2013-05-12, 21:56
Medlem
Raideqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Nn mer som kan kommentera, vet att det finns massor av folk som krt 4-MMC. Frstrda receptorer eller nostalgihype ver 4-MMC?

Jag testade bara 3 linor eller s under en krogkvll fr 4 r sedan och visst det var nice som helvete, men inte direkt s att gonen spelade flipper som dom gr p 100-200mg 3-MMC fr min del iaf.

Fascinerande hur alla hypar snder mephet, bttre n MDMA/Kola/meth osv. Varfr har det inte tagit ver kolan i sverige totalt d? Vet att straffen var skyhga men dom r ju snkta nu..

Det brjar bli allt vanligare igen..om du har testat krabban nr den var som bst s skulle du frsttt, jag saknar den knslan s frbannat man mr fr bra
Citera
2013-05-12, 21:58
Medlem
Raideqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Mephedrone var bland dem frsta drogerna jag testade. Fyfan frsta gngen , blev s jvla ptnd s det finns inte. Jvlar vilket drag!

Jag har aldrig blivit s ptnd p 3-MMC, inte ens p 700mg nasalt.

Samma hr, hade bara rkt cannabis innan mephet. s bjuder en polare p en fet lina o jag hade inge hga frhoppningar om de skrpet tnkte jag. men helvette va det small till efter nn minut sen dess var jag totaltorsk.
Citera
2013-05-12, 22:16
Medlem
smakupplevelsens avatar
Mephedron r mycket mer serotonergt, "pust, stn, jvlar, pust, jvlars allts, stn, helvete ahhhh, pust, stn", medan 3-mmc r lite mindre serotonegt fast mer speedat. Gr fan inte sitta still p 3-mmc nr det vl slr p. Det dr "pust och stn" tycker jag knappt finns p kartan fr 3-mmc, jmfrt med meph, lite s blir det men inte osm p meph, fast man mr nd jvligt gtt p det med!

Bda drogerna har jvla pdrag nr det vl slr p, s vid stora doser blir man ganska ltt vervldigad av bda rusen.

Edit:
Jag vet inte om det bara r jag, men jag jag uppskattar ruset bttre p 3-mmc. Meph r fr mycket stn och pust fr min smak, man blir helt enkelt fr vck p det.
Senast redigerad av smakupplevelsen 2013-05-12 kl. 22:24.
Citera
2013-05-12, 22:24
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Personligen skulle jag inte ta Methedrone igen om det s var den sista drogen som fanns kvar p planeten. Helt skev och smutsig drog som jag inte tyckte hade en enda positiv effekt som gjorde det vrt. Fr att inte tala om de ckliga efter effekterna jag upplevde, hallisar dagen efter och tog 2-3 dagar att terhmta sig, fucka verkligen med hjrnan. Krde nasalt. Smaken r som baken antar jag.

Yes, den r ju det

Hallisarna och hjrnddheten var det roliga med methet tycker jag.

Knde mig faktiskt aldrig brnd direkt efter man kunde f i sig 4-5 gram frn fredag till lrdag.

3-mmc gav mig vrre biverkningar.

Men det var en jvla skillnad p vitt pulvermethet och dem gula kristallerna som tex rc-express och organicrc slde.

Pulvret sg, kristallerna gav ett kraftigt hallucinogent heroinaktigt mdmarus nr man drog p ordentligt.
Citera
2013-05-13, 01:23
Medlem
Rosidvas avatar
Som flera redan har sagt, skillnaden r milsvid. Visst, r det bara gonwobbel man r ute efter, s kan det nog gra detsamma om man drar i sig en redig mngd 3:an eller 4:an. Men euforin, knslan i hela kroppen, man vrider sig som ett nyvaket barn och mr s inihelvete gott - den knslan r i princip obefintlig nr det gller 3:an.

Ngon sa att han prvat 4:an igen efter nt r, och att det egentligen inte var nn hjdare. Jag ger mig tusan p att han d fick tag p de ganska stora kristallerna, ibland lite svagt brunfrgade - en typ av mephet som r ganska vanlig idag. D frstr jag, fr det mephet r det inge vidare trycka i. Men det finns att f tag p bde kritvitt meph (stavkristaller) och vitt fluffigt pulver. Personligen tycket jag bst om det fluffiga, det finns inget som slr den eufori som man upplever i frsta peaken.

