden så var det standard att gilla hårdrock.
Jag Älskade Black Sabbath, Rainbow och Alice Cooper när jag gick i 5an och sexan man gillade även Slade, Sweet och Kiss
BLACK SABBATH - Hole In The Sky 1975 LIVE Så här bra kan musik vara efter 41år.
https://www.youtube.com/watch?v=HXp8MWtmQpg