• 2
  • 3
2014-01-30, 22:06
Medlem
Nr jag tog meff frsta gngen va de hackande tnder gona bak i nacken allmntden bsta knnsla jag upplevt ever! Funka skit bra att fylla p kunde ju ltt kra 3 dar sova 8timmar och s va man lite sl men mdde hyffsat frutom i slutet av brukandet d man satt drog otroliga mngder.

Nr ja testa en 5a 3-mmc var frsta linan okej dock inte i nrheten lika wow gott som meffet, sen efter ngon lina vart ja bara ptnd kunde inte chilla samt fick ja hallisar efter 2 dygn, n den va inte alls i samma klass.

Nu r det drygt 3 rsen ja tog meff d prjsa ja 200 g det va riktigt grym kvalle, idag hade ja vl ltt pungat upp en 1000 lapp bara fr att f se ljuset igen. S tipps p vart man fr tag i de hade vart tjock nice
Citera
2015-02-06, 07:36
Medlem
hller med 4.mmc ruuules
Citera
2015-02-10, 11:46
Medlem
WhatsWrongWithMees avatar
ta 1,5g 3mmc i en rp s r du i himlen fortare n du anar.
jag har d inte hittat nn drog som kan ta mig dit 3mmc kunde.. fast doseringarna p 3mmc var hysteriska ocks... men hysteriska doser p andra droger har inte fungerat alls lika stimulerande..
Citera
2015-02-15, 20:55
Medlem
Jag kpte 3-CMC frn rc**mikalier.se och tycker att det r rtt likt 3-mmc i mindre doser, har inte testat monsterbomberna n som fick gonen att 3-MMC wobbla =)

Frsker dock undvika att snorta skiten d det svider satan... (fast det funkar p fyllan)
Citera
2015-08-15, 03:35
Medlem
withnonames avatar
3 mmc r bland det bsta jag ngonsin varit med om i CNS vg.Helt obeskrivligt bra.
4 cmc r dessvrre dess totala motsats.Det funkar att bli p av men det saknar alllt det dr man vill ha av en upptdrog tex eufori och visst intresse fr det motsatta knet och allmnt vlmende etc.Jag provade skjuta men det var bara en gigantiskt lng kick av knappt hanterbar ngest.Jag har varit med en hel del frr och kunde givetvis chilla mig sjlv efter tag.Mycket besviken p 4 cmc.Jag fick dra i mig benz och sub fr att klippa av det r vidriga ruset.
Citera
2015-08-17, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raideq
i min mening r dem inte ens i nrheten av varandra, skulle hllre lgga 800kr p en ren gubbe 4-mmc n 200kr fr en ren gubbe 3-mmc. s pass stor skillnad r det. 4-mmc tar 3an med hstlngder, de "explosiva" pslaget r de nda som dem har gemensamt(iaf i stora doser) men 4-mmc kan du fylla p bra mkt lngre och det r 9999999 gnger mer eufori o krlek, Mephets eufori r de starkaste jag varit med om, tar MDMA med hstlngder.

Hller inte med om att Mephedrone p n stt skulle sl MDMA.
Citera
2016-06-29, 20:15
Medlem
Cloudriders avatar
Gr det att f tag p 3-mmc ngonstans mn tro?
Citera
2016-06-29, 20:44
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudrider
Gr det att f tag p 3-mmc ngonstans mn tro?
Utrikes finns (t.o.m inom EU), inrikes vet jag inte
Citera
2016-07-13, 19:14
Medlem
Saknar den gamla hederliga krabban (4-mmc).. Drog i mig kolossala mngder frut nr den var "inne" och laglig. 3-mmc r ocks trevligt, men tycker inte den gr att jmfra med 4-mmc.

Gillade det 99,99% rena mephet. Men sen nr det blev klassat s brjade alla banka ut skiten s det var inte ens i nrheten som det var innan.. Blev kanske lite OT nu..

Aja, dags fr en fet.

Hej.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här