Och om man ska sga nt om biverkningar, s r man i princip terstlld 3-4 timmar efter sista intag av meph (oavsett hur mycket man krt), medan man behver ett par dagar innan man knner sig OK igen efter att man tagit in lite fr stora mngder 3:an.
Citera
2013-05-14, 02:28
Medlem
Det slr allt jag provat amf, mdma, weed, alkohol , blabla.

3-mmc r en lightversion kan man sga.

Anledningen att den slr mdma r att man kan fylla p fr mig.
Citera
2013-05-15, 19:20
Medlem
Raideqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosidva
Som flera redan har sagt, skillnaden r milsvid. Visst, r det bara gonwobbel man r ute efter, s kan det nog gra detsamma om man drar i sig en redig mngd 3:an eller 4:an. Men euforin, knslan i hela kroppen, man vrider sig som ett nyvaket barn och mr s inihelvete gott - den knslan r i princip obefintlig nr det gller 3:an.

Ngon sa att han prvat 4:an igen efter nt r, och att det egentligen inte var nn hjdare. Jag ger mig tusan p att han d fick tag p de ganska stora kristallerna, ibland lite svagt brunfrgade - en typ av mephet som r ganska vanlig idag. D frstr jag, fr det mephet r det inge vidare trycka i. Men det finns att f tag p bde kritvitt meph (stavkristaller) och vitt fluffigt pulver. Personligen tycket jag bst om det fluffiga, det finns inget som slr den eufori som man upplever i frsta peaken.

Och om man ska sga nt om biverkningar, s r man i princip terstlld 3-4 timmar efter sista intag av meph (oavsett hur mycket man krt), medan man behver ett par dagar innan man knner sig OK igen efter att man tagit in lite fr stora mngder 3:an.

Satan va sugen jag blev p det vita fluffiga mephet, saknar till och med smaken/lukten
Citera
2013-06-30, 08:13
Medlem
shurayuki-himes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Nn mer som kan kommentera, vet att det finns massor av folk som krt 4-MMC. Frstrda receptorer eller nostalgihype ver 4-MMC?

Jag testade bara 3 linor eller s under en krogkvll fr 4 r sedan och visst det var nice som helvete, men inte direkt s att gonen spelade flipper som dom gr p 100-200mg 3-MMC fr min del iaf.

Fascinerande hur alla hypar snder mephet, bttre n MDMA/Kola/meth osv. Varfr har det inte tagit ver kolan i sverige totalt d? Vet att straffen var skyhga men dom r ju snkta nu..

3-MMC r som kola fast det fungerar.
Citera
2013-06-30, 08:14
Medlem
shurayuki-himes avatar
r det bara mjligt att f tag p 4-mmc p sr?
Citera
2013-07-01, 00:24
Medlem
NoizeMCs avatar
hller med dem flesta hr visst 3-mmc r inte s dum fr 170kr/g men jag skulle hellre betala 700kr/g fr Mephedrone om den hade funnits. Minns den goda tiden nr man kunde bestlla det inrikes, oj oj det var grejer det
Citera
2013-11-26, 20:32
Medlem
-charliesheens avatar
Jag körde hur mycket mephe som helst och jävligt mycket 3-mmc också. I lycka så krossar mephe så jävla hårt, 10x bättre än 3-mmc. Verkligen exstas. Detta varade väl ca 20min, därefter är de rätt lika.
Citera
2013-11-26, 20:37
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Jag körde hur mycket mephe som helst och jävligt mycket 3-mmc också. I lycka så krossar mephe så jävla hårt, 10x bättre än 3-mmc. Verkligen exstas. Detta varade väl ca 20min, därefter är de rätt lika.

Ångrar mig förresten, mephe är 100 gånger bättre på alla plan. Jag har testat i stort sätt allt som går, och mephe är utan tvekan det bästa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in