Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-28, 03:03
  #1429
Medlem
Han la precis upp en story på Snapchat där man hörde han och jonna bråka, sen tog han bort den och la upp en annan där han skrev att han menade att skicka snapen till Danjal men la upp på sin story med misstag.
Varför inte bara ringa honom istället? Tragiska jäkla människa.
Citera
2017-04-30, 11:44
  #1430
Medlem
TobiasBeechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazooken
Han la precis upp en story på Snapchat där man hörde han och jonna bråka, sen tog han bort den och la upp en annan där han skrev att han menade att skicka snapen till Danjal men la upp på sin story med misstag.
Varför inte bara ringa honom istället? Tragiska jäkla människa.

Marknadsföringssyfte (all publicitet är bra publicitet). Som när han "råkade" lägga upp sina inspelade sexklipp med Jonna.
Citera
2017-05-01, 19:29
  #1431
Medlem
Ja det är ytterst sällan det är en slump när vår kära Jocke gör saker, allt är redan planerat från hans sida innan det sker, bara för att exponera sig själv. Han är en en sorglig mediahora på det sättet.
Jag vet dessutom att Jocke sitter här på flashback och läser i denna tråd
Citera
2017-05-01, 20:41
  #1432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumblebee
Ja det är ytterst sällan det är en slump när vår kära Jocke gör saker, allt är redan planerat från hans sida innan det sker, bara för att exponera sig själv. Han är en en sorglig mediahora på det sättet.
Jag vet dessutom att Jocke sitter här på flashback och läser i denna tråd


fick en tanke där är jockiboi sverige största mediehora någonsin? eller har det funnit nån värre?
Citera
2017-05-02, 00:22
  #1433
Medlem
TobiasBeechers avatar
Återigen (spelat) labil

https://youtu.be/Momr-oV6YvA?t=11m30s

Han har haft ett intressant 2017. Det började med att hänga ut sin bror som knarkare och kvinnohatare, varken Jocke eller Jonna ville leva längre och Jocke grät ut på snapchat, skickade sina vänner för att hämta utrustning som han gett bort till sina bröder som hämnd, och krigade i allmänhet med sin bror. Sen kom det en kärleksvideo där den minst sagt intressanta samlingen, "gruppen", skulle säga positiva saker till varandra. Sedan for kärleksgruppen till Egypten där det var mysliv med barnen i familjen Erpewijk.

Låten släpptes, och det gick bra. Jockiboi skulle inte längre vara Jockiboi genom att släppa en video där han förklarade att han bytt identitet till en polerad, sen ska han spela sin gamla identitet Jockiboi i en musikvideo. Sen ska det tatueras ett fult kryss över den redan fula tatueringen Jockiboi på hans hand, som han blir missnöjd med, vilket resulterar i ett psykbryt i det länkade klippet. Boken får inte glömmas bort som han nämnt i flera år, kanske kommer den lagom till år 2030.

Uppmärksamhetssökandet finns kvar. Hela grejen med att byta identitet, what? Om han bytt identitet, varför filma sin frustration och skrika om diagnoser när han plötsligt blivit polerad?
Citera
2017-05-02, 07:40
  #1434
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Återigen (spelat) labil


Han har haft ett intressant 2017.

Jockiboi är såå ADHD. Hans liv går upp och ner i en rasande fart. När han har energin så sätter han igång sina stora grandiosa planer, för att sen falla ner i depressionens svarta hål.

Jocke är drygt 30 år, men ser ut som ett vrak. Söndertatuerad, död blick. Mannen är helt innesluten i sig själv och reagerar knappt på andra personers närvaro.

Vad blir nästa grej ? Fler spökjakter, ny musikvideo ? Det måste bli nåt sensationellt som ger stor uppmärksamhet i det redan övermättade mediabruset.
Citera
2017-05-03, 04:50
  #1435
Medlem
cobhc87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Vad blir nästa grej ? Fler spökjakter, ny musikvideo ? Det måste bli nåt sensationellt som ger stor uppmärksamhet i det redan övermättade mediabruset.

