2016-07-15, 16:02
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=PZhHCHNFnT8&list=PLB3O_Bg4WCv7ZtUKscUYbFJc jtDlRyLWt från runt 26:20 och framåt alltså. Vem är hans polare? Är han utvecklingstörd på riktigt? Tycker detta är roligare än det han gör nu.
Senast redigerad av Vic1988 2016-07-15 kl. 16:04.
Citera
2016-07-15, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Är väl pinsamt att vara 31 i år och ihop med en 22 åring. Han har ju mixat med åldern innan

Hans gråtvideos börjar bli lite patetiskt. Sitter en kvart och gråter och berättar om sina 4 bästa kompisar. Men ja, det funkar på P12 och det får F11-17 tjejer att bli blötta.
Det är väl ingenting? 31 år, inte 41.
Citera
2016-07-15, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vic1988
Det är väl ingenting? 31 år, inte 41.

Klart det finns folk som reagerar på att en 31 åring är ihop med en 22 åring. Själv tycker jag det är helt okej,

Dock när de träffades var hon 18 och han 27 år.
Citera
2016-07-17, 01:00
Moderator
oilslicks avatar
Vet inte om det varit uppe tidigare men Jockiboi exposed synar hans "pranks" i sömmarna.
Det är ju så jävla uppenbart fejk så det blir pinsamt att det finns folk som tittar på hans kanal och tycker att det är roligt.

https://www.youtube.com/results?search_query=jockiboi+exposed
Citera
2016-07-17, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Vet inte om det varit uppe tidigare men Jockiboi exposed synar hans "pranks" i sömmarna.
Det är ju så jävla uppenbart fejk så det blir pinsamt att det finns folk som tittar på hans kanal och tycker att det är roligt.

https://www.youtube.com/results?search_query=jockiboi+exposed

Jag tycker det är mer pinsamt att folk reagerar över att det är fejk, efter att ha kollat igenom typ tre pranks så förstod jag att hon var med på dem, åtminstone merparten av dem.

Hur fan dum i huvudet ska man annars vara om man lever ihop med en som lägger ut pranks på youtube och inte fattar att man blir lurad för hundraelfte gången och varje gång avslutas med att man får se vart kameror är gömda eller får höra att allt var ett skämt.

Det blir väl inte konstigare att glo på dem än att glo på ett random tv-program. Följ fritt efter manus, försök att inte spela över samtidigt som det ska bli drama, så funkar de flesta dokusåpor och de följer det konceptet men kör pranks.
Citera
2016-07-17, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han har blåst en hel del privatpersoner (gamla kompisar) på pengar. Han har även vissa personliga skulder för saker han tagit sönder som han skitigt i att betala. Jag har skrivit det i tråden innan. Han har blåst en hel del personer på pengar som han "lånat" och sedan förstört den vänskapen. Vi snackar tvåsiffrigt på personer och belopp på runt 3 - 10 000 kr per person.

Skulle vara kul att få en rätt siffra på hur mycket pengar han är skyldig folk och även hur mycket han snyltat på folk.

Min uppskattning:

Skulder: 70-80 000 kr
Snyltat på folk: 200 000 (Räknar då inte när han snyltade på Jonnas Mamma i över ett år när han bodde där).

Han har blåst sina familjemedlemmar på pengar också.

Den där MArtin, är han skyldig honom pengar?
Citera
2016-07-17, 23:19
Medlem
Längtar tills den dag alla p10r insett att hans pranks är fejk och sluta gilla han, förhoppningsvis så är det inte långt kvar...
Citera
2016-07-17, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BolleZpurt
Den där MArtin, är han skyldig honom pengar?

Det är ju uppenbart att de inte är vänner längre sedan en ganska lång tid tillbaka.
Citera
2016-07-18, 00:19
Medlem
RamanaMaharshis avatar
Ha! Upptäckte precis att jockbois stela granne Alex har en egen youtube kanal med 120 tusen subs. Vem skulle kunna tro det? Kollade precis på en av videorna och grabben har grova talfel.
Citera
2016-07-18, 09:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Det är ju uppenbart att de inte är vänner längre sedan en ganska lång tid tillbaka.
pga skulder till Martin?
Citera
2016-07-18, 12:02
Medlem
Jag fattar inte varför han kan vara så populär. Hur kan man ta honom seriöst? Se upp till honom?
Citera
2016-07-18, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BolleZpurt
pga skulder till Martin?

Skulle gissa att Martin inte fyllde någon funktion längre i Jockes strävan efter att klättra på karriärstegen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in