Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-06-28, 22:41
  #1
Medlem
Tjena har köpt ett Hebo (vetinge riktigt vilket) ett högvarvigt det låter som faaaan men kan jag byta dämpare så det låter mindre eller är det Hebo dämparna som är gjord för låta högt och nice
Citera
2016-06-28, 22:46
  #2
Medlem
DaProvokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannen13367
Tjena har köpt ett Hebo (vetinge riktigt vilket) ett högvarvigt det låter som faaaan men kan jag byta dämpare så det låter mindre eller är det Hebo dämparna som är gjord för låta högt och nice

högt ska det låta .
Citera
2016-06-28, 22:54
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaProvoker
högt ska det låta .

Vet att det är påängen men blir fan hörselskadad
Citera
2016-06-28, 23:30
  #4
Medlem
DaProvokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannen13367
Vet att det är påängen men blir fan hörselskadad

lyssna på musik då låter det inte lika mycket. Min aerox lät som en jävla raket. Alla i skolan visste när jag kom till skolan när jag var några kilometer bort Fast jag var hatad. p.g.a det. och kom inte hem kl 02.00 och varva motorn i garaget.
Citera
2016-06-29, 11:09
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaProvoker
lyssna på musik då låter det inte lika mycket. Min aerox lät som en jävla raket. Alla i skolan visste när jag kom till skolan när jag var några kilometer bort Fast jag var hatad. p.g.a det. och kom inte hem kl 02.00 och varva motorn i garaget.
Hur är det med polisen då när man kör med trim rör
Citera
2016-06-29, 11:34
  #6
Medlem
DaProvokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannen13367
Hur är det med polisen då när man kör med trim rör

Jag har kört med trimrör hur länge som helst. Polisen har stannat mig tre gånger (alla gånger utan kort) fick aldrig böter eller nåt. #luckyboy, men dem sa inget om trimrör.
Citera
2016-07-16, 20:32
  #7
Medlem
tastass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaProvoker
lyssna på musik då låter det inte lika mycket.

Jo, det låter precis lika mycket
Citera
2016-07-16, 20:54
  #8
Medlem
DaProvokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Jo, det låter precis lika mycket

Stör det dig? Om inte då ska du inte bry dig. Kolla malossi. Det låter inte såå mycket men inte så lite heller.
Citera
2016-07-16, 20:56
  #9
Medlem
tastass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaProvoker
Stör det dig? Om inte då ska du inte bry dig. Kolla malossi. Det låter inte såå mycket men inte så lite heller.

Det stör mig när folk inte förstår vad de säger.
Citera
2016-07-16, 22:11
  #10
Medlem
DaProvokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Det stör mig när folk inte förstår vad de säger.

"låter in så mycket men inte så lite heller". vad är det som du inte förstår där?
är det komplicerat för dig eller?
Citera
2016-07-17, 11:24
  #11
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaProvoker
"låter in så mycket men inte så lite heller". vad är det som du inte förstår där?
är det komplicerat för dig eller?

Oavsett om man lyssnar på musik eller inte så låter det lika mycket. Att man sen kanske hör det mindre ändrar inte det faktum att hörlurar m. Musik inte ändrar ett dyft hur mycket något annat låter.
Citera
2016-07-17, 16:15
  #12
Medlem
DaProvokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8bitrage
Oavsett om man lyssnar på musik eller inte så låter det lika mycket. Att man sen kanske hör det mindre ändrar inte det faktum att hörlurar m. Musik inte ändrar ett dyft hur mycket något annat låter.


Det gör det visst. För mig iaf.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback