2016-07-16, 13:16
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2
jättesöt hade gärna sett mer av henne men inte BDSM scener utan vanlig porr

Vanilj då.
Citera
2016-07-16, 22:52
Medlem
Zaedrewss avatar
Folk klagar på att män inte gör skit. Om nu jag vore på en vikingamarknad och såg detta det skulle det bli ord. Först och främst då för de som gör detta skit är låtsasvikingar för så där gjorde man inte på vikingatiden. I övrigt man skulle fucka dom up och visa vem som nu är en riktig viking. De är väl rätt enkla mål då de dessa låtsasvikingar mest om nu någon var emot mest skulle springa hem till mamma och gråta ut.
Citera
2016-07-16, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Folk klagar på att män inte gör skit. Om nu jag vore på en vikingamarknad och såg detta det skulle det bli ord. Först och främst då för de som gör detta skit är låtsasvikingar för så där gjorde man inte på vikingatiden. I övrigt man skulle fucka dom up och visa vem som nu är en riktig viking. De är väl rätt enkla mål då de dessa låtsasvikingar mest om nu någon var emot mest skulle springa hem till mamma och gråta ut.

Vore ju roligt om det kom en flock andra vikingar som släppte lös tösen och satt halsband på de andra och fotbojade dem och bakband dem och drog dem runt marknaden
Citera
2016-07-16, 23:17
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Vore ju roligt om det kom en flock andra vikingar som släppte lös tösen och satt halsband på de andra och fotbojade dem och bakband dem och drog dem runt marknaden

Ja, eller varför inte ta rollspelet till en högre nivå och sälja dom som slavar på första bästa boende för ensamkommande afghaner där luften vibrerar av rövsex och trasiga DNA-stegar.

bapåskojasså

Om nån känner sig kränkt kan den dra åt Hel.

Edit : Ungefär såhär nordiska är låtsasvikingarna : http://67.media.tumblr.com/2a330bac265435ced204f5d077937b66/tumblr_mzsvegJwrG1qiavfxo1_1280.jpg
Senast redigerad av vigillarfitta 2016-07-16 kl. 23:25.
Citera
2016-07-16, 23:33
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:

Jag har sett att den del av de här äldre vikingarna som tar kvinnor som slavar och skriker ut hur deras former är och att de ska säljas håller föreläsningar om vikingatiden. Något säger mig att dessa föreläsningar nog är kraftigt kryddade av deras fantasier och inte har så mycket med fakta att göra!

Ja, *raaap*, jo asså väjkingarnas värsta fiender var fotsvettsindianer, Sydsvenskan å hippies, kåmmenistbögar å sånt. Man låg oxå i fejd med raggare samt UFO-Sverige och Svenska Bronsålderssällskapet som har fel i typ allt dom säger.

Den populäraste drycken var Pripps Blå 7.2 och vid högtider grogg, man käkade käbab och donken.
Man uppfann platt-tevä, kamphundar och halstatueringar. Den som inte pratade skånska ristade man blodörn på.

Många stormän reste med stora plåtlfåglar till Antalya i Särkland och festade.

På kvällarna bildgooglade man på "nude teen slaves", "young teen slave" å så vidare. Internet var vid den här tiden lite segare än idag och man hade bara Windows XP.

På 1740-talet kom man mer och mer att ägna sig åt att fånga tjejer med tighta byxor å sälja dom som slavar höhöhö, så nu ska vi kolla lite autentiska youtube-klipp från den tiden.

Holger, rullen Sie der Band, bitte.
Senast redigerad av vigillarfitta 2016-07-17 kl. 00:25.
Citera
2016-07-16, 23:47
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Jag är med på det! Det tycker det är så kul sätt boja på dom och fråga sedan om nu det är lika kul.
Citera
2016-07-17, 00:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Jag har inte sagt att jag vet att det var mot hennes vilja. Jag skrev OM det var mot hennes vilja. Två gånger. Kan du inte läsa?

Jag är inte speciellt engagerad i detta. Jag har skrivit 2 inlägg i tråden. Du har skrivit 11.
Varför är du själv så engagerad? Var du där och såg hela händelsen? Hörde du henne säga ja?

Du är tillräckligt engagerad för att skriva debattinlägg och det är det som räknas. Varken du eller jag var där och du kan inte ta hennes version för given för det är det du gör indirekt. Var lite kritisk och svälj inte allt du läser i media, du gör dig bara själv till åtlöje. Hörde du henne säga ja eller nej?
Citera
2016-07-17, 01:20
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Haha jo det är väl mest sura nu för de kanske inte kan leka sina BDSM lekar mer. Jag menar jag är extremt anti-feminist men även jag tycker det är sjukt hur de kunnat hålla på. Det är inte värdigt en människa man som kvinna spel eller ej att bara bli påhoppad att delta som det där. De flesta män som kvinnor kommer liksom bara acceptera det för att man vill inte störa någon.
Jag tror jag blir extra arg för att jag verkligen ogillar det här när publiken ska engageras i olika saker. Har aldrig gillat det. Om jag är någonstans som åskådare så vill jag att den rollen respekteras. På samma sätt som jag inte plötsligt vill bli åhörare när jag håller föredrag. Det får i så fall vara tydligt från början vad som gäller.
Citera
2016-07-17, 01:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag tror jag blir extra arg för att jag verkligen ogillar det här när publiken ska engageras i olika saker. Har aldrig gillat det. Om jag är någonstans som åskådare så vill jag att den rollen respekteras. På samma sätt som jag inte plötsligt vill bli åhörare när jag håller föredrag. Det får i så fall vara tydligt från början vad som gäller.

Instämmer helt och hållet. Som nu detta man åker på semester för att ha kul och kanske då besöker just detta en vikingaby. Man är där för att ha just kul slappna av lite inte bli indragen i något. Detta måste de för fan ta och respekterera. Vill de leka gör det med frivilliga då.
Citera
2016-07-17, 01:42
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Instämmer helt och hållet. Som nu detta man åker på semester för att ha kul och kanske då besöker just detta en vikingaby. Man är där för att ha just kul slappna av lite inte bli indragen i något. Detta måste de för fan ta och respekterera. Vill de leka gör det med frivilliga då.
Jag hade stört mig även om jag blivit frågad, men det måste i alla fall vara en grundförutsättning. Det är dessutom så att på den här vikingamarknaden går man in gratis om man är utklädd till viking. Hade det varit en underhållande lek (för alla), hade man kunnat säga att om man är utklädd så är man "med" och kan bli engagerad på olika sätt. Är man inte utklädd är man publik. Just denna lek är dock inte rolig, bara pinsam. Och man kan ju vilja klä ut sig utan att bli utsatt för detta så det löser inte problemet.
Citera
2016-07-17, 01:56
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag hade stört mig även om jag blivit frågad, men det måste i alla fall vara en grundförutsättning. Det är dessutom så att på den här vikingamarknaden går man in gratis om man är utklädd till viking. Hade det varit en underhållande lek (för alla), hade man kunnat säga att om man är utklädd så är man "med" och kan bli engagerad på olika sätt. Är man inte utklädd är man publik. Just denna lek är dock inte rolig, bara pinsam. Och man kan ju vilja klä ut sig utan att bli utsatt för detta så det löser inte problemet.

Man hade också kunnat sätta upp en skylt vid entrén, SURFITTOR, LÄTTKRÄNKTA OCH ANDRA HJON UNDANBEDES!

Om vi för en stund struntar i vad man kan göra för att utestänga batikhäxor i vikingabyar och istället har fokus på vad som har hänt i det konkreta fallet så kanske vi kan fråga oss vad anmälaren har för syfte med sin anmälan, eller hon anmälde bara för att hon kunde?
Citera
2016-07-17, 02:00
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Man hade också kunnat sätta upp en skylt vid entrén, SURFITTOR, LÄTTKRÄNKTA OCH ANDRA HJON UNDANBEDES!

Om vi för en stund struntar i vad man kan göra för att utestänga batikhäxor i vikingabyar och istället har fokus på vad som har hänt i det konkreta fallet så kanske vi kan fråga oss vad anmälaren har för syfte med sin anmälan, eller hon anmälde bara för att hon kunde?
Syftet kan jag tänka mig är att markera att hon tog illa upp och att hon ansåg att det dessutom begåtts minst ett brott. Tycker anmälan är rimlig. Läs gärna mitt tidigare inlägg för min syn på händelsen:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in