Citat:
Ursprungligen postat av
Ninjor1987
M ao, läkemedelsverket och tullen ska SKITA i vad du och din Franske läkare kommer fram till.
Jo, kunde man åka så... Låer ju bra med Kan du ge dig fan på... men när du skriver att mirtrazipin gör det den gör...Nää.. Men jag tycker nog det är en av de få jag inte märkt att folk skummat på... Fet, jo, men inte så skum.
Men kan det inte gå via videolänk och postorder? Intressant grej, istället för de där pisspreparaten som bara funkar på folk som ta mig fan inte är SJUKA. De är inte alls konstant arga, ledsna, otröstliga och de tar inte till doser, nej fy fan, här får man leva som skriet.
Och de vill inte skriva licenser. Och de har inte lust att undersöka mig mig mig mig.
Och jag är ju, för mig, centrum av universum. Men jag är ju inte nån annans centrum, ingen pojkbandare ju. Nej, imorrn måste jag till nya läkare! Fast jag skrämmer dem u, min medslista är full med sånt de hatar och inte vill kombinera, och jag vill ha mer!
Det är ju som min sömnapné, illa sen många år, problem med näsan, nej, inte för att det snortats, men det går bra att låta bli at andas 3-5 min. När jag går till tandläkaren gör jag detsamma, jag andas inte, går inte då nästjosanet inte funkar ju, så de kommer med dormicum, skulle få dubbel dos, morfin och skit till och med. Men...De tror på samhället, vi behöver nu pengar att hjälpa alla med rotfyllningar. Det har ju kommit flera rapporter om att de är livsfarliga, och då bör det ju bli titan.