En ny musikvideo är ju redan på G. Nästa grej blir att han även ska göra långfilm, tydligen.
Citera
2017-05-03, 12:15
  #1436
Medlem
kanelipullas avatar
Han ser ju faan inte riktigt klok ut idag.. han ser mer och mer ut som en pundare för varje dag som går. Går han på heroin idag eller? Han ser allmänt sjuk ut!
Citera
2017-05-03, 16:09
  #1437
Medlem
darknecessitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Vad tror ni om hans engelska?

Låtsas han ha problem med den för att vinna sympati hos grundskolebarnen som har det knepigt med engelskan? Om man kollar kommentarerna till hans senaste videoklipp kan man tro det.

Nästan alla kommentarer handlar om hur duktig han är på engelska, vilka extrema framsteg han gjort. Jag har dock svårt att tro att en person född på 80-talet i Sverige inte har bättre koll på engelska språket än han påvisar i den videon. Jag förväntar mig självklart inte klockren received pronunciation, men att kunna böja verb och ha en grundkänsla för is och are får man ju bara genom att titta på The Simpsons. Därför får jag känslan av att han bluffar, och kommer om någon månad prata engelska på en normal nivå för en svensk i hans ålder. Han kommer då få supermycket beröm för att han på rekordtid lyckats mästra språket. Han är inte bara en prankster av högsta rang, videoregissör och redigerare av världsklass samt gudabenådad musikproducent utan också ett språkgeni, närmast en polyglott.


"Liksom is a Swedish ord for... Äh, shit the same" - Jockiboi 2017

Intressant spekulation, jag tänkte också på det, faktiskt. Han har ju varit gamer ganska länge dessutom (spelat Smite och CSGO om jag minns rätt) borde man inte utvecklat språket lite mer då? Eller är han en såndär människa som aldrig pratar ingame?

Skumt iallafall.
Citera
2017-05-03, 19:38
  #1438
Medlem
TobiasBeechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Han ser ju faan inte riktigt klok ut idag.. han ser mer och mer ut som en pundare för varje dag som går. Går han på heroin idag eller? Han ser allmänt sjuk ut!

Intressant spekulation. Han gick från att supa så ofta han kunde bokstavligen talat, till att knarka, till att enbart dricka alkohol på helgerna/till fest som inte skedde lika ofta, till att dricka 3 gånger om året. Hur lätt kan man hålla sig från ett beroende, framförallt när man är labil och livet går upp och ner i maniska perioder.

I klippet där han skulle förklara sin misslyckade tatuering var han även provocerad över alla klagomål över att han brukade ha på sig solglasögon inomhus. Han har komplex från en ögonoperation då såren runt ögonen ej läkt tillräckligt men han känner sig mobbad/uttittad för att folk tror att han har rynkor orsakat av rökning.

Så sliten som han har varit, onanerat med könet insmort i potatissallad, hela kroppen full med skit, druckit piss osv, så skulle han bry sig om att 14-åringar tror att han har rökrynkor kring ögonen. Det ligger en hund begraven... När Joakim Lundell trodde att Jockiboi var borta, så kom Jockiboi tillbaka.
Citera
2017-05-03, 23:44
  #1439
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cobhc87
En ny musikvideo är ju redan på G. Nästa grej blir att han även ska göra långfilm, tydligen.

https://m.facebook.com/Wicca-5186203...?locale2=sv_SE

Redan gjort! Jag har sett filmen. Blair witch project på östgötska kryddat med Jockiboi som knarkar/försöker tigga avsugning/blir rädd/har haft problem med sin farsa och skriker/lipar/bär sig åt. En riktig fredagsrulle!
Citera
2017-05-04, 07:29
  #1440
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
https://m.facebook.com/Wicca-5186203...?locale2=sv_SE

Redan gjort! Jag har sett filmen. Blair witch project på östgötska kryddat med Jockiboi som knarkar/försöker tigga avsugning/blir rädd/har haft problem med sin farsa och skriker/lipar/bär sig åt. En riktig fredagsrulle!

Har du sett hela "filmen" ? Jag tittade 30 sekunder innan jag tröttnade. Skakig kamera och personer som svär och pratar i mun på varandra, det är t.o.m för dåligt för att laddas upp på youtube.

Såg intervjun med den store regissören, klippet är 2 år gammalt och Jocke sitter och rycker som en gammal gubbe. Hur är det med ryckningarna idag ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback