Citat:
Ursprungligen postat av
Ejejj
Det här hade ju kunnat vara en intressant tråd ifall folk delat med sig av och diskuterat olika tankegångar/hypoteser. Nu är det ju bara en massa tjabbel om vem som har rätt och vem som har fel.
Tråden lider av periodiska skov där diskussionen far ut i periferin. Det är främst den ensamme och utstötte Svenne-i-Banan, den maniske Alpha101 och narkomanen Strasburg som kivas om vem som har rätt mot Trillske. BajsBoo är en outsider som har sina egna skov ibland. Sedan åker de på varningar och avstängningar och tråden återgår till att diskutera bostadsbubbla. Skoven varar i en vecka ungefär.
Under tiden försöker jag bringa ordning i tråden och föra diskussionen framåt på ett konstruktivt vis. En omtyckt specialare från min sida är när jag ber läsarna klicka på länken i min signatur. Då brukar det snabbt bli tyst hos Svenne, Alpha och Strasburg, och ordningen återställs illa kvickt. Ta och klicka på länken i min signatur du också och dela med dig i tråden om vad du ser och vad du tänker om det du ser.