2016-07-11, 23:59
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
En fråga! Min "tjej" eller kvinnan jag ligger med vill helst ha sperman inuti sig. Hon är 40 år och frågan är hur stor risken är att hon blir gravid? Första gångerna vid hade oskyddad sex var planen att göra det en gång och så dagen-efterpiller, men ja, så glömdes det köpas...och nu har vi gjort det många gånger utan kondom, dock så har vi inte hunnit träffas i mer än en månad...Som några varit inne på i tråden är det något djuriskt skönt med oskyddad sex eller ja, att komma i tjejen utan kondom i varje fall. Märker att jag trycker mig längre in i henne (så långt det går) när jag sprutar, än jag vanligtvis brukar göra när jag har sex med kondom eller om tjejen är skyddad...Skulle aldrig i livet klara av "finska rycket"

Som det känns nu funkar det fint för mig att ha oskyddad sex med henne, just för att det känns så sexigt . Faktiskt betydligt skönare än med en tjej som äter p-piller eller dyl. Är väl nåt biologiskt undermedvetet antar jag...Kommer detta att sluta med en sommarbebis, man undrar ju....

Fattar inte heller hur någon fixar "finska rycket". Ska man fixa det så får man ju dra ut jättetidigt och runka tills man kommer. Har jag väl passerat "the point of no return" så blir min instinkt att komma i tjejen så stark att det inte spelar någon roll vad jag/vi bestämt innan. Jorden skulle kunna gå under men sperman kommer att sprutas djupt inne i tjejens fitta.

Har hört tjejer säga att dom också tänder extra mycket på att veta att båda parter är "oskyddade". Det är väl något i risktagandet som upphetsar tror jag. Det är riktigt upphetsande att båda parter blir så uppfyllda av lust att ingen "klarar av" att avbryta det njutningsfulla. Även om det kan få stora konsekvenser. Det är något kittlande i det att man är två om det men ingen kan hejda sig från det härliga avslutet.

Av tråden att döma verkar ju många tjejer föredra att man sprutar i dom. När jag var yngre trodde jag att tjejer föredrog att sperman hamnade i kondomen. Kul att läsa att instinkterna är rätt djupt rotade hos båda könen.
Citera
2016-07-12, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tusspuss
I mig allra helst i fittan. Älskar att känna hur det pumpar ur kuken och in i mig.

Att komma i fittan är det skönaste som finns!! Att pumpa in och samtidigt känna hur fittan fylls på och samtidigt klämmer fast kuken mer och mer för varje sprut är obeskrivlig, tyvär blir det inte mycket av det numera då kvinnan inte vill ja mera barn och inte vill ta några p-piller, mår mycket bättre utan allt sånt.
Citera
2016-07-12, 08:25
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
En fråga! Min "tjej" eller kvinnan jag ligger med vill helst ha sperman inuti sig. Hon är 40 år och frågan är hur stor risken är att hon blir gravid? Första gångerna vid hade oskyddad sex var planen att göra det en gång och så dagen-efterpiller, men ja, så glömdes det köpas...och nu har vi gjort det många gånger utan kondom, dock så har vi inte hunnit träffas i mer än en månad...Som några varit inne på i tråden är det något djuriskt skönt med oskyddad sex eller ja, att komma i tjejen utan kondom i varje fall. Märker att jag trycker mig längre in i henne (så långt det går) när jag sprutar, än jag vanligtvis brukar göra när jag har sex med kondom eller om tjejen är skyddad...Skulle aldrig i livet klara av "finska rycket"

Som det känns nu funkar det fint för mig att ha oskyddad sex med henne, just för att det känns så sexigt . Faktiskt betydligt skönare än med en tjej som äter p-piller eller dyl. Är väl nåt biologiskt undermedvetet antar jag...Kommer detta att sluta med en sommarbebis, man undrar ju....

Frågar du mig om risken för att kvinnan du ligger med ska bli gravid?

Hur i hela friden ska jag veta var i menscykeln hon befinner sig när du sprutar i henne?

Vore jag man skulle jag dra öronen åt mig om en kvinna oförskräckt lät mig spruta i henne upprepade gånger trots att hon är oskyddad. Det kan bli en jävligt kostsam och krånglig affär. Särskilt med någon som "glömmer" att köpa dagen efter-piller. Juz sayin'.

Att ligga oskyddat är jävligt vanskligt och dumt. Det vanskligaste och dummaste jag gör jag faktiskt. Jag är dock kvinna och har full kontroll över reproduktionen om befruktning skulle råka ske. Att jag ligger oskyddat beror på att jag efter att ha använt olika sorters preventivmedel i mer eller mindre hela mitt vuxna liv vill känna hur kroppen reagerar på att vara utan. Nu har det gått ungefär ett halvår och jag mår bättre och är kåtare utan. Tror dock inte att risken att bli på smällen bidrar till någon slags djurisk lusta. Det handlar nog bara om att kroppen inte längre är under artificiell hormonell påverkan eller på annat sätt får blödningarna kraftigt påverkade (kopparspiral that is).

Kondom är ett alternativ. Men ändå inte. Jag tycker inte om det.

Snubben jag ligger med är införstådd med det här. Och han har, tack och lov, ännu inte haft något problem med att avbryta i tid. Möjligen att han skulle vilja komma i mig. Men vi har legat med varandra även när jag har varit skyddat och jag vill minnas att han jobbade med finska rycket redan då.

Dessutom finns det andra ställen att avsluta i om man känner för att ta emot satsen i sig. Jag tänder som sagt extra på att svälja.
Citera
2016-07-12, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Frågar du mig om risken för att kvinnan du ligger med ska bli gravid?

Hur i hela friden ska jag veta var i menscykeln hon befinner sig när du sprutar i henne?

Menade vara att du verkar ha kört utan preventivmedel i många år så då lär du inte vara pur-ung och kvinnan blir ju de facto mindre fertil med åren....Får väl googla på det, men fertiliteten och äggens kvalitet ska ju sjunka drastiskt efter 35...? "Finska rycket" är ju som du vet alltid osäkert eftersom en del av "simmarna" alltid smiter ut lite före stora klimax så att säga....men du tycks ha klarat dig bra ändå, kanske delvis på grund av ålder numera..?

Hon är ingen krånglig typ och ekonomin är inga problem, så ja....jorden skulle väl inte gå under om hon blev gravid, men helt klart en stor livsomställning i så fall ....
Citera
2016-07-12, 13:00
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Menade vara att du verkar ha kört utan preventivmedel i många år så då lär du inte vara pur-ung och kvinnan blir ju de facto mindre fertil med åren....Får väl googla på det, men fertiliteten och äggens kvalitet ska ju sjunka drastiskt efter 35...? "Finska rycket" är ju som du vet alltid osäkert eftersom en del av "simmarna" alltid smiter ut lite före stora klimax så att säga....men du tycks ha klarat dig bra ändå, kanske delvis på grund av ålder numera..?

Hon är ingen krånglig typ och ekonomin är inga problem, så ja....jorden skulle väl inte gå under om hon blev gravid, men helt klart en stor livsomställning i så fall ....

Ingenstans har jag skrivit att jag kört utan i flera år. I två inlägg har har skrivit att jag så har gjort i ungefär ett halvår.

Verkar jag vara en fertilitetsexpert?

Jag gjorde en grundlig gynekologisk undersökning för drygt ett år sedan och blev av läkaren avrådd från att förlita mig på säkra perioder och avbrutna samlag ty jag har fortfarande god äggproduktion.

Och ja, jag vet att finska rycket är en osäker preventivmetod. Är det något i mina inlägg som tyder på att så inte är fallet? Varför jag inte blivit på smällen under det senaste halvåret kan ha med ålder att göra, ja. Det kan jag omöjligen svara på.

Vill du ha ett säkert svar angående din kvinnas fertilitet bör hon uppsöka gynekolog och göra en sådan undersökning jag gjorde. Google är inte din vän i det här avseendet.

Om du vill ha barn med kvinnan i fråga är det bara att spruta vidare. Men föräldraskap handlar om så mycket mer än privatekonomi och "livsomställning".
Citera
2016-07-12, 13:08
Medlem
Citat:
Ingenstans har jag skrivit att jag kört utan i flera år. I två inlägg har har skrivit att jag så har gjort i ungefär ett halvår.

Verkar jag vara en fertilitetsexpert?

Jag gjorde en grundlig gynekologisk undersökning för drygt ett år sedan och blev av läkaren avrådd från att förlita mig på säkra perioder och avbrutna samlag ty jag har fortfarande god äggproduktion.

Och ja, jag vet att finska rycket är en osäker preventivmetod. Är det något i mina inlägg som tyder på att så inte är fallet? Varför jag inte blivit på smällen under det senaste halvåret kan ha med ålder att göra, ja. Det kan jag omöjligen svara på.

Vill du ha ett säkert svar angående din kvinnas fertilitet bör hon uppsöka gynekolog och göra en sådan undersökning jag gjorde. Google är inte din vän i det här avseendet.

Om du vill ha barn med kvinnan i fråga är det bara att spruta vidare. Men föräldraskap handlar om så mycket mer än privatekonomi och "livsomställning".

Då ber jag om ursäkt, tyckte det stod 20 år, men jag kanske blandade ihop dig med någon annan eller var skumögd.

Förstår givetvis att det är dumt att använda hög ålder som preventivmedelsmetod, minst lika osäker som "Finska rycket" tänkte mer i generella termer hur lång tid det i regel tar innan någon på 40 + blir gravid, men som du skriver, du är ingen fertilitetsexpert och dessutom så finns det alltid statistiska avvikelser och vem vet, hon kanske är just ett sådant undantag som trots ålder blir gravid direkt. Skulle ju gärna se att vi hann påbörja ett mer seriöst förhållande innan hon ev. blev gravid, men ska kanske börja tänka om där, risken är ju att det hela går jävligt snabbt och då blir det komplicerat...

Har dock gjort sådant här förut, oskyddad sex och det gick bra, men kan ju ha berott på tjejen....
Citera
2016-07-12, 13:48
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Då ber jag om ursäkt, tyckte det stod 20 år, men jag kanske blandade ihop dig med någon annan eller var skumögd.

Förstår givetvis att det är dumt att använda hög ålder som preventivmedelsmetod, minst lika osäker som "Finska rycket" tänkte mer i generella termer hur lång tid det i regel tar innan någon på 40 + blir gravid, men som du skriver, du är ingen fertilitetsexpert och dessutom så finns det alltid statistiska avvikelser och vem vet, hon kanske är just ett sådant undantag som trots ålder blir gravid direkt. Skulle ju gärna se att vi hann påbörja ett mer seriöst förhållande innan hon ev. blev gravid, men ska kanske börja tänka om där, risken är ju att det hela går jävligt snabbt och då blir det komplicerat...

Har dock gjort sådant här förut, oskyddad sex och det gick bra, men kan ju ha berott på tjejen....

Jag har använt olika sorters preventivmedel i ungefär 20 år.

Jag är ingen fertilitetsexpert och jag är heller inte 40+. Och jag har heller inte haft oskyddade samlag med fittsprut.

Att ligga oskyddat och spruta i när man inte redo för eventuella följder är jävligt dumt. Ännu dummare än att jobba med finska rycket.

Nåväl. Jag ska ta tag i saken snarast möjligt för det är bra jävla oansvarigt att ha oskyddade samlag när man inte vill bli på tjocken. Det stora problemet är förstås att jag trivs bra med kroppen utan artificiell hormonell påverkan. Och det är skönt att slippa kopparspiralens halalslaktartade blödningar.

Men om man ska hålla sig till ämnet så är det nice med fittsprut. Mycket nice. Men så länge jag är oskyddad kommer det inte att bli några sådana.
Citera
2016-07-12, 13:59
Medlem
I munnen är allra bäst men ansiktet är också ok. Mängden spelar ingen roll.
Citera
2016-07-12, 17:14
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:

Om din tjej helst tar satsen i fittan och du helst vill spruta där och situationen är som ovan är det väl inget att tveka på? Spruta på i fittan! Det skulle jag gjort i alla fall.

Om det blir mer än någon månad och du fortsätter spruta henne i fittan så växer ju sannolikheten att hon blir gravid rätt kraftigt skulle jag gissa. Enligt google, rent generellt, så verkar oddsen 50/50 att hon blir med barn om du fortsätter spruta i henne regelbundet i riskfyllda perioder under ett drygt år. Visst det kan ske första gången om du har otur. Om tjejen är reko i övrigt så skulle jag lätt tagit chansen. Jag har förvisso aldrig testat droger men jag har svårt att tro att något kan ge en mycket bättre känsla än att spruta i en tjej man är attraherad av.
Citera
2016-07-12, 17:16
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
I munnen är allra bäst men ansiktet är också ok. Mängden spelar ingen roll.

Glädjedödare. Vad är det för "fel" med att ta den i fittan?

Varför spelar mängden sperma ingen roll förresten? Spelar det någon roll om du vill ha satsen på något annat ställe?
Senast redigerad av SorcererSimon 2016-07-12 kl. 17:46.
Citera
2016-07-12, 17:28
Bannlyst
Citat:
Det är något både han och jag missar, ja. Men man kan inte få allt.

Skillnaden är ju att han inte får något.

Litet problem
Citera
2016-07-12, 17:38
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Skillnaden är ju att han inte får något.

Litet problem

Vadå inte får något? Vadå litet problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in